سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ

خانوادگی

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ

بازم حوصله‌ی شرح قصه نیست. فقط اومدم با همه وجود بنویسم توی این جهان،شخص حامی و کیفیت دلسوزی و نوع محبتی نزدیک و شبیه اعضای خانواده‌‌‌مون مخصوصا پدر و مادر، گیرمون نمیاد و نخواهد آمد. بی‌منت،بی‌آلایش،بی‌قامیش، قربون صدقه‌مون میرن و نمیذارن آب توی دل‌‌مون تکون بخوره و حتی وقتی غر می‌زنیم و غر می‌زنن دل‌شون با زلالی، برای آرامش ما می‌تپه.

این رو فقط وقتی می‌فهمیم که پا بذاریم توی موقعیت‌ها و عرصه‌های جدی جامعه. وقتی با انسان‌هایی روبرو بشیم که کارشون دریدن و چاپیدن روح و جسم آدم‌های دیگس برای بالا رفتن خودشون. اونایی که حتی یه لبخندشون در راستای منافع خودشونه و و و نمونه‌های بی‌شماری که بیش و کم، بهشون بر خوردیم...

قدر خانوادتون رو بیشتر بدونید. خیلی بیشتر!

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
مهدی

نظرات  (۱۹)

چی بگم کلیشه ای نباشه ؟ :)) حاج مهدی کمک کن :)
ولی خب بذار کلیشه ای بشه ، طوری نیست ، رفیق ِ بی کلک مادر :))
پاسخ:
حرفایی که خیلی کلیشه‌ای شدن،درست‌ترین حرفا هستن!
سایه پدر و مادر بالای سرتون باشه همیشه
یاعلی
پاسخ:
سلامت باشی داداش و همچنین!
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۸ واقعیت سوسک زده
باشد .
پاسخ:
:)
سلام 
من یه اصل توی زندگیم دارم که اکثر اطرافیانم میدونن، اونم اینه که حاضرم قید هرکسی رو بزنم الا ۴ نفر، پدرو مادرو خواهروبرادرم.. محبتی که پدرومادر دارن و دلسوزیشون ، هیچ نظیری نداره.. 
پاسخ:
سلام
همینه و بس!
ایضا قدر دوستان :/
پاسخ:
نچ! دوستی هم حد و مرز داره. بر فرض که نوع خوبش باشه! 
من خیلی دلم برای مامان و بابام تنگ شده)))):
پاسخ:
دوری؟! خوبه خب اینجوری بهشون برسی بیشتر ماچشون میکنی.
http://missnooon.blog.ir/1395/11/06/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA-%D8%A8%DA%AF%D9%85-%DA%86%D9%82%D8%AF-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85

چقد منو یاد این پست خودم انداختین. ولی خب اعتقادم اینه کن اگه همسر خوب باشه و مهر و محبت باشه بین دو نفر از خواهر و برادر بیشتر دوست داره ادمو.
پاسخ:
اگرچه هنوز همسردار نشدم... ولی حس می‌کنم بازم رابطه‌ی خونی، یه چیز دیگس! صرفا حسم میگه‌ها!
شما دلت پاکه دعا کن بخت این جوونای وبلاگی باز بشه زودتر D:
ان شالله همیشه حواسمون بهشون باشه. :))

پاسخ:
به حق علی.
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۰۲ یا فاطمة الزهراء
من این رو دیر فهمیدم... 
بعد از کلی اذیت کردن شون
پاسخ:
دیر فهمیدن بهتر از هرگز نفهمیدن است :))
نه . حتی مامانم اعتقاد داره که بعد از چندین سال زندگی مشترک دیگه بابای من بیشتر از بابای خودش دوسش داره :دی
ولی خب من مطمئنم مامانم منو بیشتر از محسن دوست داره. ولی مثلا خواهرم نه. (هرچند که با خواهرم هم رابطه ام خوبه. ولی خب محبت بین همسران بیشتر از خواهر و برادره. همه چی هم رابطه ی خونی نیست)

اولا که من اگه دلم پاک بود وضعم این نبود. ثانیا دعا کنم زن بگیرید بعد خواهرتونو بیشتر از اون دوست داشته باشید؟؟؟ حاشا و کلا !! :))
پاسخ:
بالاخره کی کیو بیشتر دوس داره؟ :/ :))

شاعر میگه که هر گلی یه بویی داره! دوست داشتنم نوع و کیفیت داره نه کمیت. البته من دعا برا خودم نگفتم. برای جمیع دوستان عزب بلاگی گفتم D:
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۵۹ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
اتفاقا الان یه متنی خوندم با عنوان"شهیدی که به جهنم رفت" که البته نمیدونم معتبر باشه.
قسمتی از این متن:
در روایت شریفی به نقل از پیامبر اسلام (ص) آمده است که روزی حضرت موسی‌بن‌عمران (ع) به خداوند عرضه داشت: خدایا حال دوستِ من که شهید شده، در عالم برزخ چگونه است؟ خداوند به حضرت موسی (ع) گفت: او در جهنم است؛ حضرت موسی (ع) با تعجب به خدا عرضه داشت خدایا مگر وعده نکرده‌ای که شهید با اولین قطره خونش به بهشت می‌رود و همه گناهانش آمرزیده می‌شود، خدا به حضرت موسی (ع) گفت: بله اما دوست تو اصرار به آزردن پدر و مادرش داشت و من عمل کسی را که بر پدر و مادرش ستم کند قبول نمی‌کنم، حتی با شهادت؛ بنابراین کسانی اسمشان در طومار شهداء نوشته می‌شود که عاق والدین نباشد.
پاسخ:
بله بله. بسیار معروف است.
حرفتون تا حدودی درسته ولی ی موردش کمه...
باید همسر هم در کنار خانواده اضافه بشه...همشون کنار هم میشن بهترین تکیه گاه، بهترین دلسوز و عشق و علاقه شون ب ادم هیچ حد و مرزی نداره
امیدوارم ی ازدواج فوق العاده خوب و عالی داشته باشین و ب حرفم برسین :)

پاسخ:
این بحث تفاوت‌ رابطه‌ی خونی با سببی از یکی از پیرغلامای فلسفه خونده توی ذهن من حک شده. خودمم منتظرم اتفاق بیفته ببینم قضیه چیه دقیقا.
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۴ مردی بنام شقایق ...
حق...
پاسخ:
یا علی
سلام 
دقیقا همینی که میگین ...
موافقم بشدت ...
خداوند حافظ  پدر و مادر تمام دوستان جمع و بخصوص شما باشه...آمین
پاسخ:
سلام
زنده باشین و سلامت. و همچنین پدر و مادر شما.
کاملا درسته اما،
فرضا این امر مهم رو ما بچه های چموش بفهمیم، در اذیت و آزارمون به والدین و حرص دادنشون آیا تغییری ایجاد میشه؟ وجدانا خیر :/ با این تفاوت که به شخصه بعد از چموشی گری (!) با گردن کج و چشمهای کعنهو گربه ی شرک به آغوش خانواده برمیگردم. :/ :D
پاسخ:
وجدانا تلاشمون رو بکنیم. اصلا یه عامل حرص دادنامون اینه که خیالمون راحته از طرف اونا.
توئم همممش مخالفت کن بامن 😧😢 اصن میرم
ادم دیر میفهمه قدر دوستای خوبشو. درست وقتی ک از دستشون میده 
ادم خوبه زرنگ باشه وقتی ک هستن قدرشونو بدونه
بای😂
پاسخ:
دوست آن است که مخالف باشد. نه آنکه عطار بگوید.
تو که زرنگی قدر منو بدون!
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چشم!
پاسخ:
چشمتون بی بلا
ینی امکان نداره به این چیزی که میگی یه بچه تو شرایط عادی برسه بهش...
خیلیا دیر میفهمن
یه سریام سر بزنگاه

همه آدم ها وقتی ازدواج می کنن بیشتر قدر خانواده شونو میدونن.همه.بدونه یک استثنا
پاسخ:
:)