سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ

با قصه و غصه کرونا

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ

دکتر قادری یکی از اون رفیقاییه که داشتنش برای هر آدمی غنیمته. کسی که وقتی هم‌صحبتش بشی ترجیح میدی زمان‌ هیچ وقت تموم نشه. فرقی نمیکنه باهاش از سینما صحبت کنی یا ادبیات. دربارۀ حوزه و روحانیت و ما فیهاش بحث کنی یا دانشگاه و جامعه و سیاست. اون چیزی که دنبالش هستی رو با زبون ساده و دل‌نشین برات میگه. حالا این رفیقِ دست به قلم ما که پزشک عمومی هم هست، به وعده‌ای که داده بود عمل کرده و بعد از کلی طبابت و مطالعه و تجربه‌های جور واجور از روز اول کرونا تا امروز، یه کتابچه راهنما نوشت برای این دوران و مواجهۀ ما با طغیان کرونا. با تجربه قبلی از استوری‌ها و پست‌ها و شناخت شخصی‌ای که ازش دارم میدونم برای نوشتنش خیلی زحمت کشیده. ولی خب... عجیب نیست که اونو رایگان در اختیار همه قرار داده. اگه تمایل داشتین دانلود کنین و بخونین. ضرر نداره.

----------------------------------

لینک سایت برای دانلود کتابچه

نظرات  (۱۸)

۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۹ آقاگل ‌‌

دم و بازدمت گرم و دم و بازدمش گرم.

:)

پاسخ:
دمش که خیلی گرم.

وااااای خدا خیر دنیا و آخرتش بده 

پاسخ:
:) آمین
۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۵:۴۲ 1 بنده ی خدا

خیلییی حرکت قشنگی بود واقعا.من اون موقع ها که استوری میذاشتن و توضیح میدادن میگفتم این دیگه تهشه.الان میبینم ته نداره کاراشون.مرسی از شما که فایلشو اینجا گذاشتین

پاسخ:
خواهش میکنم من که کار خاصی نکردم. 
استوری های جدیدش که علت مرگ آدما به خاطر کرونا رو توضیح داده بود خیلی خوب بودن. من بین این همه پست و برنامه تلویزیونی و ... هنوز ندیدم کسی انقد خوب داستان رو توضیح بده. 

و البته شما را 

پاسخ:
مچکرم . لطف دارین . 

باز نمیشه سایتشون که 🤔

پاسخ:
تا چند ساعت پیش من چک میکردم درست بود. الان پیام دادم بهشون منتظرم جواب بده که چه مشکلی پیش اومده. 

چقدر عالی :)

خدا حفظشون کنه. 

پاسخ:
:) 
آمین 
۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۹:۳۳ 1 بنده ی خدا

واقعاااا.یکی از کسایی بودن که استوریاشون به معنای واقعی کلمه اگاه کننده بود.ساده و با جزییات روشن میکردن.

پاسخ:
حسودیم شد بهش :)) :/ 

وای از روزی که یهو آقای مجلسی می شود.و این روزها هم وظیفه پزشکیشان را با حرف هایشان چندبرابر انجام می دهند

پاسخ:
جمله اول رو نفهمیدم 🤔
۰۵ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۳ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹

سلام

متاسفانه سایتشون باز نمیشه.

پاسخ:
سلام. خبر دادم بهشون دارن رسیدگی میکنن. 
۰۵ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۸ 1 بنده ی خدا

😂 

پاسخ:
:))

سلام و رحمت

سایت باز نمیشه!

پاسخ:
سلام. ظاهراً ترافیک سایت که می‌ره بالا اینجوری میشه. 

مشکل از لینکی هست که قرار دادید، آدرس رو به صورت دستی وارد کردم، مشکل حل شد.

پاسخ:
منم جدا نمیتونم وارد بشم همچنان.

من هم می تونم در وبلاگم قرارش بدم؟

پاسخ:
بدون شک. زنجیره کار خیر میشین. 
۰۶ آذر ۹۹ ، ۲۰:۵۵ اقای ‌ میم

http://drhamidghaderi.ir/

این لینکش نیست؟ 

پاسخ:
نه :)) متخصص نیست پزشک عمومیه. لینکش همینیه که گذاشتم. 

یک بخشی از نوشته های آقای قادری با هشتگ روضه های ناگهانی است و جمله کلیدیشون این هست من که آقای مجلسی نیستم اما اگر آقای مجلسی بودم...

پاسخ:
آهان!!! 

من ایشون را می‌بینم از خودم ناامید میشم بس که همه چیز تموم و اکتیون، خدا حفظشون کنه 

پاسخ:
نخبه مملکته واقعا.
۱۹ آذر ۹۹ ، ۱۹:۳۱ هانی هستم

به به . چه عالی

یه سوال داشتم من چند ساله که نماز های ظهر و عصر و مغرب و هشت رو اگه تو خونه باشم جدا می خونم یعنی ظهر وقت نماز ظهر عصر رو  وقت عصر (بر اساس همون تقویم های اذان‌گو مثل باد صبا و اینا که اوقات شرعی رو داره) . ولی مسیله اینه که شنیدم آیت الله بهجت فرمودند که هر کس که نماز هاشو به تاخیر بندازه امور زندگیش به تاخیر می افته با توجه به اینکه تقریبا من نمازامو اول وقت می خونم پس چطور میشه که من همیشه امور زندگی دقیقه نودی میشه:) حالا شک دارم نکنه من اشتباه کردم و باید مثل قبل نماز و عشارو بلافاصله بعد از نماز ظهر و مغرب بخونم...

 

پاسخ:
نمی‌دونم ربط سوال شما به این پست چیه. و چرا فکر میکنین من میتونم پاسخگوش باشم در حالی که نه معلم احکامم نه اخلاق. فکر میکنم دسترسی به آدمهایی که بتونن پاسخ روشنی به سوال شما بدن سخت نباشه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">