سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ

دوستانخابات

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ

طبیعیه که منم مثل همه دوست دارم به موضوع انتخابات بپردازم. با دسته گل هایی که توی مناظره ها به آب داده شده، میل طنز نوشتنمم فوران کرده. اما از اونجایی که اصلا میل ندارم داستان 88 پیش بیاد و بخاطر اختلاف سیاسی، دوستانم مکدر شوند، بی خیال نوشتن شدم. این معنیش خوب بودن من و کاری که انجام نمیدم، نیست! «معنیش اینه هنوز ظرفیت نداریم حرف مخالف بشنویم و آروم بمونیم! یا دستامون به لرزه می افتن یا می پریم توی حرف طرف! یا مجبور میشیم دروغ بگیم و به قیمت رسیدن به هدف،همه ی وسیله ها رو توجیه کنیم». ضمن اینکه از بچگی تا امروزم یه خصلتی دارم که دوست ندارم از حریفم شیش هیچ ببرم. بهم مزه نمیده و دلم غصه دار میشه. برای اونی که شیش تا خورده و هیچی نزده به طرز ناگواری ناراحت میشم. مثل موقعیتی که دولت آقای روحانی و مریدانش گرفتارش شدن. حتی اول اومدم اخلاقی تر بنویسم. بگم این دل خنک شدن های ما توی مناظره ها از اینکه «اوووف! خووب جوابشو داد! اوه! ر...د بهش! عهه! ضایه شد رف!» اصلا اتفاق قشنگی نیست! اصلا معنی های خوبی نمیده. هرچند وقتی دولت مردهای ما مکرر در مکرر، بی اخلاقی میکنن جریان «الناس علی دین ملوکهم» اتفاق می افته و توقع زیادی نباید داشت.

مطلب بعدی اینکه اگه قرار باشه بین دوست داشتن و سیاست یکی رو انتخاب کنم. قطعا اولی رو برمیدارم. این یک گفتار پوپولیستی نیست! رویکرد چندین ساله منه چون حال زندگیم رو بهتر کرده. بهترین دوستانم تا امروز _ باور بکنید یا نه _ مخالف ترین آن ها با باورهای سیاسی من بوده اند!

والسلام.

موافقین ۱۰ مخالفین ۳ ۹۶/۰۲/۱۶
مهدی

انتخابات

نظرات  (۱۶)

۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۹ واقعیت سوسک زده
:/
رویکردتان را قبول ندارم در این مورد ولی امیدوارم دوستیتان در احسن الحال باقی بماند حداکثر :)
پاسخ:
شما هم که مخالف رویکرد مایید دوست ما بمانید. با تشکر!
تقریبا بهترین و روان‌ترین متنی بود که این روزها خوندم ... 
متاسفانه همینطوره. دید سیاسی کاری به رفاقت نداره و خیلی احتمالش هست که رفیق صمیمیِ شخصی، دیدِ سیاسیش صد و هشتاد درجه فرق کنه با شخص... من به همین خاطر سعی می‌کنم پست‌ها و کامنت‌های سیاسیِ دوستان رو توی وبلاگستان کمتر و غیرجدی‌تر بخونم :) 
پاسخ:
اصلش اینه یه تب و تابیه که میاده و میره...خودمونیم که می مونیم.
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۹ هولدن کالفیلد
مردم شریف ایران ... یادتون هست وبلاگ اصلا نبود؟ :|
پاسخ:
:))) بخشی که همه توی خونه ها داشتن می گفتن : نه!
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۴ یا فاطمة الزهراء
خیلی هم عالی
اتفاقا امروز به واران داشتم میگفتم من بیشترین اختلاف نظر سیاسی رو با دو تا از دوستام دارم که از دبستان دوستیم و دوست صمیمی هم هستیم :) 
بعد اونام صمیمی ترین دوستامم که اکثر وقتم باهاشون میگذره کلا نه فقط تو سیاست که حتی تو سفید بودن یا نبودن ماست اختلاف نظر داریم :)) ولی با وجود این حجم از تفاوت واقعا دوستیم :) 
پاسخ:
:) خب بالاخره یه نفر تایید کرد! خداروشکر!
منم همینطوری ام! دوستام کاملا مخالف منن! :دی

دیگه خیلی به اینجام برسه (با دست گلویش را نشان میدهد) که در مورد سیاست باهاشون بحث کنم :دی
پاسخ:
شرایط دوشواریه خدا صبر کافی عنایت کنه :))
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۱۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

حاجی خیلی حال داد

ما رفته بودیم خونه یکی از رفقا

یه سفره پهن کردیم و ازین بالشت قدیمیا هم گذاشتیم و بساط تخمه و فلاسک چایی هم بغل دست...

ینی زنده شدیم تا آخر مناظره ها بسکه خندیدیم :))))
پاسخ:
سلام
با آرژانتین بازی داشتیم انقدر هیجان بهمون تزریق نشد!
شما در نهایت حرفاتونو زیر پوستی زدین که!
و یه جورایی دوستانه که ماهم رعایت کنیم جواب ندیم:دی
پاسخ:
اینا که حرفای انتخاباتیم نیستن! کجا بودید اونموقه که من فصل فصل می‌نوشتم برای انتخابات! D:
شما هرجوابی دوست دارید بگید و بنویسید. بنده پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان! D:
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
"دوست ما را و همه نعمت سیاست آنها را"
برداشتم از پست این بود!!!
پاسخ:
حرف منم همین بود!
من طرفدار حاج مهدی و املت و توچالم 
با هر گرایش سیاسی ⁦:-D⁩
پاسخ:
آقا آقا! به همین سادگی داریم غرق روزمرگی میشیم و یادمون میره املت واقعی چی بود! پاتو بساز بریم بالا!
چرا همیشه بهترین دوستان از نظر سیاسی اینقدر مخالفن ؟ لامصب فکر کنم فرمول داره اینجوری میشه
پاسخ:
همیشه که نیست. معمولا توی عالم دوستی، اثرپذیری و اثرگذاری زیاده. برای همین اختلافا رو نمیان.
متن عالی بود
فک کنم تا حدودی نظرات سیاسی منو بدونی
پس میدونی که منم کلا دوستام نظرات سیاسیم رو اصلا متوجه نمیشن کلا :-D
دیگه لامصب ته اختلافیم
میشه اقا
میشه متفاوت فکر کرد و دوست بود

پاسخ:
قربونت.
آره نظرات سیاسی‌تو دیدم و همش نگرانم با این زاویه دید، چجوری می‌‌خوای سربازی رو تحمل کنی! D:
یاد ایام۹۲افتادم
دوستان عزیز لیدر بنفش بودن تو میدون ونک‎:D
ماهم درگیر کار اجرایی نکرده‎:D
حتی شب انتخابات و اعلام نتایج باهم بودیم و در عین اختلاف سلیقه فاحش کاملا به رای آوردن ایشون و نیاوردن اوشون احترام متقابل گذاشتیم و جالب اینه هنوز رابطه ها در کمال احترام پابرجا مونده و جزو صمیمی ترین هان‎:D
واقعا چرا؟
پاسخ:
از 88 درس گرفتیم!
ما نیز هم دوست را انتخاب میکنیم.
ولی واقعا انتخابات این دوره بسیار عجیب شده. هیچ تصمیمی برای رای دادن یا ندادن ندارم. گزینه ها هیچ کدومشون به چیزی که در ذهن دارم حتی نزدیک هم نشده اند. 
پاسخ:
باشه اگه به نتیجه رسیدی رای بدی، به اونی که از همه به ذهنت دورتره رای نده D:
سلام
عید و روزتون مبارک
تولدتون هم پیشاپیش تبریک میگم
موفق و پیروز و سلامت باشید
التماس دعا
پاسخ:
سلام! :| ممنونم عید شما هم مبارک :| یعنی به مرحله ای رسیدم که تاریخ تولد قمری منم میدونن! :|
محتاجیم به دعا!
آره دیگه 
همه که مثل شما نیستن  یاد و خاطره دوستای قدیمی رو بذارن دم کوزه، نیگاشم نکنن
:)
پاسخ:
آقا جون هرکی دوس داری ناشناس کامنت نذار! به خدا دیوونه میشه آدم!  :))
خیلی سخته
درد داره اصن :-D

پاسخ:
این یعنی میخوای توی انتخابات شرکت کنی؟