سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

بار دیگر،جایی که دوست می‌داشتم...

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

1. اولین قدم رو که برداشتم سنگینی آجیل‌ها رو حس کردم. تا برسم بالا نیم‌کیلو پسته و بادوم و فندق آب شد. بادوم‌هندیا رو خودم نخواستم آب بشه. کیفیت هوا جوری بود که همه نیش‌شون تا بناگوش باز بود. هرکی توی مسیر بود نمی‌تونست هیجان و شادی‌شو پنهان کنه، از حرفه‌ایاش گرفته تا مبتدی‌ها و تفریحی‌ها همه ذوق‌مرگ بودن. خلاصه اینکه...خوش گذشت!

2. آخرین باری که همچین تصویر رویایی رو شاهد بودم پرچکوه بود. به قول مهدی حیدری پرچکوهی، اون حالتی که ابرها مثل سفره پهن شدن زیر پاتُ دلت می‌خواد شیرجه بزنی توشون. 

3. منبرک: (به جهت تعبیرهایی که بعضی وقتا توی راه کوه از دیگران می‌شنوم)

نگرانم توی بهشت هم بریم بجای پرستش خدا، میوه‌ها و حوری‌هاش رو ستایش کنیم! حالا درسته خدا می‌گه من به عبادت شماها نیاز ندارم، ولی ما هم مراعات خلاقیت‌های بی‌نظیرش رو بکنیم انصافا! نقاشی که خودش با بیگ بنگ، روی بوم نیومده!

سیطره‌ی ابرها روی همه‌ی تهران و سیطره‌ی ما بر ابرها

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷
مهدی

نظرات  (۱۴)

اقا به !
اقا به به
حسابی به به :))
پاسخ:
حسابی جای همه خالی بود
=)))
کجاست؟ خیلی عالیه. خیلی عالیه. خیلی عاااااالیه :))
پاسخ:
ارتفاعات شمال تهران... الان یه حسرتی دارم که حالاحالاها همچین چیزی گیرم نیاد.
پسر اینجاروووووو
تصویر چهارم از بالا نابودم کرد
خیلی هم زیبا
خداروشکر

خوش بگذره حاج مهدی
پاسخ:
قربونت. جات خالی بودا!
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۸ گمـــــــشده :)
درود بر حاج مهدی کوهنورد
همیشه پا به کوه ان شالله
امروز قسمت شد منم رفتم
وگرنه الان بدجوری حسودیم می شد
:دی
پاسخ:
شما چه کوه بری چه نری ما حسودیمون میشه بخاطر اقلیم درجه یکی که دارین.
ای جوووونمممممم 
بابا عجب جاهایی میرن مردمممم :دی
از طرف یک خوزستانیه برف ندیده
پاسخ:
ای بابا! با خوزستان بد تا کردن...بهترین سفرای زندگیم خوزستان بوده و اندیمشک.
یعنی من اگه با همچین صحنه ای مواجه بشم 99% مردم! چون دقیقا حس میکنم الان باید بپرم رو ابرا! :|
عالی.

پاسخ:
اون یه درصدم من خودم هولت میدم ببینم چی میشه D:
به بههههه
از این اتفاقا خییلیی کم میوفته هاااا!! مخصوصا تهران 
دمت گرم 👏👍
پاسخ:
آره پارسال حوالی عید،یه چیزی نزدیک به همین بود،ولی اینجوری که الان شد خیلی انحصاری بود!

زودتر بیا با عکسات به فیض برسونمون.
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۳۶ یا فاطمة الزهراء
من انقد دلم میخواد برم کوه ‌:) 
ولی همین زمین صاف رو هم تند تند میخورم زمین :)) 
در نتیجه سالهاست در حد دل خواستن مونده جرئت نکردم به عمل برسونم :(
پاسخ:
مثل رانندگی،اینم یه کوچولو شهامت خرج کنی و بیای می‌بینی که میشه و سخت نیست.
عکس سوم و چهارم عالی :)
ولی با این وجود کوههای ما از کوههای شما بهتر و دلچسبتره ولی آسمان خدا یه رنگه هر جایی که باشیم :)
همیشه به کوه و کوهنوردی حاج مهدی :)

+
ممنونم بابت پست پر انرژی تون ...
انرژی تون مضاعف :)

پاسخ:
کوه‌های ما و شما نداره. همه‌ی زمین برای همه‌ی ماس. یه جا خوشگلتر یه جا کمتر خوشگلتر.
خواهش میکنم. ایشاللا شما رو هم بیدار کنن برای کوه. بیدارم نکردن خودتون برید.
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۲۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منظره فوق العاده ست!!!
همیشه به خوشی.
پاسخ:
ممنون
و همچنین!
عجب عکسایییییییییییییییی :3> :3>
پاسخ:
:)
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۲۸ یا فاطمة الزهراء
تو فکرش رفتیم! 
ولی واقعا مسئله کوه و رانندگی فرق داره :) 
کوه ریسکش بالاست چون تعادلم کمه ولی تو رانندگی تعادل نیازی نیست با یکم تمرین خوب میشه همه چی
پاسخ:
بله ریسکش بالاتره. ولی هرجایی لِم خاص خودشو داره دیگه. ممکنه اولش آسون نباشه ولی لمش که بدست بیاد راحت بشه.
اعلان برائت کنم ازت؟!:/

نوش جون:)
پاسخ:
حج تمتعه مگه انقد علان برائت میکنی! :)) سلامت باشی!
ااااااااا
خوشبحالتون..
عجب جایی..
عجب کوهی...
عجب ابری...
بی نهااااایت زیبا
عکساتون فوق العاده بود
دمتون گرم
پاسخ:
جای شما خالی.
دم خدا گرم. ما که مصرف‌کننده‌ای بیش نیستیم!