سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۱ ق.ظ

اصرار نسبتاً جدی دارم تا جای ممکن، کالای ایرانی بخرم ولی نه به قیمت آسیب دیدن جسم و روحم. اذان رو گفتن و نخ دندون «ارکید» برای چندمین بار لای دندونام پاره شده، گیر کرده و هیچ جوره بیرون نمیاد طوری که حس میکنم بین دوتا دندونم یه کامیون آشغال خالی کردن. ماتم گرفتم و کز کردم یه گوشه و میگم من مگر دیوونه باشم بازم نخ دندون ایرانی بخرم. همه نخ میکشن لای دندوناشون تمیز بشه، من دارم نخ می‌کشم که نخ قبلی رو در بیارم.

برای خارجیش که پنج سال استفاده کردم و یه بارم اذیتم نکرد با دلار و تعرفه های تخیلی باید n تومن بیشتر پول بدم ولی دندونه خب! ارزشمنده، جون آدم نیست که بشه با پراید باهاش شوخی کرد. تحریمه،پول نیست،مواد اولیه نداریم،حقوق نمیدن، یا هر کوفت دیگه ای که مفقود شده. دلیل نمیشه آشغال تولید کنیم برای ملتمون. به قول حاج کاظم، معرفت اون اجنبی که ویزا داد از توی هم وطن بیشتره!

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷

نظرات  (۲۱)

اگه نخ دندون وسط روز از بین دندونا بیرون بیاد، بعد همراهش یه تیکۀ سبزی باشه که از قرمه‌سبزی دو روز پیش بین دندونات مونده و تو قورتش بدی، روزه‌ات باطله؟ 
پاسخ:
بله. روزه دو روز قبل باطل میشه.
ارکید که خوب بود همیشه.‌ ما سال‌هاست از همین می‌خریم و همیشه راضی بودیم🤔
پاسخ:
جسارتا مناسب کساییه که بین دندوناشون یه ماشین می‌تونه پارک کنه. خیلی راحت با یه کم فشار پاره میشه. 
سلام
نخ دندون هم خوبه. اضافه میکنیم به لیستِ سیاه تولید ملی.
پاسخ:
سلام. لیست رو افشا کن تا حساب کار دستشون بیاد. 
نه اصلا! اتفاقا دقیقا برعکسه!
نمی‌دونم والا. شاید جدیدا این طوری شده. شایدم روشتون درست نباشه.
پاسخ:
نه کاملا مشخصه نخش جنس خوبی نداره. بحث یه بار و دوبار و سه بار استفاده نیست.
حالا جالبه من دکترم بهم گفته بود باید حتما یه نخ دندون خوب بخری، بعد من رفتم اورال‌بی خریدم ولی فاجعه بود! بعد دوباره برگشتم به همین ارکید.
پاسخ:
:| دقیقا اورال بی یه مدل نایلونی داره که محشر کبراس :| 
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۱ مــحــدثــه ...
آدم پول می‌ده از جنس مرغوب استفاده کنه، اگه بخواد اینجوری باشه خب مگه موی سر چشه واسه به نخ کشیدن دندون؟ :| بذارید موهاتون بلند بشه تا در مواقع بحرانی مثل این مورد بتونید استفاده کنید از این نعمت خدادادی :/
پاسخ:
:/ بالا آوردنم روزه رو باطل میکنه. :/ 
اصلا واسه خودمم جالب بود! البته به کسی نمی‌گم چون فکر می‌کنه دارم اغراق می‌کنم و فایده نداره. این‌جا نمی‌دونم چرا گفتم ولی :)
پاسخ:
ارکید باید ممنون شما باشه.‌ 
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۹ פـریـر بانو
والا ما هم خواستیم خرید کالای ایرانی پیشه کنیم و حتی یخچال و تلوزیونمون رو هم ایرانی خریدیم ولی به سرعت برق و باد همشون خراب و ناقص شدن و چیزی که برامون موند ضرر مالی بود! فقط چرخ گوشت پارس خزر سالم موند. :|
و در نتیجه مگه بیکاریم بازم ایرانی بخریم؟ :| پول علف خرس نیست که! می‌گن چون نمی‌خرین کیفیتش پایینه، ما می‌خریم هم افاقه نمی‌کنه. ایشالا هر وقت عین آدم محصول تولید کردن و کیفیتش در حد غاز نبود، صدامون بزنن ما ازشون محصول می‌خریم. :/ 
و ایضا دو خط پایانی پست کپی پیست. 
پاسخ:
چه حیف که اینجوریه! دل آدم میگیره اصن. 
اصلن ادمی که صبح سحر انقدر سرحاله که نخ دندون میکشه حقشه این چیزها 
پاسخ:
:/ عجب! 
داغ دلمو تازه کردین!
یعنی هرسری که ازش استفاده کردم، بسکه طنابش ضخیمه! لثه‌م رو به خون میندازه!
وگرنه دشمن جنس داخلی نیستیم که!

پاسخ:
طناب ضخیم زود پاره شونده! 
حاجی
ولی جسارتا ارکید ما هم خوب کار می‌کنه‌ها. خدا رو شکر انواع دندون رو هم داریم تو دهنمون و همه رو جواب می‌ده.
پاسخ:
:)) خداروشکر ما که بخیل نیستیم. 
مگه مسواک چه کم از نخ دندون دارد؟ -_-
پاسخ:
از دندون پزشکت بپرس. 
تاریق انقضایی چیزی ازش نگذشته بوده؟
پاسخ:
نه واللا!
 نخ دندون ما هم ارکید میباشد  تازه من فهمیدم که مجبور نیستم همه کامنتا رو بخونم
 @آقا گل آخه این چه کامنتیه خدا وکیلی حالم بهم میخوره
پاسخ:
:)) 
من نایلون فریزر رو پیشنهاد میکنم هم وطنیه هم مقرون به صرفه:)))
پاسخ:
هم نخ جوراب 
دندون پزشک ندارم!
چقد باکلاسین شما:))
پاسخ:
دندون خراب نداشتن کلاسش بیشتره . 
کامنت اول که برا آقاگل باشه تا یه ماه منو از قرمه سبزی بیزار کرد، ایییش :|
اینقدر کیف میده صرفا برای اینکه دندون پزشک دندونم رو چک کنه و هربار بگه با این دندونا ده هیچ از خیلیا جلویی میرم مطب دندون پزشک :)
پاسخ:
عوضش من سه وعده بعدیمو قورمه سبزی خوردم.

خلبان نشدید چرا.
انتخاب دومم هوافضا بود ولی انتخاب اولم قبول شدم. :|)
پاسخ:
توی انتخاب انتخاب اولامون بیشتر دقت کنیم :)) 
آره خیلی دقت میطلبه.! 
من سختمه و برا همین خیلی وقته تو انتخاب انتخاب های اولم دیر میکنم.
پاسخ:
دیر کردن عیبی نداره‌. کیفیتش مهمه
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۰۳:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
ولی من هر چی خریدم باز برگشتم به ارکید.
من مسئول خرید نخ دندون خونه بودم، خونه بابا.
ضخامت ها و مدل های متفاوت داره، امتحان کردید ببینید کدوم به دندونتون میاد? 
پاسخ:
همه مدل و رقمش رو استفاده کردم. همشون بدون استثناء نخ کش یا پاره میشن.
۱۵ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۳۶ مــحــدثــه ...
امشب داشتم از نخ دندون استفاده می‌کردم یه لحظه یادم افتاد به این پست شما، گفتم نگاه کنم ببینم مارکش چیه دیدم اِ این که همون ارکید خودمون هست :دی بعد کلا ما خیلی وقته از این مارک نخ دندون استفاده می‌کنیم‌. دندون‌های من اصلا بینشون فاصله نیست ولی با این وجود هیچ‌وقت ندیدم نخش پاره بشه. حالا یا ما خیلی خوش‌شانسیم یا شما بد‌شانس. 
پاسخ:
فقط ارکیدای محله ما مشکل داره گویا :/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">