سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

پست گیزمیزی D:

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

بند شکلات

            

همه‌ی ما یه فامیل مقیم خارجه داریم که دم عید برامون سوغاتیای خوشمزه میاره. من نمیدونم این غربیا،چی توی شکلاتاشون می‌ریزن که ما نمی‌ریزیم! چرا انقدر خوبن توی شکلات‌سازی!

پ.ن: نشستم دونه دونه ترکیبات رو از روی بسته، برای میم عزیز خوندم و ترجمه کردم تا اثبات بشه ژلاتین سگ و گربه و خوک توش نیست! خداروشکر که ازین گیاهیا بود. و عجیب، خوشمزه‌س، عجیب! D:

 بند نوستالوژی

لابلای کشوی میزم این عکس فوق العاده خاطره‌انگیز رو پیدا کردم. جایی که فقط 3سالمه اما وقایعش رو با جزئیات یادمه.

اینجا یه ساحل جنگلی توی گرگان بود. هوا ابری،خنک و پر از باد! بادبادک را اولین بار همین جا فرستادم هوا.

به رسم عادت بدشانسی و اینکه خوشی به من نیومده،باد تندی زد و بادبادکم گیر کرد لای درخت‌ها و پایین نیومد.

(ترانه علیدوستی هم نیومد کمک!)

با این حال، هنوز که هنوزه با همه‌ی سفرای رنگارنگی که به شمال رفتم،این گرگان رو شیرین‌ترین سفر شمالم میدونم.

بس که همه چیز،خوب و کارت‌پستالی بود!

بند اسکرین شات

جا داره همه‌ی علمای عرب‌زبان؛ شیوه‌کنان و موی‌کنان، سر به بیابون بذارن. 

بس که من و این دوست مقیم لبنانم،

فصیح، بلیغ، وزین و زیبا عربی صحبت می‌کنیم!

    

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
مهدی

نظرات  (۱۴)

۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۲۰ گمـــــــشده :)
ولی ما ازون فامیل غربی نداریمکه ازون شکلاتا برامون بفرسته
:/
پاسخ:
دم فامیلای شما گرم! ما نصفی‌مون مهاجرت کردن تا الان اگه زیادتر نشده باشه! D:
از خودت بعید کن  =))
پاسخ:
می‌بینی؟؟‌ انصافا من که اینجام بهتر ازون صحبت میکنم! حالا میگه میخوام یادت بدم! :|
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۴ یا فاطمة الزهراء
واااای شکلات :)) من شکلات خارجی می بینم با ترس و لرز تست میکنم مزه اش رو :دی معمولا یا زیادی تلخن یا زیادی شیرین 
بعضی خاطرات ماندگار میشن برای همیشه :) 
عربی حرف زدن تون عالی بود :)) به زندگی امیدوار شدم :)) 
پاسخ:
خواهش می‌کنم! حس می‌کنم دست کم گرفتی مارو D:
میگم این فایل های غربی تون داماد خوب نمیخوان؟ :))

پاسخ:
دیر اومدی. الان نوه‌هاش دارن به دنیا میان.
واقعا شکلات خارجی خوشمزه است :)
الان معلوم شد ما خارج نمیریم  ولی فامیل داریم اونجا ؟:دی 


+
بعضی ها هستند تو وبلاگ شون حتی با شکلات خارجی فخر میفروشن :دی :)
از اینا هم باید هزاران فرسنگ دوری کرد :دی :))
وای بر شما ای فخر فروشان :)))

پاسخ:
شما باید بگی ببین این بنده خدا بس که چیزی در چنته نداره با چی فخر می‌فروشه! شکلات خارجیی که یکی دیگه آورده براش! روایت داریم که میگن اینا رو خدا زده! D:
ابتدا با سلام و صلوات درونش را آسپیره کن حاجی:)) یهو دیدی یه مایع حروم از توش اومد بیرون جهت ضدعفونی کردن زخوم(زخم ها) :)) 
فعشق کن:))
پاسخ:
نه این یه مایع خیلی غلیط درونش داره که فقط باید بلعیده بشه. آسپیره ماسپیره جواب نمیده!
واللا!

سید واقعی هست مکالمات؟
پاسخ:
بله :/
درب کامنتدونی بالا رو باز کن حاج آقا مهدی :)))



پاسخ:
چشم ایشاللا جام رو که گرفتیم با پست ویژه، در خدمتیم D:
انتهای پست عالی بود :) کلی خندیدم :) ان شالله خدا شادتون کنه :)
پاسخ:
ممنوون :))
عجب 
حالا چند پله تا قهرمانی مونده ؟:)
بگین انصافا تا شیرینی قهرمانی رو از خودتون و پرسپولیسی خانواده و اقوام بگیرم ما :))
مگه همین جوری به آسونی میشه از این داستان عبور کنیم ؟:)
پاسخ:
با توجه به شکست مفتضحانه تراختور، فقط 1 امتیاز دیگه داریم تا جام. شیرینی هم ایشاللا مثلث دکتر،حاجی،هولدن در دروهمی بعدی میدن.
میدین نه میدن :)))
بازی دیروز تراختور و صبا واقعا بازی بود :)
فوتبال یعنی این بازی :)
یعنی  جهانبخش عالی بود :)
من بازی صبا و جهانبخش رو  دیروز دیدم اصلا استقلال  و پرسپولیس رو فراموش کردم :دی  
از بس این بازی زیبا بود :)
پیشاپیش تبریک به هر سه تاتون :)

پس با این اوصاف باید برم یه کیک پرسپولیسی برای داداش بزرگم(دومی) سفارش بدم :)
فقط یه سوال بازی بعدی پرسپولیس بعد روز ۱۳رجبه یا قبلشه ؟:)
که کیک ها رو یکی کنم :)))
ممنونم.


پاسخ:
ایول بابا شما اون بازیا رو هم نگاه میکنی! :)) من بازیای پرسپولیسم به زور نگاه میکنم!
13 رجب که همین هفته‌ست! بازی پرسپولیس شنبه هفته دیگس. 2 تا کیک بزنید بی‌زحمت!
نیمه دومش رو دیدم :)
پرسپولیس و استقلال رو اصلا نمیبینم مگه دربی یا بازی های مهم شون رو .
من بازی های خارجی بیشتر می پسندم مثل رئال و بارسا :)
منچستر گاهی و جام جهانی :)

۱۳رجب که میدونم :))
ولی خدا رو شکر زحمت کیک اولی  رو خواهرم تقبل کردند می مونه همون شنبه دیگه اگر ایشالا پرسپولیس قهرمان بشه همون یه کیک پرسپولیسی رو سفارش میدم براشون ایشالا و دل داداشم پیش از پیش شاد خواهم کرد :)
هر چند باید ایشون جایزه بده ولی خب بعد از سالها
پرسپولیسی ها خوشحال میشن :)) من بهشون کیک میدم ایشالا :)
ممنون بابت اطلاع رسانی تون ...

پاسخ:
خواهش میکنم!

فعلا تنها روزنامه ای که قهرمانی پرسپولیس رو تیتر نزده، استقلاله D:
سلام 
با تاخیر روزتون مبارک‌...



+
چون مشغوله بازی های آسیایی هستند :دی 
پاسخ:
سلام. با تاخیر ممنونم! :)


فعشق کن
احسنت :-D

پاسخ:
:))