سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

۲

سرما زده و سوزه پاییز!

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

با گنجشک‌های محل‌مون اصلا حال نمی‌کنم! میمِ‌عزیز، بشقاب‌بشقاب براشون غذا میذاره توی حیاط، بازم دست از میوه‌ی درخت‌ها برنمیدارن. البته مشکلی ندارم با میوه‌خوردنشون،مسئله اینه که هرچی می‌خورن روی ماشینم تخلیه می‌کنن. دیگه خسته شدم انقدر فضله‌ پاک کردم از رو کاپوت و شیشه!

این روزا نگرانشونم. میان روی شاخه‌های لخت می‌شینن و هی درجا پر میزنن! شبیه حرکت پروانه خودمون برای گرم کردن.
امروز اومدم عکس بگیرم. خوشحال شدم از دیدن خرمالوی سوراخ‌سوراخ شده.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۴
مهدی

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۹ واقعیت سوسک زده
خدایا این برفها را تا شنبه و یکشنبه که من به تهران می ایم نگه دار و بیفزای !
پاسخ:
آمین!
اومدید تهران تشریف بیارید سمت بالابالاها. متاسفانه آسمونم اختلاف طبقاتی رو مدنظر قرار داده!
۰۷ آذر ۹۵ ، ۰۹:۳۱ مردی بنام شقایق ...
حاجی ازین کیسه های پارچه ای درست کن این زبون بسته ها رو بذار توش که نتونن گنجیشکا سوراخش کنن. حیفه.

+
واسه گنجیشکا هم نیم کیلو ارزن بخر براشون بذار (آیکون حیوان دوستی که این روزا خیلی داغه! بدون در نظر گرفتن تعداد گنجیشکایی که توسط اینجانب شکار و خورده شده :) )
پاسخ:
آقا ما اینجا رعیت هستیم،ارباب منزل اجازه هیچ گونه مزاحمتی نمیدن! والا به من بود برق وصل میکردم به درختا! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">