سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

۸

کاش فقط درد و غم خود حادثه رو داشتیم!

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

پلاسکو به ما یادآوری کرد علاوه بر ساختمان‌هایمان،فرهنگ‌مان نیز در حال فرو ریختن است. 

پ.ن:

توی تلگرام و اینستاگرام و توئیتر تعجبی نداشت. از برخی وبلاگی‌ها تعجب می‌کنم که دنبال متلک سیاسی و موج‌سواری انتخاباتی حرکت می‌کنن...درحالی که هنوز جسد آتش‌نشان‌های فداکارمون پیدا نشده... همونا که اهل عمل بودن نه زر زر زیادی!‌

موافقین ۱۲ مخالفین ۱ ۹۵/۱۱/۰۱
مهدی

نظرات  (۸)

دقیقا سید!!!
شدن چند دسته که یا کلابه روی خودشون نیاوردن چی شده، و عملا نشون دادن ارزش جون ادما باهم برابر نیست مثلا اقای هاشمی کجا و اتیش نشان کجا!!!
یه عده فقططط جماعت دوربین به دستو دیدن و صفای اهدا خون و خوراک و پشتیبان برای نیروای امداد رو نه
یه عده م میگم حالا ک یه موج هست، مام سوار شیم روش
...
هیچکس لحظه ای خودشو جای خونواده این ادما نمیذاره
کشوری هستیم با بیشتر از دوهزار و خوردی سال فرهنگ
ولی زیر خط فقر فرهنگی
خسته شدم از دست این ملت.
خسته شدم.

http://www.khabaronline.ir/detail/625635/
فرو ریخته بود...
فرهنگمون
فقط و فقط دنبال رسیدن به اهداف سیاسی هستن!
داد از این آدم ها...چرا آخه...چرا...بسه دیگه...خودشون خسته نشدن
واقعا چقدر حال به هم زن بود این تاسف خوردن ها و تسلیت گفتن های پر از سوگیری؛
با پسوند و پیشوندهایی که بوی گندِ سیاست می داد...
حتی منی که تو سیاست گیج و گنگم متوجه شدم و منزجر.
یه چیزی جا داره که بگم
اگه شما هم تو پلاسکو یه واحد تولیدی داشتین که تمام سرمایتونه و همه ی اسناد و چک و فلان تو اون واحده به راحتی میتونستید محل حادثه رو ترک کنید؟؟
من نمیتونم قطعی بگم نه!
پاسخ:
من بیشتر از این موج سوءاستفاده سیاسی/انتخاباتی بدحال شدم
اما بعید می‌دونم همه‌ی اون کسایی که سد راه ماشینای امدادی شدن و مبایل‌به دست و بعضا خنده بر لب بودن؛ از کسبه‌ی پلاسکو بوده باشن!