سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ

۶

همون حکومت و تفکری که از برهنگی و جنسیت زن در قالب مد و لباس و فیلم‌های پورن برای کسب درآمد و دلار روی دلار گذاشتن بهره می‌بره،یه تاریخ رو مشخص می‌کنه برای «منع خشونت علیه زنان»! یه عده هم به به و چه چه می‌کنن که ببین چقدر به فکرن چقدر دلسوز!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:

سوال اساسی از بشر مدرن‌زده‌ی این قرن اینه که دنبال چی می‌گرده؟ بهتر کردن اوضاع یا هم زدنِ لجن؟

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
مهدی

نظرات  (۶)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۹ واقعیت سوسک زده
یه خانمی از انگلستان تو تلویزیون صحبت میکرد  ، گفت برده بوده ، اینقدر ازش کار کشیده بودن دستاش از کار افتاده بود .

پاسخ:
یا قرآن!  :|
۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۸ اسپریچو ツ
یعنی باید چشم به روی همه ی حقایق بست؟
پاسخ:
چه کسی در کجا چنین حرفی زد آیا؟
سلام.
قسمت دردآور قضیه اونجاست که استفاده ابزاری از زن ، خشونت به حساب نمیاد !!! آزادیه محض !!!
پاسخ:
سلام. بله پارادوکس‌ها آشکارن و گوش‌های ما مخملی!
توی یکی از بندهایی که خودشون به عنوان خشونت تعریف کردن نوشتن:‌ نگاه به عنوان ابزار جنسی.


۰۷ آذر ۹۵ ، ۰۹:۲۸ مردی بنام شقایق ...
آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه ایست که....


سلام

این جریان خشونت علیه زن یه چی تو مایه های آب طلب نکرده اس!!!

یه شوکولات دست طرف میدن که حسابی بچاپنش...
کاش واقعیت ها دیده میشد و معنی خشونت و زن درست مشخص میشد!

خشونت صرفا کتک کاری و فوش دادن و تجاوز زورکی نیست!
زن هم صرفا کسی که سینه دارد نیست!
پاسخ:
سلام. واللا بقرآن!
۱۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۳۸ خمار مستی
بشر مدرن‌زده‌ یعنی چی؟

یه مشکلی هم هست که ما تو ایران نمیتونیم درکی از تفاوت تفکر حاکم و حکومت داشته باشیم! برا همین خیلی وقتا همه چیزو قاطی میکنیم به هم
پاسخ:
یعنی غرق مدرنیته با تمام مصادیق و مفاهیمش.


بنظر من اولین نشانه انسان بودن احترام به انتخاب و آزادی انسانهاست. یکی دلش میخواد پورن استار شه، خب به بقیه چه مربوط؟!! یعنی جماعت درستکار سکس نمیکنن حاجی؟!! یا اینکه چون در خفاست جایزه؟!! زنها محدود باشن چرا؟!! چون شما به گناه میفتین؟!!!!! یعنی من محدود باشم چون توی بی ایمان سست عنصر به گناه میفتی؟!!!! مسخره تر از این مگه استدلالی هست؟!!!! دین تو به من چه ربطی داره آخه؟!!!! خب پس تو بیا زن نگیر چون من بی شوهر با دیدن شما به گناه میفتم. خونه نداشته باش چون من مستاجر به گناه میفتم با دیدن تو...درستکاری و پاکدامنی وقتی معنی داره که تو آزاد باشی و حق انتخاب داشته باشی. تصور کن سفره ای بچینی، دستهای یک نفر رو ببندی و بهش بگی غذا بخور. بعد بگی به به چقدر خویشتن دار هستی، از غذا صرفنظر کردی!!! خب عزیزم دستاشو باز کن بعد امتحانش کن. این روشی که شما در پیش گرفتین فقط به نابودی دین منتهی میشه. دور نیست روزی که باید در پیشگاه خدا و پیامبرش بایستید و بخاطر گریزان کردن مردم از دین پاسخگو باشید. واقعن هم دور نیست. تا مرگ راهی نیست، جدی میخواین چی جواب بدین؟!!! که دین و آزادگی مردم رو ازشون گرفتین؟!!
پاسخ:
سلام.
اگه شما ازدواج رو با پورن‌استار بودن یکی می‌دونی دیگه چه جای حرفی می‌مونه آخه! :))

این حجم برچسب و قضاوت، از همین چهارخط نوشته‌ی من بود؟ یا نوشته‌ی من خیلی نعز بوده یا شما جولان ذهنی خوبی دارین! هرچند،انگار دنبال بهونه‌ای بودید تا حرفای خودتون رو بزنید،که اشکالی نداره از نظر من...اما راستش از صحبتای شما هیچ مبنای مشخصی عائدم نشد که بخوام بر اساسش بحث کنم.حتی یه مبنایی که یه برهان ساده منطقی پشتش باشه.مبنایی که حد و مرز مشخصی داشته باشه و آدم به هر نقطه‌ی معینی که رسید نزنه زیر میز و بگه به تو یا من ربطی نداره! مبنایی که اگه شعار احترام می‌ده خودش هم بهش عمل کنه.اگه حرف از آزادی می‌زنه اولویتش با دیگران باشه نه که به محض شنیدن حرف مخالف،ترش کنه. 
و همچنین،به نظر نمی‌رسه شما با این حجم پیش‌داوری و صحبت به سبک‌ راننده‌های تاکسی، بخواین از بحث، به نتیجه‌ای برسین! حتی آدرسی هم نذاشتید و ترجیح دادید یه طرفه به قاضی برید. و من رو یاد دوستانی انداختین که دل‌شون از جای دیگه پر بوده و اومدن یقه ما رو گرفتن. بدون اینکه شخص ما رو درست بشناسن،از طریق خودمون! 
علیرغم اینکه شناختی از شما ندارم اما حق میدم بهتون...حق میدم ولی نمیدونم چرا!شاید چون "صرفا حدس می‌زنم" بدی‌ها و تندی‌های موجود،آزارتون داده باشه.
.
.
جمله «تا مرگ راهی نیست»خیلی خوب بود! کلا جمله‌های آخر خیلی بهتر بودن! اگه قائل هستید به اینکه پاسخگویی به خدا و پیامبرش وجود داره، پس لزومی نداره فرق بذارید بین من و دیگران! اگه پاسخگویی باشه،برای همه هست.