سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ق.ظ

بامداد شد و شهرزاد لب از داستان فرو بست...

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ق.ظ

از روزهای شروع تبلیغش، آماده بودم که پیگیریش رو شروع کنم. وقتی سوژه‌ش رو فهمیدم از ترس

اینکه حالم رو بد کنه بی‌خیال دیدنش شدم. مشغول یه مشت سریال آمریکایی شدم که طبق معمول،

بوی عرق و ورق و خون میدادن! یادمه با یکی از دوستام تو یه کافه‌ی جمع و جور بودیم، بحثش پیش

اومد و اونم گفت منم نمی‌تونم سمتش برم. از نزدیک با حسن فتحی آشنا بود و کلی تعریف کرد که آدم

حرفه‌ای و کار درستیه. محسن چاووشی رو چجوری جذب کار کرده و چه و چه. از قسمت سوم و چهارم،

تبلیغای خودجوش مردمی شروع شد. دوستام رو می‌دیدم که مدام از شهرزاد می‌گفتن و کی قسمت

جدیدش میاد! با همه‌ی این اوصاف، بازم سمتش نرفتم...

تا اینکه چند روز پیش، یه دوست خیلی عزیز بهم گفت دیگه بهتره دیدنش رو شروع کنم. یه روز که توی

کافه بودیم یازده قسمتش رو یک‌جا داد بهم!

دو روز پیش، بعد نماز صبح بیدار موندم و اولین قسمتش رو دیدم. پیش خودم گفته بودم هر روز یه

قسمت رو ببینم اما همون روز، چهارتا قسمت رو دیدم!‌

برای اولین بار بسیار خوشحالم! سریالی وطنی می‌بینم و لذت می‌برم.

ما برای دیدنِ همچین سریالی، رنج دوران برده‌‌ایم، خون دل‌ها خورده‌ایم، و چقدر آبدوغ خیار؟خدا می‌داند

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چندتا نکته‌ی خاص:

دوربین و نماها در بیشتر اوقات، حرفه‌ای و خلاقانه و در خدمت فیلم‌نامه بکار رفته‌اند.

تدوینِ کار، بسیار درخشان است.

هر قسمت، پر از اتفاق‌های اصلی و تعیین‌کننده در قصه هستند، کمتر پیش می‌آید حرکت و دیالوگِ اضافه‌ای ببینیم.

قصه‌ی منسجم، شخصیت‌پردازی، طراحی لباس، دیالوگ‌های پرمایه، بازی‌های درخشان، همگی یک کار آبرومند و دیدنی ساخته‌اند.

و

چقدر خوبه عکس این قسمتش:





۹۴/۱۲/۱۳

نظرات  (۱۲)

من نمیدونم چرا مقاومتمو درباره تلاش برای ندیدنش، از دست نمیدم!!
زخم خورده اعتماد به فیلم و سریالای ساخت داخلم:/

چند روز پیشا یکی از دوستان هیجان زده گفت بچه ها بچه ها همکلاسی دوران ارشدم تو یکی از قسمتای شهرزاد بازی کرده!
با اینکه باقی مکالممون به شماتت درس خوندن گذشت، ولی به نظرم اینو با این پست شما بذارم رو هم، برم ببینمش!

فقط ما ازین خیرا دور و برمون نیست یهو‌چند قسمتو باهم بده ببینیم!
خودکفایی م سخت بوده همیشه!
پاسخ:
حالا شما به من اعتماد کنید، ضرر نداره.
مطمئن باشین لذت دیدنِ یه سریال استاندارد وطنی از یه سریال خارجی، بیشتره.


۱۳ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۴۶ چشم به راهم ...
ماهم ندیدم
و کسی هم نگفت ببین یا نبین :/

دقیقا کدوم قسمت عکس جذابه ؟؟؟ :))
پاسخ:
جذاب نه! "خوبه"
چرا واژه‌ تو دهنم می‌ذارید آخه! :))
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۱ انــــــ ـار
خب با این توصیفات وقت شد باید ببینمش.
من قسمت هفدهمشو به پیشنهاد آقای شوهر عمه دیدم:)
یعنی اد رفتم هفده 
خوب بود بازیا دیالوگا اما من با گریمش حال نکردم:دی مخصوصا واسه جمعیت مونث:|
پاسخ:
:|

۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۶ واقعیت سوسک زده
خب از قسمت هفتم به بعد میفته تو سرازیری ! میشه عین بقیه ی سریالهای ایرانی !
پاسخ:

جدی؟ گولم زدن گفتن تازه ازینجا به بعدش جذاب میشه. کلا سعی کردم سطح توقعم رو بیارم پایین.
اتفاقا دیشب فکر کردم اگه نخواد قصه های فرعی رو زیاد کنه و پرورش بده میفته رو تکرار و آب‌بندی... یاد پدرخوانده افتادم(توی اوج ترورش کردن)گفتم اگه سیر قدرت آقا بزرگ
بدون هیچ اتفاقی ادامه پیدا کنه بدجوری لوث میشه... میشه نشه؟ :/
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۵ چشم به راهم ...
همون اقا همون
چرا خوبه؟؟؟ (شکلک خباثت)
پاسخ:
شما رو نمی‌دونم تو چه مرحله‌ای هستی. بنده از اینکه حس نارضایتی این دو نفر، خیلی خوب نشون داده شده کیف می‌کنم(شکلک خباثتِ بیشتر)
۱دوستنداشتم اینو ببینید.


۲من هم تابه حال ندیدمش .
البته برای هردوش دلیل دارم
برای ۲. سریال ذهنم رو درگیر میکنه. باید گذاشت یه هو وقتی تموم قسمت هاش اومد گرفت و دیدش!

پاسخ:
چرا من نبینم خب؟ :|

خوبه. البته اگه به حساب جیب پدر باشه!‌ :D
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۱۸ هولدن کالفیلد
من بعد از دیدن 20 قسمت کاملا میخوام بکوبمش :))

پاسخ:
تو کوبیدنت همون ساختنه. بکوب آقا بکوب!
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۱ واقعیت سوسک زده
بله کاملا گول خوردید!
پاسخ:
نه گول نخوردم. چون مترم رو کوتاه کردم الان راضیم.
واقعا سریالیه که بابای من پیگیرشه حتی!! :))

میتونم بگم تا الان نشده بابای من پیگیر ِ "سریال" باشه! فقط به سینمایی متقده اونم وسترن!! :|

میاد میگه " نفیسه اون فیلمتو نمیاری ببینیم؟؟ "
:)))

انگار من ساختمش!! :))
پاسخ:
احسنت! درود خدا بر مخاطب‌های اصیلِ وسترن‌بین!
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۰ سرباز جامانده
اهل فیلم هستم ولی انیمیشن خارجکی میبینم.از فیلمای خارجکی خوشم نمیاد زیاد. شهرزادم سه چهار قسمتشو تیکه تیکه دیدم و تصمیم ندارم حالا حالاها ببینمش.ان شاالله تابستون. داستانش به نظرم بد نیست ولی انیمیشن بیشتر دوست دارم
پاسخ:
سرباز که جا بمونه همین میشه دیگه! شما الان باید تو ساحل باشی و آماده‌ی نجات رایان!
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۳ سرباز جامانده
:-/ بله؟!
پاسخ:
:))
هیچی صلوات بفرست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">