سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ق.ظ

خواهرقریب

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ق.ظ

. چارپنج روز سفر بودم. وقتی رسیدم مثل همیشه، اولین نفر اومد استقبالم.مثل همیشه، بی‌مقدمه و تند تند حرفاشو زد، آخرش گفت: این کتاباتو نمی‌خونی بده من بخونم خب! (خندیدم) بعد گفت: ببخشیدا! وقتی نبودی "شوهر عزیز من" رو خوندم. گفتم: عی شیطون!

. یه تخته روی میزم دارم برای یادآوری کارای مهم. که بیشتر، محل استفاده‌ی ایشونه! به روی خودش نمیارم ولی باید اعتراف کنم کیف می‌کنم ازین کاراش:

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
مهدی

نظرات  (۱۲)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۷ اسپریچو ツ
خواهر منم هر دفعه میرم خونه کلی یادداشت برام مینویسه. قبلا که هنوز مدرسه نرفته بود میگفت بقیه براش بنویسن((((:
پاسخ:
آیا خواهر برای خواهر به اندازه خواهر برای برادر جذاب است؟ چون خواهر هیچ خواهری نبودم جوابشو نمیدونم :/
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۷ ...:: بخاری ::...
:)
خدا برا هم نگه تون داره
پاسخ:
زنده باشید!
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۵ انــــــ ـار
خدا حفظتون کنه.
روابط خواهربرادری صمیمانه و قشنگی دارید.

پاسخ:
سلامت باشید.البته ایشون کارشو خوب بلده، فقط منم که گاهی خودم نیستم!
آخی نازنین:)
خب چرا به روش نمیارین؟ کلی خوشحال میشه
پاسخ:
پر رو میشه عه :))
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۵:۵۸ علی موسوی
واقعا کیف کردنم داره ... حسادت بر انگیز بود :)
پاسخ:
آقا غبطه‌برانگیز باشه بهتره! :))
چرا به روش نمیارین؟
پاسخ:
چون باید بیشتر ازینا تلاش کنه برای خوشحال کردن منD:
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۵ بانوچـ ـه
اصلا برادرا قدر خواهرا رو نمیدونن ایشششش :دی
پاسخ:
قدردانی ما حضورمونه D:
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۰ واقعیت سوسک زده
برادرا رو نباید زیاد تحویل بگیری ، پررو میشن 
؛)
پاسخ:
آره خب! ولی مشکل اینه که خواهر نمی‌تونه داداش رو تحویل نگیره!
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۲ واقعیت سوسک زده
اون برای اون قدیم قدیما بود ، عصر خان داداش و این حرفا ...
الان نسل اون داداش های مشتی منقرض شده فقظ تو فیلمها هست  :|
لذا می شود تحویلشان نگرفت :/
پاسخ:
خب این شکل د‌هن‌کج، :/ تردید نبود،که پاسخ بود! :))
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۱ واقعیت سوسک زده
یکجور خنده ی موذیانه هست ، که دهان به یکطرف صورت کج می شود و استیکرش تو تلگرام هست ، منظور اون بود .
پاسخ:
آهان! بازم واقعیت عوض نمیشه به هرحال! :/ (موذیانه تگلرامی)
آخی،حتما شما هم داداش خوبی هستی که اینجوری بهت محبت میکنه :)
پاسخ:
بله همینطوره! D:
ای جانم! خواهرا چقد خوبن! فقط کافیه آدم خواهر داشته باشه...فرق نمی کنه تو چه سنی باشه خواهرش...اما یه محبت خاصی تو وجودش موج میزنه...که حس میشه :)

خدا هر شما رو برای خواهر جان و ایشون رو برای شما حفظ کنه :)
پاسخ:
:)
اصلا یه دلیلی که زن نمی‌گیرم همینه! نیازی به محبت حس نمیکنم :))

ممنونم. سلامت باشید.