سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ

حاجی دنبه

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دیشب بعد از نمی‌دونم چند ماه و چند روز، بالاخره سالن گرفتیم و با ترکیب رفقای قدیمی و همکارهای جدید ، فوتسال بازی کردیم. جدای از اینکه مجبور شدم توی تیم رفقای قدیمی باشم و با هر گلی که میزدم نگران کسری فیش حقوق اول ماه بشم... تجربه دردناکی داشتم از اضافه وزن! ترکیبی که هیچ وقت تصور نمی‌کردم دچارش بشم طوری که موقع دویدن حس کنم انگار یه بچه ای چیزی توی شکمم هست که سنگینی می‌کنه! نتیجه اینکه زانوهام تا آخر بازی به درد افتادن و نا و نفسی برای نیم ساعت آخر باقی نموند.

نه درکی از رژیم، نه علاقه ای به گرفتنش دارم و ترجیح میدم سوزوندن چربیا با همین فوتبال و احیانا کوه هایی که یک ساله ازشون بالا نرفتم باشه. 

---------------------------------------------------------------

پ.ن: چیزی که در مورد خودم نمی‌دونستم اینه که موقع استرس بیشتر غذا میخورم. استرس چند ماه اخیرم به شدت بالا بود و شد آن‌ چه شد. چربیا مثل دلار کشیدن بالا.‌

ایشاللا که مثل بورس بکشن پایین. 

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
مهدی

نظرات  (۱۵)

هنوز فوتبال بازی میکنی؟ تو کی بزرگ میشی پس؟:)

پاسخ:
یعنی میخوای بگی فوتبال بازی نمیکنی؟ نمی‌خوای بزرگ بشی واقعا ؟  

اون خط اول با دیدن کلمهٔ سالن، فکر کردم می‌خواید بگید جشن عروسی گرفتید :)

پاسخ:
جشن عروسی گرفتیم. چند ماه پیش توی حیاط خونمون. با تعداد مهمون خیلی کم. به طرز عجیبی فرصت نشد دربارش بنویسم. 

به نظر من که درستشم همینه اصلا 🙈

با تشکر از کرونا :)

پاسخ:
ولی یه سری هستن همین الانم تالار میگیرن. :/ 

اگر بزرگی به فوتبال بازی کردنه من همون کوچیک بمونم بهتره:)

به خودت رحم نمی کنی به منزل رحم کن!...مصدوم بشی تو این کرونایی میخوای چکار کنی؟

بجای فوتبال بشین منچ بازی کن....مگر شما تردمیل ندارید خونه تون؟

پاسخ:
مصدوم چیه! :)) جام جهانی که نیست دورهمی میریم دوتا می‌زنیم زیر توپ. 
تردمیل؟؟ با حوله پالتویی و آب پرتقال لابد! اذیتمون نکن استاد. 
۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۴:۵۷ 1 بنده ی خدا

از محسنات این تجربه اینه که درکی از وضعیت خانمای باردار پیدا کردین چهار صباح دیگه که ایشالا بچتون تو راه بود، وقتی خانمتون گفتن حس سنگینی دارم،قشنگ متوجه میشید چه حسی دارن.بیاین نقاط مثبت قضیه رو ببینیم :)))

پاسخ:
بله ولی این کجا و آن کجا! 
۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۶ 1 بنده ی خدا

دیگه حالا بهتراز هیچیه خب :))

پاسخ:
قطعا 

این مدت هرکی رو می‌بینم یه سایز بهش اضافه شده. از جمله خودم رو توی آیینه. :)))

مسئه مهمتر کوچک شدن تیشرت‌ها و بعد هم بافت‌های زمستونیه. الان با بحران نداشتن لباس روبرو شدم.

پاسخ:
من از بعد دبستان دیگه نشده بود کفشم بهم تنگ و کوچیک بشه ! :| 

فک کنم حس منم بعد از ۸ ماه باشگاه رفتن همینجوری باشه!

به علاوه اینکه من در مواقعی که استرس دارم کلا در بغل یخچالم!

 

پاسخ:
گرفتگی تمام نقاط بدن، از همش بدتره.
۱۷ آبان ۹۹ ، ۰۵:۵۴ اقای ‌ میم

الان حق داریم بگیم حاجی گرد و قلمبه؟:)

پاسخ:
نه زوده. چشم اندازمم علی پروینه.

فوتبال وسط کرونا؟؟؟!!

نکن برادر من! با جون خودت و دیگران بازی نکن!

 

 

پاسخ:
چطور لیگ برتر برقراره؟ فقط فوتسال ما کرونا زاست؟

 

مگه سالنها بازن؟

ما الان دوماهه تلاش میکنیم سالن بگیریم هیچکدوم اجازه نمیدن

من وزنم تغییری نکرده ولی فکر میکنم یه جورایی کرونا تاثیر خودش رو گذاشته:)

پاسخ:
قم سالن ها بازن. مگه اونایی که چند منظوره ن و تجمع زیاد میشه. 

welcome to the club!

 

پاسخ:
One for all and all for one

چطور لیگ برتر برقراره؟ فقط فوتسال ما کرونا زاست؟ 

برگرفته از writer-journey.blog.ir

 

چه طرز تفکر تأسف آوری! با همین فرمون و همین استدلال داریم میریم جلو که وضع اینه. به موقعشم نقاب نقادانه میزنیم!

پاسخ:
ظاهر این استدلال قانع کننده نیست ولی باطنش هست. بالاخره ما یه مرجعی برای این وضعیت زندگی باید داشته باشیم دیگه ؟ لیگ برتر با مجوز بهداشت برقراره. اونم لیگی که کلی آدم درگیر امور اجرایی شن. حالا این سمت، برای سالنی که کلا ۱۰ نفر آدم حضور دارن اونم با فاصله...مشکل چیه؟ و‌ اینکه بهداشت ، سالن ها و اماکن ورزشی فضا باز شهر قم رو ملزم به تعطیلی نکرده. و سالن های فوتسال قانونی بازن. پس تاسف تون رو برای خودتون بخورید که زود قضاوت کردید. :) 

لیگ برتر برقراره بله، صحیح. منتهی جمع شما و دوستان قدیمی و همکاران از اعضای لیگ هستید؟

اگه مرجع وزارت بهداشته که روزی nهزار بار داره میگه رعایت فاصله، بیرون رفتن فقط به حد ضرورت، استفاده ماسک و... 

حالا شما تو اون سالن این ها رو‌رعایت کردین؟ با فاصله و ماسک بازی کردین؟
بعد اینکه یه مکانی تعطیل نشده به علت اینکه سود خودش رو ببره دلیل موجه شماست؟!


تو جواب کامنت های بالاییم نوشته بودین جاهایی که تو چشم نیست بازه و فلان که الآن پاکش کردین نمیشه ارجاع بدم!

مقاومت‌تون به پذیرش اشتباه بالاست.

پاسخ:
نه از اعضای لیگ نیستیم از اعضای جام جهانی هستیم. چه فرقی میکنه؟ 
ما به ورزش نیاز داریم. به تحرک و تفریح نیاز داریم. سالن اگه بدونید و یه بار دیده باشید، مکان عمومی نیست که رفت و آمد ضروری و غیر ضروری داشته باشه. هیچ ارتباطی با کسی نداریم جز آدمایی که توی محیط کار هم باهاشون هستیم صبح تا شب.‌ خب؟ نمی‌دونم چرا به شما توضیح میدم ولی میگم بدونید. که سانس ها رو یکی در میون کردن تا تجمع بین سانس ها اتفاق نیفته. پس موضوع سود منتفیه. 
الان شما با پذیرفتن اشتباه من آروم میشی؟ :)) 

بزرگوار فرقش اینه که اونها شغلشونه!کارشونه و به هر دلیلی مجوز هم گرفتن.
این به کنار. 

وقتی میگن تردد به حد ضرورت یعنی رفتن به محل کار یعنی خرید روزانه و این قبیل. 
بقیه اش میشه غیر ضروری.

الان همه نیاز به تفریح و تحرک دارن میشه از راه صحیح تر و کم خطر تر هم اینکار رو کرد. مثل پیاده روی یا ورزش خونگی و .. .

سالن اگه بدونم و یه بار دیده باشم 
رفتن بهش، جمع شدن با چند نفر، تحرک در اونجا، برداشتن ماسک و فاصله ی نزدیک همه اش زیر پا گذاشتن پروتکل هاست و کاملا غیرضروریه. 

تو محیط کار صبح تا شب مثل سالن ورزشی کنار همید؟ بدون ماسک میدویید؟ یا للعجب :)))

از زیر سوال رفتن واهمه دارین، با تیکه انداختن در قالب «الان شما با پذیرفتن اشتباه من آروم میشی؟ :))» میخواین جهت دیگه ببرین قضیه رو. 

پاسخ:
به نظرم با صلح و صفا تمومش کنیم بره. شما قصدت نصیحت و خیر و بیاین آدم خوبه باشیم نیست که اگه بود اصلا بحثی نمی‌کردم با شما. والا جواب کنایه و تیکه انداختن،کنایه و تیکه انداختنه دیگه نه؟ دوران بزن و در رو تموم شده دیگه :))) 
.
از زاویه دید شما کار ما خطرناکه از زاویه دید من و ما نیست. شما بفرمایید به دین خود ما هم به دین خود. سعی میکنیم از سالن های محدوده زیست شما استفاده نکنیم خاطرتون مکدر نشه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">