سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۲ ق.ظ

مساحت زیست*،ضربدر محیط فخر

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۲ ق.ظ

این چالش رو موقعی راه انداختن که اسلام دست و دهن من رو بسته. وگرنه با مساحت زیستم خیلی‌ها رو زخمی می‌کردم تا حق عنوان ادا بشه.

اجازه بدید از قدیمی‌ترین و فعال‌‌ترین عضو شروع کنم. همون که روش نوشته «دهمین...». کارت متروی منه که نزدیک ده‌ساله، همه جا و همه وقت توی جیبم بوده و توی تهران جابجام کرده! تازگی‌ها از نفس افتاده و روی دستگاه، خوب نمی‌زنه. خودشم میگه داداش! 10 سال پیش 2تومن دادی ما رو خریدی، 20 میلیون از ما کار کشیدی! بازم دلم نمیاد با این سوئیچی‌های سوسولی جدید عوضش کنم.

نخ دندان! با من چه کردی که عشق نکرد! هم‌دمِ شب‌ها و سحرهای دهان من! اگه خانواده ازینجا رد نمیشد واضح‌تر توضیح میدادم میزان علاقه‌م رو بهش. اون ساعت پلاستیکی، قرار بود دستبند سلامتی/ورزشی باشه. مشتری دائمش شدم و ساعت مچی‌ رو تقریبا برای همیشه کنار گذاشتم!(آگهی بازرگانی شد!) هر روز خیلی جدی ازش می‌پرسم آخه از کجا فهمیدی دیشب چقدر عمیق خوابیدم! تازگی‌‌ها ویبره‌ی تذکرش بابت یک ساعت یک جا نشستن رو قطع کردم،رو مخ بود مخصوصا سر کار،اونم گفت به کفشم! منظورش کفش ورزشی‌م بود،چون می‌دونه به اندازه کافی، توی هفته فوتبال بازی می‌کنم و سلامتیم در خطر نیست. لنگه‌ی چپ هم که به توضیح نیازی نداره. اون شماره 9ی هم که گوشه کادر،دلبری می‌کنه شُرت ورزشی بنده‌ست! خواستم یادآوری کنم بعضی‌ها عکس با شرت ورزشی ندارن ولی رئیس فدراسیون فوتبال میشن! واقعیتش هفته‌‌ی بدون فوتبال برای من،هفته سست و بی‌رنگ و لعابیه. حتی اگه با همراهی این هندزفیری سبزآبی پرماجرا، هر روز هفته رو توی مترو فیلم دیده باشم. اون هارد رو اینطوری دم دستی نگاه نکنین! به چشم فاخرترین هارد جهان سینما که گلچینی از آثار 40 کارگردان مطرح رو توی خودش جا داده، بنگریدش! کتابه رو هم به چیز خاصی ننگرید! کی توی ماه رمضون حال داره کتاب بخونه آخه! فقط اینکه یک ماهه خریدمش و یه ماهه روی میزمه و یه ماهه صفحه سومم!

همین! از یه سرباز که بهترین ساعت‌های عمرش پشت میز می‌گذره،توقع بیشتری دارین؟ همینم بسی زیاد بود. راستش اگه اسلام دست و دهنم رو باز گذاشته بودم چیز بیشتری برای عرضه نداشتم!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* چالشی که نارخاتون دعوت کرده بود. من اکثرتون رو دعوت می‌کنم! :| دوست داشتین شرکت کنین. البته اگه مث من به قحطی پُست نخوردین.

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
مهدی

نظرات  (۳۷)

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۳۰ ماهی کوچولو
اون دستبنده چه جالبه چنین کاری رو موبایل من برام میکنه از شمردن قدم هام تا میزان آبی که میخورم رو بهش ایراد میگیره :| کلا هنوز نتونستم یه روز صد در صد راضیش کنم از خودم :|
پاسخ:
آب خوردن رو از کجا میفهمه! :|
خیلی هم خوب بود حاجی.
اون شوکره که باهاش سگ میکشتی کو پس؟! ⁦:-)⁩)
پاسخ:
:))
اون الان تو مساحت این ایام نیست. ایشاللا از بعد ماه رمضون.
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۴ سِناتور تِد
فقط کفش فوتبالی :))
پاسخ:
فقط لنگه چپ! 
کلا تا وقتی سربازی باید زندگی رو بگیری به لنگه چپ کفشت که تو عکس گذاشتی :-D
من نمیدونستم ADATA گوشی هم داره :-|
انصافا نخ دندون رو جهت خالی نبودن عریضه نذاشتی؟ اخه نخ دندون اخه؟
پاسخ:
احسنت!
منم نمیدونستم!
من آخرش با همین نخ دندون ازدواج میکنم. چی فکر کردی!
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۵ واقعیت سوسک زده
:/
خب همین عکس را اندکی تغییر دهید و به عکسی مسافرتی تغییرش دهید و حداقل در مسابقه ی اینستا شرکت کنید و جایزه ای هم ببرید حداقل .
پاسخ:
اصلا غرض اینه اینستا رو بیاریم توی بیان. جایزه هم همین :/ شدن شما کافیه D:
فقط کفشه حاج مهدی :) نمیچسبوندیش به کتابه حداقل ، چجوری میخوای کتابه رو بخونی آخه :)
پاسخ:
کفشه رو اینجوری نگاه نکن فقط رفته تو زمین چمن برگشته. کتابه هم که کلا خارج از موضوعه! :))
سپاس از شرکتتون.
این دستبنده احیانا شیائومی نیست؟
این هارد رو دو ساعت می‌دادید دست ما چی میشد؟ (در پنجره خرید حجم اشک‌ریزان دکمه تایید پرداخت را می‌فشارد)
نخ دندون رو خوب اومدید. ملت مسواک مارو سوژه کردن. این‌جوری فشار از روی ما برداشته میشه. :))
پاسخ:
عه آقا شرمنده بدون هماهنگی شما وارد چلنج شدیم.
بله خودشه.
2 ساعت اگه جوابه در خدمتیم. ولی کمه ها!
هندزفری :))
کارت مترو دست به دامن ما شده میگه: حداقل حاج مهدی از شما بیانی ها حرف شنوی دارن بگید دست از سر من پیرمرد برداره :)
پاسخ:
بالاخره میرسه روزی که دیگه در رو برام باز نکنه...
چه مساحت فرهیخته و با کلاس و سالمی :-)
پاسخ:
یعنی با همینا تونستم زخمی کنم عده ای رو ؟؟ :))
خب خداروشکر، خیال من راحت شد :)
پاسخ:
قابل نداره ها! اگه سایزش خورد بپیچم براتون؟
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۰ واقعیت سوسک زده
:|
فخرفروشان به بهشت نمی روند ، مخصوصا اگر ماه رمضان باشد .
پاسخ:
آهان ازین لحاظ! :))
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۴ مریــــ ـــــم
حالا نخ دندون زیاد حیاطی هم نیست
از نخ قرقره
نخی که از روسری یا شال نخ کش شده زده بیرون
نخ درز لباسا
پوست تخمه 
مفز اتود
و
...
هم میشه استفاده کرد
پاسخ:
با توضیحات شما البته که "حیاطی" نیست! :|
هیهات از افتقار من و احتشام دوست...!!! :)
پاسخ:
احتشام! اصلا میخوام برم این چند قلم رو بزنم تو صورت خود قارون! :|
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲ واقعیت سوسک زده
خیر از اون لحاظ :)
پاسخ:
به هرحال غرض حاصل شد!
حاجی اودکلن های اورجینال گرونتون چرا نیس پس؟
پاسخ:
اونا مساحت زیست الان نیستن. ایشاللا بعد ماه مبارک افزوده میشن.
من فقط هنوز نفهمیدم چرا باس یک لنگه کفش داشته باشی؟ فوتبال رو یک لنگه بازی میکنی؟ یا شایدم تو فوتبال لنگه نداری! :)

پاسخ:
گزینه آخر به نظر نزدیکتره. :)) لنگه چپ رو زمر تفسیر خوبی کرد! و چپ پا هم هستم.
ماه رمضونا تقیه میکنی حاجی؟!:))))
ساده زیست کی بودی شما؟!!:))))
پاسخ:
نه اصلا غیر ماه رمضونشم همینه. از دنیای شما همین هفت هشت چیز را دوست دارم. :))
مرسی که نوشتی:)
پاسخ:
قابل یوخ. ممنون که دعوت کردی.
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۳ واقعیت سوسک زده
نه دیگه :/
بی خیال اصلا 
پاسخ:
:))
الحمدلله!
کارت متروعه رو من اگه داشتم نهایتا تا الان 5 بار گمش کرده بودم من کارت دانشجوییمو همون ترم اول گمش کردن :)))) المثنی ش رو گرفتیم پیدا شد کارته اونم چه جااای ازون ببعد دیگه فقط سواستفاده کردیم از کارته :)) بعد دیگه گم شد باز برای همیشه:)))

هارد میارم فیلم بگیرم .کجا و کی :)))) ^_^

هنزفری اخ اگه نباشه ها ...
پاسخ:
من ازونام که یه چیزیم گم بشه روح و روانم درگیر میشه! و لذا کمتر گم می‌کنم. یه بار کیف عابربانکام گم شد...ولی این کارت متروعه توی جیبم بود قسر در رفت!

یادداشت کنید. میدان استکهلم.خیابان ملکه.کوچه148. جنب موزه مادام توسو. هرموقع اومدید قدم‌تون سر چشم.
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۴ ماهی کوچولو
هر دو ساعت یه بار میگه آب بخور :| مگه اینکه هر بار که آب میخورم وارد کنم آب خوردم و به نظرش بیاد روند آب خوردنم خوبه :| حدود 3000 سی سی در روز توقع داره :||||
پاسخ:
3000 سی‌سی چه خبره!  :|
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۸ ماهی کوچولو
اینایی که از دیدن نخ دندون تعجب کردن فکر کنم دندون پزشکی نرفتن :|
چون دندون پزشک منم تاکید داشت بعد هر وعده غذایی باید نخ دندون استفاده کنم و چقدررر کار سختیه برای منی که عادت ندارم :| اصلا یادم میره :|
پاسخ:
احسنت! دندونپزشک من گفت تو مسواکم نزدی نزدی،نخ دندون رو حتما تناول کن!
اختیار داری حاج مهدی 
خیالم از این بابت راحت شد که کتابه خیلی هم کثیف نمیشه :) 
رول دستمال منو یادت بیار، وسواسی ام دیگه :)
من چشمم بیشتر به اون هارده و محتویاتشه با اجازتون :)
پاسخ:
مخلصیم
من آدرس دادم به دوستان هرموقع خواستید تشریف بیارین. هارد من و شما نداره اصن. D:
نخ دندون :))) 
پاسخ:
ها گرفتی‌یا! :))
چه خارژی :|
پاسخ:
{عینک خیلی دودی}
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۱ ماهی کوچولو
تازه ترازوش رو دیسکانکت کردم چون یهو بعد اندازه گیری وزن گیر میداد باز باید آب بخورم و ورزش کنم :|||||||
دقیقا دندون پزشک منم گفت میتونی مسواک نزنی مسواک تا 15 سالگی واجبه بعدش روی دندونا چیزی نمی مونه بین دندونا فساد ایجاد میشه
پاسخ:
کلا پاکش کنید. چیه این برای محیط زیست خطرناکه اصن! :))
این آدرسی که شما دادی حاجی از بیخ و بن ما رو ناامید کردی کلا رنگ اون هارد رو ببینیم چه برسه به محتویاتش :)
پاسخ:
ایشاللا برگشتم ایران آدرس امیدوارکننده میدم D: مشخصه روزه بهم فشاور آورده یا نه؟
مشخص که چه عرض کنم حاجی 
از شدت واضح بودن میزنه تو چشم :)
پاسخ:
D:
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۸ ماهی کوچولو
:)) نه خوبه من تنبل بودم باعث شده خیلی فعال شم خانواده راضین ازش :))
پاسخ:
پس خدا خیرش بده!
فکر کنم دیگه صلاحیت ریس فدراسیون شدن رو داشته باشین:دی
پاسخ:
من فعلا حرفام رو تو مستطیل سبز میزنم D:
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۲۲ سوته دلان
سلام 

چه محیط زیست های با کلاسی دارید شما و دوستان!  :)
فقط کارت مترو و نخ دندونم با این عکس مشترکه...
ولی هیچوقت با هندزفری ارتباط برقرار نکردم! :|

از کفش فوتبال و شورت ورزشی و ... هم فقط همینو بگم که میدونم یه روزگاری علی دایی آقای گل بود و عابدزاده دروازه بان و عزیزی غزال تیزپا... :)
یعنی در این حد از فوتبال سرم میشه! :)

پاسخ:
سلام.
سوئیچ بنز گذاشتم مگه؟ :)) همه‌مون همینا رو داریم دیگه!

غزال تیزپا ... الان ورژن جدیدش اومده اسب ترکمن! در جریان باشید!
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۹ سوته دلان
این چیزایی که شما گذاشتین برا من سوییچ بنز حساب میشه! :))
بعدشم اگه راست میگید لیست اموال و دارایی هاتون رو هم تو این محیط رو کنید!! :)

اسب ترکمن الان کیه؟! 
واقعا غیر از دو سه نفر، بیشترشون رو نمیشناسم! 

پاسخ:
اموال و دارایی؟‌ :)) همینا که روی میزه هم دارایی‌های ددی‌جان‌مونه. ما چی داریم از خودمون آخه! :))

سردارآزمون. بازیکن گل‌زن الان تیم‌ملی. ترکمن هستش، آقای خیابانی لطف کردن توی بازی آخر به ایشون گفتن مثل اسب می‌مونه! :)) :|
مهدی دفترچه برنامه هفتگیتو جا گذاشتی :دی
چطور میتونی بدونش زندگی کنی اخه بچه :/
پاسخ:
این که میگی چی هست؟! :| من یه فایل اکسل دارم روی لپ‌تاپ که ساعت ورود و خروجم رو توش وارد میکنم. قبوله؟‌
تو زندگیم تا حالا از نخ دندون استفاده نکردم :دی اصن ازش خوشم نمیاد :/

حتما اون ورژن بعد از ماه رمضونو هم بذارید ، کنجکاو شدیم :دی
پاسخ:
ایشاللا بهش نیاز پیدا نکنین! :|

ورژن بعدی فقط غذاس! رسما میشه اینستاگرام! :))
:/ همون دفترچه که توش یادداشت میکردی دیگ:/

پاسخ:
دفترچه خاطرات کودکیم؟ اون الان مساحت فسیل‌شده‌ی زندگیمه دیگه :)))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۴:۴۵ سوته دلان
خدا حفظ کنه پدر محترم رو...

+ باید حدس میزدم!
چون فقط خیابانی از این واژه سازی ها میکنه! :)

پاسخ:
خدا پدر و مادر شما رو هم حفظ بفرماید.

خدا خیابانی رو هم حفظ کنه! البته برای خانوادش نه ما! :|
سید :))!
کارت مترو رو دیدم یاد یه خاطره افتادم که بعدا یادم بمونه تعریف کنم
یه بنده خدایی پریروز تو خط بی آر تی یه کارت چهارگوش شده رو در آورد، در کمال شگفتی جلو همه زد جوابم داد
من فکر کردم درآورده بندازه دور!
اون کار کرد این دیگه حتما میره تا ده سال دیگه!
سوئیچی چیه؟!
پاسخ:
میگن دود از کنده بلند میشه. این قدیمیا همیشه خوبن!
سوئیچی جدید اومده توی سایز کوچیکتره و قالب جاسوئیچی.