سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

۸

دل‌خوشی‌ها

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

به سال کهنه فکر می‌کردم. چقدر خوشحالم کرد؟ چقدر راضی بودم؟ چقدر رشد کردم؟چقدر غمگین

بودم؟ چقدر شاد؟

سهم غم‌هایم دست تقدیر بود. کسی که دوستش داشتم رفت، مامان رفت.سهم رضایتم کوشش

خودم بود. گام‌های جدید و جسورانه، پشت کردن به باورهای خودساخته‌ی کهنه و بی‌خاصیت،

ترجیح حرکت‌های کوچک و پیوسته بر توقف‌های به ظاهر بزرگ.

به شاد بودن فکر می‌کردم. غمگین بودم، و با ساده‌ترین رویدادها شاد می‌شدم. همین بود که

شادی‌هایم دوام نداشتند. اولین سالی که نشانه‌های افسردگی را در خودم جستجو کردم.اولین باری

که دنبال قرصی برای راحت خوابیدن گشتم.اولین باری که حس کردم هیچ چیز برایم لذت‌بخش نیست!

سهمی که از رضایت و رشد داشتم مخلوطی از تقدیر بود و گام‌های رو به جلو. می‌توانم دفتر نود و چهار

را با خیال خوش ببندم و خشنود باشم که ورقه‌هایش رنگی‌تر و پربارتر از نود و سه بود هرچند به قیمتِ

درک شکست‌های سخت و دشوار.

سال نود و چهار را با قاطعیت، سال خاکستری‌ می‌پندارم. سالی که ترقی علمی‌ام مقارن شد با

حادثه‌های سنگین و تلخ احساسی.

این روزهای تعطیل نوروز، بجای نالیدن از هرچیزی، می‌کوشم به دل‌خوشی‌هایم فکر کنم.

دل‌خوشی‌هایی که ساده هستند اما کم نیستند...


رتبه هفتمِ دل‌خوشی‌های ساده، می‌رسد به گل‌کاری‌های باغچه‌‌ی جلو در خونه:



رتبه ششم، گل‌کاری‌های داخل خونه و ماهی‌قرمزای کوچولو که خواهرک بهشون میگه نارنجی:




رتبه پنجم می‌رسه به این گلدون که شاد و قبراق مونده و اصلا براش مهم نیست کجا آوردنش:



رتبه چهارم ،
آجیل‌هایی که میمِ عزیز ، سرازیر می‌کنه روی میز:



رتبه سوم، کتاب‌های نخونده و نیمه‌خونده



رتبه دوم، می‌رسد به همشهری داستان نوروز، یک آلبوم موسیقی نوستالژیک نوروز.
و یک ترابایت فیلم که مشتاق نگاهم هستند!



و رتبه‌ی اول با اختلاف، می رسد به ...
شکلات صبحانه




شما هم از دلخوشی‌هاتون بگید.

نظرات  (۸)

دلخوشی های من کتابام،فیلم ها و خلوت هایی بود که با خودم داشتم. و البته تجربه ی روابط جدید 
شما یک ترا فیلم دارین؟ خوشا بحالتون :))
پاسخ:
یک ترا ازش رو ندیدم هنوز :))
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۹ مــــــــ. یــ.مــ
:دی 
من رتبه ی اول رو میدم به کرانچی ِ تند آتشین:)
سال گندی بود 
دوس ندارم تکرار شه
پاسخ:
یاد همسایگان غیور هندی افتادم :))

قول می‌ده دیگه تکرار نشه.
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۰ واقعیت سوسک زده
بنده از کربلای امام حسین برایتان دعا می کنم:)
پاسخ:
دلخوشی ازین بالاتر! خیلی ممنونم!
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۹ مــــــــ. یــ.مــ
:)
قولش وفا نداره :دی 
درراستای هموطنان هندی ترشی انبه ی پاکستانی هم با کمی اختلاف در رتبه ی دومه:)))
پاسخ:
دیگه رفت تو تاریخ. با 95 صحبت ‌می‌کنیم پسر خوبی باشه.

شما پس ترشی‌دوستی! من انبه منبه نمی‌شناسم. ترشی اگه کلم نباشه می‌خوام نباشه کلا. :))
چقد منفی نگر شدم جدیدا...

دلخوشی خاصی یادم نمیاد که پست بذارم :(
پاسخ:
:|
نفرمایید شما!
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۳ مــــــــ. یــ.مــ
ترشی انبه ی پاکستانی ترشیهههه؟
من از ترشی متنفرم:|
:))))
اون ترشی انبه رو نخوردین‌وگرنه بهش نمیگفتین ترشی :+)))

سال 95 پسرِ؟
:|||||
پاسخ:
خب بگید مربای انبه :|
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۷ مــــــــ. یــ.مــ
://تیزه تیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز
شیرین نیست بابا -_-
پاسخ:

ازونا که مثل اره می‌ره پایین؟‌ :/
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۸ مــــــــ. یــ.مــ
:||||||

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">