سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

مهدی،جعفر،قلی و دیگران...*

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

یکم؛

دو نفر، من را محکوم کردند،«یکی گفت: تو مثل دختران،ناز داری و باید صبح تا شب، قربان‌صدقه‌ات بروند! دیگری گفت: تو از احساس،هیچ بویی نبرده‌ای!» حالا حساب کنید اگر قرار باشد این‌ها را به جایی‌م بگیرم چه جایی ازم باقی می‌ماند! واقعیتِ تلخ و مریض پیرامونِ ما همین نگاه‌های صفر و صدی‌ست که اجازه نمی‌دهد چیزها همان‌جایی قرار بگیرند که باید.

دوم؛

مدت‌ها پیش، از تجمع «وجد و علاقه و شغل» نوشته بودم.اینکه اگر یک کار بشود همه‌ی زندگی، ایده‌آل است،اگر شغل و علاقه‌ یکی باشد، بازهم نزدیک به ایده‌آل است. دوسال برای همین فرمول زحمت کشیدم. یک سپر سنگین نامرئی با خودم حمل کردم تا از حرف‌ و حدیث‌های مکرر دیگران، شل و وار رفته نشوم. تا امروز که می‌توانم بگویم به خواسته‌ام بسیار نزدیک شده‌ام. انتظار تشویق ندارم که همین سکوت اطرافیان برایم تشویق بزرگی‌ست! اما خوشحالم و راضی، که اولین بار در زندگی‌ام برای رسیدن به خواسته‌ام جنگیدم.

سوم؛(جهت تلطیف فضا)

از جمله‌ وظایف سنگین داداش مهدی،خریدِ تنقلات برای خواهرکوچیکه‌ست در مواقع اعزام ایشان به اردو! شایان ذکر است که مدرسه‌ی ایشان علاقه زیادی به اردو بردن بچه‌ها دارد و حتی اگر مجبور بشود داخل مدرسه هم اردو می‌زند! لذا بنده مکرر در مکرر در حال خرید خوراکی هستم! یکی از لیست‌های خرید ایشان را در ذیل می‌آورم:

 . اون آپشنایی که نوشته 2 عدد،بطور مشخص برای رفیق فابریکش در نظر گرفته.

 . بهش گفتم چیپس فلفلی خوب نیست تشنه میشی، لاک گرفت جاش نوشت بادام زمینی سرکه‌‌نمکی!

 . امضا هم زده برام! :))

* عنوان رو از فیلم بهروز افخمی برداشتم. آذر،پرویز،شهدخت و دیگران...!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۱
مهدی

نظرات  (۱۰)

وای خدا امضاشو 😂😂 :)))
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۰ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
بهرحال وقتی دیدگاه خود آدم در بعضی موارد صفر و صدی باشه
نباید از اینکه صفر و صد مورد قضاوت قرار بگیره ناراحت باشه
نه؟
پاسخ:
نه. اینکه در یک موضوع،مورد دو قضاوت متضاد قرار بگیریم چوب حد وسط بودن رو میخوریم.
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۷ انــــــ ـار
خیلی خوبه.
فوق العاده. جمع شدن علاقه و هدف و شغل همه اینها با هم.
من الان در چنین وضعیتی هستم الحمدالله.
پاسخ:
جدی؟ تبریک میگم واقعا!
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۸ اسپریچو ツ
چه ذائقه تند و ترشی داره((((:
پاسخ:
و شیرین!
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۲ زهرا یگانه
من به عنوان کسی که در 24 ساعت گذشته مورد قضاوت صفر و صدی دوستان قرار گرفته م؛ با شماره ی یک کاملا اعلام همدردی می کنم. :))
دوم، اخیرا به این موضوع فکر می کردم که چقدر خوب میشه اگه آدم ها از نظر تحصیلی و حیطه ی کاری جایگاهشون درست باشه. یعنی خودشون هم فکر کنن جایی هستن که باید باشن، اون موقع با اشتیاقی که از این حس بوجود میاد روز به روز پیشرفت می کنن. 
سوم، توقعات خوراکی های صنعتی شون بالاست ها :)) 
پاسخ:
اصلا توی غیر این حالت، توقع پیشرفت و ترقی، عبثه.

تازه دوستان میگن خیلی کمه! :/

 

۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۹ عاشق بارون ...
منم این نگاه های صفر و صدی رو تجربه کردم. :| همین چند روز پیش خاله ام گفت وای تو قلب هم داری؟! من فکر میکردم تو قلب نداشته باشی. :|||
زاویه دید آدم ها به دیگران و شرایطشون کلاً جالبه برام.
چه داداش خوبی! :)))
ولی لیستش خیلی کوتاهه ها! D:
پاسخ:
چه خاله درجه یکی! بابا یه کم توجه،محبت! چه خواهرزاده ای هستی شما!

بله ملاحظه کرده کم و کوتاه نوشته!  :/

برادرانه هاتون قشنگه:)
معمولا دخترها فکر نمی کنن این قدر ذهن برادرهای بزرگشون مشغول اون ها باشه.
بفهمه ذوق می کنه به گمانم
پاسخ:
یکی از حسرتای دائمی‌م  اینه اونجوری که باید برادر باشم براش؛نیستم. ولی خوشحالم که بازم شعر می‌خونه و میگه من بهترین برادر دنیا رو دارم.
واقعا میگه؟
پس باید خیلی دوستون داشته باشه چون معمولا دخترا رک و راست به برادراشون ازین چیزا نمیگن.
خوش به حالتون:)
پاسخ:
تو جمع آدمای رک و راست بزرگ شده D:
۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۵ عاشق بارون ...
نه خاله ام از یه نظر دیگه گفت! فکر میکرد مثلاً من قلب ندارم که بتونم کسی رو دوست داشته باشم یا از کسی خوشم بیاد. :||
پاسخ:
خاله ها شم قویی دارن .
۱۷ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۸ عاشق بارون ...
آخه فرد مورد نظر یه پسر کوچولوی مدل خارجی بود! :دی

+ خدا حفظ کنه خواهرتون رو! و بهترین برادر دنیاش رو البته! :)))
پاسخ:
مخلص! D: زنده‌ باشید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">