سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

روزهای خوش پایانی...

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

سال من با شاگردها به پایان رسید همانطور که با آن‌ها شروع شده بود. بودنِ با آن‌ها تنها زمانی‌ست که حس می‌کنم همانی‌ هستم که باید باشم. و یکی از دو موقعیت محبوبی که سهم رضایتم از زندگی را به بالاترین می‌رساند.

تیم پینت‌بال بروبچ باحال، به فرماندهی حاج مهدی توانست همه‌ی رقبای چغر بد بدن را کنار بزند و قدرتمندانه به قهرمانی برسد. در نبرد سنگین و نفس‌گیر فینال،حاج مهدی در حالی که پیش‌قراول نیروها بود و توهّم پیروزی، مست غرورش کرده بود، از نواحی گوناگون، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه‌ی رفیع اخراج از محوطه بازی نائل آمد! وی صحنه‌ی نبرد را ترک نکرد و از دیار باقی، تنها نیروی باقی‌مانده‌اش را تشویق به مقاومت کرد. و سرانجام، همان یک نفر پس از رنگی کردن یکی از دو نفر باقی‌مانده و فتح سنگر دشمنِ بی‌تربیت که ناجوانمردانه می‌جنگید،تیم بروبچ را فاتح فینال کرد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 *سال جدید برای همه‌ی دوستان مبارک باشه؛ شاد باشید و پیروز و رستگار*

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۵/۱۲/۳۰
مهدی

نظرات  (۱۸)

امیدوارم سال خوبی داشته باشین :)
پاسخ:
ممنونم :)
شما هم همینطور
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۲۳ یا فاطمة الزهراء
توصیف تون خیلی خنده دار بود الان من کامنت خنده بذارم فردا کامنت نقدش تو وبمه :|
برای همین ما پوکرفیس طور رد میشیم :||
سال نوی خوبی داشته باشین ان شاء اللّه پر از شادی و خیر و برکت 
پاسخ:
نکنید خب! نخندید! چه کاریه خندیدن! واللا!

ممنووون
و همچنین!
سال جدید برشما و دانش امورهاتون مبارک :)
پاسخ:
خیلی ممنووون
اوناهم تبریک عرض میکنن به شما
دشمن بی تربیت :)))))) 
خیلیم مبارک باشه این بردِ شیرین :))

سال نوتون مبارکـــــــــــــــــــــ حاج مهدی عزیز...ان شاء الله که سالی پر از سلامتی و خوشبختی داشته باشین :]
پاسخ:
خیلی شیرین بودا! بقیه گروه‌ها میخواستن من بشم فرماندشون اصلا چنان حس غرور لامصبی اومده بود سراغم از هرچی شیرینیه خوشمزه‌تر! :))

خیلی ممنوونم و همچنین
😁👏👏👏
پاسخ:
D:
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۱۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سال نوتون مبارک باشه. انشالا که سال خوبی داشته باشین:)
پاسخ:
خیلی ممنونم
و شما نیز
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۳ واقعیت سوسک زده
سلام 
سال نو مبارک ، با ارزوی براورده شدن ارزوهایی که به مصلحت اند :)
پاسخ:
سلام
ممنون
من آروزی غیر مصلحتی ندارم اصلا D:
سال نوتون جدید و مبارک و هپی :دی
پاسخ:
ممنون. برای همه ایشاللا هپی باشه اول و آخرش
به بهههههه
همه پینت بال بازها
من از اخرین دفعه که یار خودی زدم و دستم جای زخمی شبیه فندک ماشین روش موند دیگه نرفتم :-|
از پشت خنجر خوردم :-D
سال نو پر از اتفاقات عالی
یاعلی
پاسخ:
آخ آخ پس توی پینت‌بالم خودی می‌زنی! D:

برای تو هم پر باشه از اتفاقای خوب و قشنگ.
به به! حاج مهدی مغرور :)) ولی خب من این حس شما رو دوران راهنمایی داشتم...وقتی معلما میخواستن گروه های کلاسی تشکیل بدن و همه ی بچه ها یا می خواستن من بشم سرگروه یا بیان تو گروه من...غروری لامصب توام با ذوق مرگی میومد سراغم :)))
پاسخ:
همین غرور و ذوق‌مرگی باعث شد یه جا 5 تا تیر بخورم!
محبوبیت خیلی شیرینه...فقط تواضع و نازش باید به قاعده باشه تا طرفدارا زده نشن :))
نه خودیا منو زدن :-))
توی ینت بالم از دست خودیا در امون نیستم :-D

پاسخ:
تشخیص خودی و غیر خودی در شرایط فتنه‌گون خیلی سخته D:
آره انصافا سخت بودنشو قبول دارم
تزویر خیلی چیز بدیه



ولی این لامصب کمتر از یه سنگر با من فاصله داشت زد تو دستم :-D
فتنه و تزویر شامل حالش نمیشد
پاسخ:
خب پس خصومت شخصی داشته دیگه!
نوش جااان :)))

:: آره خب دقیقا...اگه اینجوری نباشه یهو آدم از عرش به فرش سقوط میکنه و تمام محبوبیتش خرد و خاک شیر میشه :| :))
پاسخ:
من حتی دوس دارم یکی دست راستمو بکشه سمت خودش یکی دست چپمو ... :)) خوب میشم! :/
حاج سید عیدتون مبارک. انشالا سال جدید بیشتر و بهتر بتونین رو نوجوونا و شاگرداتون تاثیر گذار باشین.
پاسخ:
ممنونم.
آقا دیر دعا کردی! برناممون ریخت بهم دیگه شاگردا پَر!
در این حد ینی؟ =)))
پاسخ:
حتی بدتر :/
ای خدا :))))
سلام 
سال نو شما هم مبارک  ...

من این بازی رو خیلی خیلی دوس دارم :)
ولی هیچوقت بازی نکردم :)

+
درجه رفیع اخراج از بازی خوب بود :)
پاسخ:
سلام.
خانوادگی میتونید برید . خیلی هیجان‌انگیز و لذت‌بخشه.
اونم خانواده ما صد درصد جمع میشن  میان :)))
مگه با بچه هام برم :دی 

پاسخ:
با بچه‌ها هم خوبه. کلی ذوق میکنن.