سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ

۸

داداش مَهدی

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ

. وقتایی که کارش لَنگ مونده اینجوری صدام می‌زنه؛ داداش مَهدی؟ الف و ی رو می‌کشه.به هیچ وجه،

نمی‌تونم نه بگم!

. اوج هنر و خلاقیتِ من وقتی هم سنش بودم کشیدن نقاشی‌ دیجیمو‌ن‌ها بود روی کاغذ A3. فلشش

رو زده به لب‌تابم می‌گه ببین یه مستند و پاورپوینت ساختم درباره سلول‌ها!

. وقتایی که با میمِ عزیز اختلاط می‌کنه اصلا نباید چیزی بگم. اگه حرفم مطلوبش نباشه خیلی رک

می‌گه من نظر شما رو پرسیدم؟

...تا مشغول بستن کوله‌م می‌شم میاد بغلم می‌کنه می‌گه نرو قم! بهش می‌گم حالا نه که وقتی

می‌مونم خیلی باهام خوبی!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

قصه‌های من و خواهرکوچولو.

۹۴/۱۲/۱۵
مهدی

نظرات  (۸)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۱۲ هولدن کالفیلد
نرو قم، برو یه بار جاش ژوهانسبورگ :|
دور که بشی قدر قم رو میدونه :| :| :|
پاسخ:
ژوهانسبورگ همونجاست که دایناسور داره؟
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۲۸ واقعیت سوسک زده
من خواهر کوچکتر از خود و برادر بزرگتر از خود می خواهم !
پاسخ:
وسط قرار گرفتنم مشکلات خاص خودشو داره...
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۲ مــــــــ. یــ.مــ
:|
نمیگید یکی از این ورا رد میشه خواهر نداره دلش میسوزه ؟
:|
مسلمون نیستین بخدا:||
:))))
خدا حفظش کنه
پاسخ:
تک دل منو بریده بخدا! :))
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۸ سرباز جامانده
ایشون احیانا دهه هشتادی نیستن؟!! خدا حفظشون کنه
پاسخ:
بله! خدا ما رو حفظ کنه! :|
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۶ چشم به راهم ...
چه خوبه یه همچین رابطه ای

ماشاالله

پاسخ:
دوری و دوستیش بهتره! :D
زندگی بدون دهه هشتادی ها
هرگز
پاسخ:
اگه بشه اسمشو زندگی گذاشت :))
منم داداش مهدی دارم.خیلی خوبه یعنی عالیه.خواهر برادرا قدر همو بدونید وقتی از هم دور شید تازه دلتون براش تنگ میشه حتی برا تو سر و کله هم زدن همدیگه:)))))
پاسخ:
الان که میرم سر کار عصر که برمیگردم بهم میگه نمیشه نری؟ دلم میگیره!
چنان کیفی میکنم که مگو  و مپرس! :))
وقتی برای اولین بار میخوای تو یه وبلاگ نظر بذاری ، بعد میبینی صاحب خونه نظرات پست آخر رو بسته .... باید چیکار کرد اونوقت !!؟؟ 

سلام ..... عید فرداتون هم مبارک.
ان شاءالله خیلی زود دعوت بشین و مهمونشون بشین. ( اگه قسمت شد، برای ما هم دعا کنید .)


کاش میشد از اون آدمایی باشیم که دیر عصبانی میشن و زود میبخشن . 
ولی سخته، خیلیییییی سخت ... حداقل برای من ... با وجود اینکه چیزی که بهش اشاره کردید رو کاملا قبول دارم .
پاسخ:
سلام. عید پس پریروز شما هم مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">