سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ

۷

ننه‌سرمای وقت نشناس

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ
صبح که بیدار شدم به گونه‌ی غیر معمولی سردم بود. پرده اتاق رو زدم کنار، بیرون رو نگاه کردم، و بیرون
رو نگاه کردم و باز بیرون رو نگاه کردم! چشمام رو مالیدم و باز بیرون رو نگاه کردم. دونه‌های درشت و
سفیدی از بالا می‌اومدن پایین که برف بودن! هنوزم دارن میان پایین.
یه ضرب‌المثل ناب ایرانی هست، شکارچی‌ها ازش استفاده می‌کنن، بسیار کاربردیه و دلنشین،
می‌فرماد: باز موقع شکار شد و تو ر...دنت گرفت؟ اومدم به آسمون تهرون اینو بگم ترسیدم خدا
خوشش نیاد.
خلاصه که آسمون! حال و هوای ما برات مهم نیست، حال و هوای شکوفه‌ها رو داشته باش!
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷

نظرات  (۷)

برف سفیدش خوبه، در همه وقتش خوبه:دی
پاسخ:
بهع! همین شعرا رو می‌خونید آسمون جوگیر میشه دیگه!
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۵ . خانم الف .
:|
بالاشهر میشینی؟:|
اینجا بارونم نیومد:|

+گمونم فصول سال خط رو خط شده ن:)
پاسخ:
بیا جاهامون عوض!

۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۲ مــــــــ. یــ.مــ
برفی که دیر میاد ....
شاعر میگه‌که رفتی که جای شال در سرما 
چشم از گناهانت بپوشانم 

پاسخ:
شاعر شما بدجوری شکست عشقی خورده این مدتا :))
در این حد اینجا غافل گیری داریم !!
در هر صورت شکر و این حرفا :-)
پاسخ:
بله شکر نکنیم چه کنیم!
حالا باغبونا
کیسه کیسه می کشن
روی شکوفه هاشون
هر کی باغبون تر
محصولش بیشتر
پاسخ:
نه خیر! هرکی برف‌تر ، بدبخت‌تر :/ کیسه‌مون کجا بود! مگه حموم عمومیه!
بابابزرگمو که می‌شناسی. موقعی که شالی‌زار کار می‌کرد و بارون بی‌موقع می‌بارید، سرشو می‌کرد رو به آسمون و می‌گفت:... توقع نداری که بگم چی می‌گفت! یه چیزایی تو این مایه‌ها که چی کارمون داری؟ :)))

من دی‌روز دربند بودم که برف می‌اومد. داشتم ماربرو پایه بلند دود می‌کردم. جات خالی!
پاسخ:
اوخ اوخ. خدا حفظش کنه. اتفاقا امروز دچار بلا شدم!

الاغ! دربند بودی به من نگفتی؟ مرتیکه الوات معتات! بشین عکسامو نگاه کن بسوووز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">