سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ

۸

live قابلیت جدید اینستاگرام

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ

امروز تا اینستاگرام رو باز کردم متوجه آیکون live شدم و لیست آدمایی که جلوش ردیف شده بود. کاری ندارم به اینکه نصفی از دوستان، دانشجو و کارمند هستن و فیلم‌های liveشون در محل تحصیل و کار بود! و خودم حین انجام کار بودم! و افرادی که  joine می‌شدن هم...! فقط می‌خوام بدونم قابلیت‌های مجازی(اگه دیگه بشه اسمشو مجازی گذاشت) به کجا داره میره؟ یا بهتر بگم ما رو به کجا میخواد ببره دوتایی؟ اصلا جز ایده‌ی جدید و خلاقانه‌ای که بازار یه شبکه اجتماعی رو گرم‌تر می‌کنه، فکر دیگه‌ای پشت این حرکت‌ها هست؟ اینکه من بتونم وقتی توی خیابون راه میرم یا پشت میزم نشستم ویدوی زنده‌ی همون لحظه رو به اشتراک بذارم و دیگران، در همون لحظه، وضع من رو ببینن خبر خوشیه یا تلخ؟ این ایده‌ها می‌خوان ما رو اجتماعی‌تر کنن یا منزوی‌تر؟ ما با اشتغال به این پدیده‌هایی که هر روز فرم و معنای جدیدی پیدا می‌کنن، از زندگی‌مون راضی خواهیم شد؟

                                             

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶

نظرات  (۸)

۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۱۹ اسپریچو ツ
کلا اینستاگرام چیز مزخرفیه، من خودم رهبر کمپین نه به اینستا هستم :|
پاسخ:
چیز مزخرف پرطرفداریه!
یکبار یک پوستری رو جایی دیدم. روند پیشرفت تکنولوژی در چندین سال آینده.
پیش بینی کرده بودند که در سال 2050 اولین لقاح مصنوعی به کمک رایانه و اینترنت انجام میشه!
کم کم داریم به همون سمت پیش میریم ظاهرا.

پاسخ:
:/ یا قرآن مجید!
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۲۲ آندرومدا :)
خبر خوشیه =) پیشرفت تکنولوژزی همیشه برام لذت بخشه =)
پاسخ:
پس آدرس بدید ما توی تایم کاری تماشا کنیم لحظاتتون رو!  :))
راستش پیشرفت توی دایره واژگان من معنی دیگه‌ای میده و مصداقای دیگه‌ای داره.
و لذت بردن از زندگی هم حداقل برای من صورت دیگه‌ای داره...
سید
من معتقدم به همون جمله ی کلیشه ی "بستگی داره چجوری استفاده بشه"
مضاف بر اینکه پیشرفت جزو لاینفک زندگی بشره
به نظرم اپشن خوبیه
مثلا تو یه موقعیت بحرانی که طرف نه میتونه حرف بزنه نه تکون بخوره، فیلمو میفرسته تا بعدا یکی به دادشبرسه
حداقل موقعیت در لحطه ی افرادو میشه تشخیص داد
...
ضمن اینکه تولد سید پیشاپیش مبارک باشه
یه ماه و پنج روز زودتر🎉
تقریبا
الان این تکنولوژی بده؟!
نه انصافا عیر از من دیگه کی از خارج دنیای تکنولوژی تولد تبریک گفته؟؟؟😅

پاسخ:
:)) انقدر زود تبریک گفتید که به نفر آخر پارسال نزدیکتره تا نفر اول امسال! خیلی ممنونم. خارج دنیای تکنولوژی کادو میدن البته... ؛-)

این موقعیت بحرانی که فرصت میکنه گوشی‌شو ببره توی نرم‌افزار و لایو بگیره برای مخاطبینی که معلوم نیست آنلاین باشن یا نه، بهتر نیست سه تا شماره بگیره که گوش‌بزنگ موقعیتای بحرانی هستن؟ :)) پیشرفت که جزو زندگی هست اما بله "پیشرفت!" .
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۶ گمـــــــشده :)
بعد از حدود 3 سال وب نویسی به جرئت می گم هر چی کمتر از خودم بنویسم خیلی راحت ترم هرچند جز خودم سوژه ی دیگه ای ندارم و حتی تو این مدت برخورد یا رفتار بدی از کسی ندیدم.
حالا نمی تونم درک کنم ملت میان فیلم هم می زارن
:|
پاسخ:
نه خیلی‌ها میل دارن خودشونو نشون بدن. سلبریتی‌های اینستاگرامی الان در حد بازیگرا شهرت دارن!
مجموعه فیلمای بلک میرور رو ببین.
پاسخ:
یه توضیحی چیزی!

مثلا انتن نده یه جا
یا نشه حرف زد
خلاصه یه جااااااایی بهدرد میخوره در نهایت😅
....
بعدم ما از سیدا به یمن ورود با برکتشون به کره زمین، کادو میگیریم😅
ولی با همممه این اوصاف، دیجی کالا هست
تولد؟ کادو؟ حل اقا حل😜
تکنولوژی😏
پاسخ:
جایی که آنتن نده و وایفای باشه مثلا؟ :)) به درد که میخوره، یه سرگرمیه!

دیجی‌کالا دیگه کادو نمی‌کنه. ولی من بدون کادو هم قبول میکنم. تشکر و ممنون! :) 
نمی دونم چرا ولی برای من هولناکه!
ته دلم حسی شبیه خوف وجود داره از این همه پیشروی و امکانات عجیب غریب روز افزون.
پاسخ:
ما هم مصرف نکنیم و توی جریان نیایم، عده‌ی کثیری برای مصرف هستن...!