سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

بالون آرزوها

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ


لابد دیشب خواب دیده فرشته‌ها بالون‌ش رو از لای ابرها گرفتن و شروع کردن به نوشتن آرزوهاش...
.
مدرک دانشگاهمو بگیرم، یه پسر پولدار بیاد خواستگاریم، قد بلند و خوش‌تیپ، خونه و ماشین مدل
 بالا داشته باشه، برام بمیره، سه تا بچه‌ بیارم، دوتا دختر یه پسر، براشون بافتنی ببافم، فقط وقتایی
 که خودم بخوام آشپزی کنم، غذامونُ مَل‌مَل برامون بپزه، سالی یه دست مبل و پرده عوض کنیم، عید
 و تابستون بریم خارج، یه مزون بزنم تو پالادیوم، یه فشن شاپ درجه یک، چشم دوستای دانشگاهمُ
فامیلای شوهرم دربیاد از حدقه...
دیگه دیگه؟ وای ینی میشه؟ چلق(صدای فندک) بالون آرزوها ...
 آرزوهامو برسون به اون بالا! هورااااا... ستاره ببین بالونم چقدر رفت بالا!
.
 
دلم سوخت براش که آرزوهاش افتاد تو خونه‌ی ما! اگه آدرسشو داشتم براش رمان گتسبی بزرگُ هدیه
می‌بردم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶

نظرات  (۱۱)

اینا رو کجا نوشته بود؟
چه آرزوهایی! مل مل :)))
 آرزوهاش مالی بود اکثرا
چی قراره از گتسبی بزرگ یاد بگیره؟
پاسخ:
من از شما می‌پرسم، علم بهتر است یا ثروت؟
حق داره بنده‌خدا فکر آینده خودشو بچه‌هاشه.
می‌خوام یاد بگیره که چجوری شوعر پولدار گیر بیاره. اونم نه یکی! دوتا!

علمی که ثروت تولید کنه:دی
پول بد نیست،اتفاقا خیلی هم خوبه.پول رو بذاری روی مرده پا میشه برات بندری میرقصه:)) اما اینکه آرزوهای کسی توی پول خلاصه بشه بده.بعد تازه این خانم از خودشم مایه نذاشته،یه شوهر پولدار میخواد و بقیه ی آرزوها با پول شوهره بدست میاد

پاسخ:
منظورتون دلالیه دیگه؟‌ بله بله منم دلالی رو علم می‌دونم. :)
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۱۶ مــــــــ. یــ.مــ
من گتسبی ِ بزرگ رو خوندم :)))
تا حالا از این جنبه بهش نگاه نکرده بودما 
 این اسکات فیتس جرارد هم چه آموزشایی داره ها 
اشتباه نکنم اسم ِ شوهر ِ دیزی تام بود 
چقدر منفور بود :|||
چندش ناک 
از همه ی اون فیلم اون دیالوگ ِ معروف ِ دیزی بولد شد 
که بهترین 
چیز برای یه دختر اینه که خوشگل باشه و احمق  
*خوش به حالش چقققدر آرزوهاش ساده ست 


پاسخ:
پس فیلم‌شم ببینید. یعنی چه می‌کنه آقاشون دی‌کاپریو!
شوهر دیزی که یه قربانی بود. منفورترین آدم بنظر من خود دیزی بود.
گتسبی بزرگ پیشنهاد خیلی خوبی بود ;-)
پاسخ:
قابل نداش.
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۸ مــــــــ. یــ.مــ
فیلمشم دیدم ولی فقط همون دیکاپریوش خوب بود 
:)
قد کتابش نچسبید:)))
دیزی ؟
نمیدونم چندان مقصر‌نمیدونمش
پاسخ:
هیچ کدوم از فیلمایی که از روی رمان ساخته شدن به خوبی کتاباشون نیستن.

دیزی، یه روانی مستاصل مردد مذبذب بود. عه! یعنی چی مقصر نمی‌دونمش! :/
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۴ مــــــــ. یــ.مــ
:|
خاکبر سرم 
:|||||

پاسخ:
خدا نکنه! :/
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۴ مــــــــ. یــ.مــ
:|||
آخه چرااا؟
دیزی مجبور بود 
:/
من به یه نفر گفتم موقعیتش تو زندگی عین دیزیه 
یعنی تو لفافه بهش گفتم مستاصل ِ روانی؟:||

پاسخ:
معلومه نویسنده جوری میزانسن می‌چینه که شما بگی دیزی مجبور بود.
بله، شما به اون بنده خدا لفافه‌ی خفنی گفتی! :/
دیزی شخصیت دو قطبی داشت. یه قطب عاشق‌پیشه و یه قطب جاه‌طلب. همینم نابود کرد زندگی دوتا مرد و یک زن رو.
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۴ مــــــــ. یــ.مــ
:/
آخ آره مخصوصا تو اون صحنه ای که همشون توی اتاق بودن 
چه جوری جمع کنم قضیه رو:|||
نابودش کردم😐
پاسخ:
بعید می‌دونم متوجه شده باشه منظور شما چیه!
مگر اینکه اینجا رو بخونه :|
:|

کاش آرزوهای منم اینجوری بود :|

بهش حسرت میخورم واقعا.... :|

+چرا زندگی بعضیا انقد خوشحالانه است واقعا؟؟
پاسخ:
فلسفیش کنم بحثو؟ آدما هرچی سطحی‌تر باشن رضایت‌شون از زندگی بیشتره.
نه بحث رضایت نیست.

مشخصه طرف مشکل دیگه ای تو زندگی نداره که اینجوری دعا میکنه!

بنده تجربه دارم. اگر کسی مثلا یه مریض اطرافش داشته باشه یه پارکینگ ماشین شاسی بلند هم بهش هدیه بدن قدر یه ارزن نمیخوادش.فقط میگه سلامتیه عزیزم.

اگر از یکی دور باشه فقط میگه وصال فلانی. اگر زندگیش رو هوا باشه فقط میگه سر و سامون گرفتن زندگیم. حتی اگه یه نفر تو مضیقه مالی باشه میگه فلان مشکلم حل شه.

ولی وقتی میگه شوهر پولدار و در اوردن چشم بقیه ینی مشکلی تو زندگی نداره! واللا !

چرا همچون منی یه درصد به دراوردن چشم بقیه تو زندگی فکر نمیکنه؟
پاسخ:
چون کار شما درسته بقیه هم باید کار درست باشن؟



ای بابا سید! من چی میگم شما چی میگین...

بیخیال اصلا
پاسخ:
:)
شاد باشین بابا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">