سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

۸

روز از نو

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

سلام!

تغییر وبلاگ، یکی از اپیدمی‌ترین اتفاق‌های وبلاگ‌نویس‌هاست. این چندمین بار است که آدرس را تغییر

می‌دهم. وبلاگ قبلی را دوست داشتم! از بیشترِ نوشته‌ها و فضای دوستانه‌ای که درونش شکل گرفته

بود راضی بودم اما این بار، تغییر آدرس بر خلاف مرتبه‌های پیش، حیاتی بود که اگر مجالش باشد

قصه‌اش را می‌گویم...

به هرحال،

امیدوارم این روز از نو، این خانه‌‌ی نو ، واقعا نو باشد!

خوش آمدید!



۹۴/۱۲/۱۲
مهدی

روز از نو

نظرات  (۸)

مبارکه :)

ببخشید دست خالی اومدیم هاااا...

+این عکس چیه؟
پاسخ:
خیلی ممنون! 

من شیرینی خیلی دوست دارم بنابراین نمی‌بخشم! :)

ازین پنیرخارجیاس که حرفای خارجی می‌زنه :))
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۹ چشم به راهم ...
به به
خونه جدید مبارک اقا سید و حاجاقا :)

دوبلکسه؟؟؟
پاسخ:
مخلصیم! بفرمایید تو دم در خبری نیست.جان؟ دوبله پارک کرده کسی؟
مبارکا باشه سید
والا با این پنیری شما گذاشتین
من حس میکنم زشت شد گردو نیاوردم!
یه نون حداقل
پاسخ:
خیلی ممنون!
این خارجیا نه گردو میخواد نه نون. همینجوری بزنید به بدن شاد بشید.
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۳ آناهــیــ ـــتا
خونه‌ی مجازیِ نو مبارک :)
ما با شیرینی اومدیما, اما ازونجا معلوم نیس :| :)) 
پاسخ:
خیلی ممنون! خوش اومدین!
راضی به زحمت شما نبودیم حالا وسط جابجایی و کابینت و این صحبتا! :)
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ انــــــ ـار
سلام
مبارکه

مشتاق خواندن داستان تغییر حیاتی وبلاگ هستیم!
پاسخ:
سلام
ممنونم خوش اومدین.

می‌نویسمش ایشاللا...
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۱ سرباز جامانده
سلام.مبارک باشه خونه ی جدید
پاسخ:
سلام
ممنونم خوش اومدین!
سلام. مبارکه.
بد نمیشد اگه آدرس اینجا رو تو بلاگ قبلی میذاشتین:)
پاسخ:
سلام. ممنونم!

بد می‌شد. نقض غرض می‌شد.
اگر می‌دونستم خواننده‌ی وب قبلی هستید خودم آدرس می‌دادم.
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۳ فاطمه حمزه لوی
سلام
یه خبری، آدرسی، چیزی
فکر می کردم دیگه نمی نویسید
تا امروز که لیست دنبال کننده ها رو نگاه کردم.
انشالله که شروع خوبی باشه.


پاسخ:
سلام! فکر می‌کنم خبر دادم.
ممنون که آمدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">