سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ب.ظ

فاطما گل

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ب.ظ

دیشب فهمیدم پسرخاله‌م عاشق شده. وسط چت، نیم ساعت منتظر بود واکنش نشون بدم. بعدِ یه ساعت براش نوشتم من هنگ کردم شرمنده! چون هنوز تو رو توی اون لگن قرمزه‌ی حیاط مامان‌بزرگ می‌بینم که با اردک و قایقت آب‌بازی می‌کردی و من کنار دستت نشسته بودم به گردو شکستن. بعد الان به من میگی عاشق فلانی شدم چه خاکی به سر بریزم؟

بچه‌ها زود بزرگ شدن؟ یا ما زود پیر؟

-----------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن: بعد حالا یه دختر دیگه از فامیلم عاشق ایشون شده که خودش خبر نداره! سریال ترکیه‌ای نشه صلوات.

موافقین ۲۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
مهدی

نظرات  (۱۹)

حاجی اخرالزمون همینه دیکه :)))

امثال ما اندر خم یک کوچه ایم اونوقت بچه های کوچکتر عاشق و فارغ میشن، مثلث عشقی دارن :|

مورد داریم که داره بچه دار میشه... توی تصورات من در بهترین حالت اینا دارن خاله بازی بچگی هاشون رو به صورت زنده اجرا میکنن....بچه داری براشون تداعی عروسک بازی هست خدایی

 

سوال پیش میاد که ما عقب هستیم یا اینا  زیادی جلو هستن؟

پاسخ:
انگار هر چی جلوتر میریم بچه ها بیشتر جلوتر میرن . یه همچین چیزی :| 
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۲ مهتاب ‌‌

#نه_به_خشونت_علیه_عاشق‌ها :دی

پاسخ:
واللا علیه این گودزیلاها کی می‌تونه خشونت کنه. 

اللّهم صلِّ علی محمّدٍ و آل محمّد

پاسخ:
و عجل فرجهم.
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۵ 1 بنده ی خدا

:)))))) خیلی خوب بود.کاش هردو به اونی که صلاحشونه برسن

پاسخ:
الهی آمین. فقط سر وقتش ایشاللا. 

حتما یکی دیگه هم عاشق اون دختره است که پسر خاله‌تون عاشقشه و یکی دیگه هم عاشق اون دختره‌ی فامیله که عاشق پسر خاله‌تونه و خلاصه این زنجیره ادامه داره :دی

 

#سریال_ترکی_ چهارصد_قسمتی :)))

پاسخ:
مورد داریم پسره کشتی گیره عاشق دختر فامیلشونه. بعد اون دختره عاشق محمدرضا گلزاره. بعد یه دختر دیگه که نصف پسره سن داره عاشق این پسره ست. خدا عاقبت همه کرات رو ختم بخیر کنه. 

همین تابستون که خبر عقد پسردایی کوچیکه رو شنیدم تا چند دقیقه هنگ بودم، من فکر می‌کردم محمدحسین هنوز دبیرستانیه:))

نگو متولد 75 بوده و من خبر نداشتم. احتمال می‌دم ما داریم پیر می‌شم:)

 

پاسخ:
چرا همشون اسمشون محمد حسینه!!! :))))

وااای خدای من یعنی هنوز کسی هست که عاشق ممدرضا گلزار باشه؟ فکر می‌کردم دیگه دوره‌اش تموم شده :)))

چه پیچ در پیچین این فامیل‌های شما حاجی :دی

پاسخ:
پس نگم که الان رفتن دم بیمارستان که کروناش خوب شد برن سراغش :)) 
اصلا یه وضعی . 
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۸:۲۶ حامد سپهر

بچه‌ها که زود بزرگ میشن تو این شکی نیست ولی ما پیر شدنمون رو باور نداریم

کم مونده فردا پس فردا یکی تو مترو از صندلی پاشه جاشو بده به ما بگه حاج آقا شما بشین خسته نشی:))

پاسخ:
برای این یه قلم حاضرم پیر بشم :)) 

اونوخت ، تو اینا رو از کجا میدونی؟؟!

 

پاسخ:
نقی که هد فامیل بود یادته؟ من حاجی فامیلم. من خبر نداشته باشم کی خبر داشته باشه
۳۰ مهر ۹۹ ، ۲۰:۲۰ פـریـر بانو

جانم! به‌به! :))

برم تخمه بیارم، بقیه‌اش رو هم بهمون می‌گین؟ :)))

پاسخ:
عه؟ :)) تا اینجا رایگان بود. باقیش بلیط فروشی میشه.  

حریر تخمه رو میاره. چایی هم با من. :))

تخفیف ویژه بلاگرها هم بده برای تهیۀ بلیط.

 

پاسخ:
باشه . چایی رو هل دارچینم بزن قربون دستت. 
منم به بچه ها میگم همین فرمون برن جلو 

چند سالش هست حالا

پاسخ:
تازه کنکور داده 
۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۷ بانوچـه ⠀

فقط نگو دهه هشتادیه. چون تازه دارم با دهه هفتادیا کنار میام :دی

پاسخ:
دهه هشتادیه. :)  دهه هفتادی ها که پیر شدن رفت
۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۹:۳۰ بانوچـه ⠀

:( اینا که بزرگ می‌شن ما افسردگی ِ پیری می‌گیریم.

پاسخ:
عع! نگرفتی شما هنوز ؟! 
۰۷ آبان ۹۹ ، ۰۹:۵۵ بانوچـه ⠀

به این سرعت که نه :/

پاسخ:
:)) 
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۶:۵۰ کلنگ همساده

به قول مادربزرگم چه حرفا! عاشق شده؟

به قول سیروان: اونی که بیشتر فکر کرد، بیشتر هم زجر کشید،

بهش بگو زیاد فکر نکنه :))

پاسخ:
به قول اون یکی : فرق از وسط، فرق از بغل 

۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۶:۰۴ اقای ‌ میم

به قول یکی دیگه این باباش پلیس ملیسه بنگ منگ

کامنت ها از نظر سطحی بودن صد تا فیلم ترکیه ای رو میذاره جیب بغلش

پاسخ:
شرمنده دیگه سطحشون مطلوب شما نشد بعدا جبران میکنن
۱۰ آبان ۹۹ ، ۰۰:۱۹ اقای ‌ میم

قول میدی جبران بشه؟:)

پاسخ:
قول.

دیگه گذشت اون زمان که دهه هفتادی ها بیست سالشون هم به زور میشد، شاید باورتون نشه ولی متولد 70 میشه 29سال سن :/

آقا وبلاگ شما برای من حکم نوستالژی داره، خیلی حس خوبی دارم وقتی میخونم، یاده قدیم بخیر که نصف عمرمون پای خوندن کامنت دونی ها می گذشت

پاسخ:
:))) آدرس شما خودش یه تاریخچه‌ست! یادش بخیر وقتی کامنت دونی جواب نبود میرفتیم سراغ یاهو مسنجر و سه شبانه روز خواب نداشتیم.
الان شما، و یه نفر دیگه اولین‌هایی هستین که وبلاگ من میومدین و منم میومدم وبلاگتون. که هنوزم هستین. باورش سخته ولی 10 سال شده! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">