سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

جاش خوب نمیشه

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

آقا جان! عشق چیز بدیه،نمی‌خوام بگم بده، چیز معمولیی نیست، اذیت می‌کنه آقا! وبالت میشه،تپش قلبتو زیاد می‌کنه این خوب نیست.آقا اصلا زندگی زن و شوهری معمولی خیلی بهتره. همین که ماهی یه بار بهش بگی دوستت دارم ماه بعدی هم یادت بره. اونم براش مهم نباشه و هرکی زندگی کنه برای خودش و یک کمی هم تلاش برای اون یکی. همین کافیه! عشق چیه، بهم پیچیدن چیه، ذوب شدن چیه. این بلای جونه. نمی‌خوام بگم عذابه، ولی مایه آزاره آقا. نه آقاجان چه آرامشی! رفیقم عمرشو داد به شما چندسال پیش. زنش،به قول خودش عشقش،نفسش،همه زندگیش،یهو گذاشت و رفت...همینجوری یهوییا آقا! این مگه آروم شد؟ چندتا زن رو بیارم برات که شکایت کردن ازش. گفتن اومده دست زده به ما...آستین ما رو گرفته گفته نرگسی...نرگسی...تویی؟ نرگسی کجا بودی؟ کجا میری؟ همه رو شکل اون میدیده! حالا زنم گرفته بود بعدش.بس که گفتن یکی بیاد جاش خوب میشی. اونم ولش کرد رفت بس که صداش زده بود نرگسی! آره آقاجان حواست باشه عاشق نشی. میگن خودش میاد من میگم نه. اونی که کرمشو داره خودش میارتش. به قول قدیمیا «خودش میادش». میگی از دهنت در رفت بهش گفتی دوستت دارم! اونم زد زیر گریه! به کوه یخ نخوردین؟ نه آقاجان! باهم سر کردین،اینور اونور رفتین قهوه سفارش دادین،فال گرفتین،سینما رفتین،می‌دونم «آن» داره. آنش وقتی میاد که باهاش وقت گذروندی...یه «آن» چشم تو چشمش خیره شدی و قلبت تکونی خورده و گفتی این خودشه، این آرومم می‌کنه. حالا این اولشه. بعدش دیگه یه لحظم آروم نمی‌مونی. بخنده می‌خندی،اخم کنه اخم می‌کنی، اشک بریزه اشک میریزی، اما اگه دور بشه می‌میری! حاضری بمیری ولی دور نشه. دور بشه ضجه می‌زنی برای یه ثانیه دیدنش، می‌فهمم چی میگی،از حرفات معلومه «میومدت»،«آن» داشتی...از من می‌شنوی سرکوبش کن.نذار خوره روحت بشه. فراموشش کن. انگار نبوده از اول. ولی هرکاریم کنی جاش خوب نمیشه...

هنوزم همین+

موافقین ۹ مخالفین ۸ ۹۶/۰۳/۰۹
مهدی

نظرات  (۳۴)

بابت لینک ممنون. خیلی خوب بود.
پاسخ:
قابل یوخ :)
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۲ مردی بنام شقایق ...
جاش خوب نمیشه....
پاسخ:
اصلا...
حالا چرا انقد نگاه منفی، حالا منفی هم نه ولی خنثی به ازدواج دارین؟! :) 

کی گفته که ماهی 1 بار ابراز علاقه به همسره؟! :) 

ضمن اینکه تو ازدواج، اگر عاقلانه باشه، غیر از ابراز علاقه و محبت، از خودگذشتگی هایی وجود داره که قابل قیاس با عشق تو دوستی نیست! :)

پاسخ:
این متنا رو  انقدر جدی نگیرین! :))
http://bayanbox.ir/info/4241690240248342653/Voice-009
پاسخ:
هوووم!
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
"یک عاشقانه آرام" نادر ابراهیمی رو بخونید و بگید عشق خوب نیست، خیلی بی انصافیه!!
پاسخ:
خوانده ام. مگه من گفتم خوب نیست؟ :)  اون پیرمرده گفته.
سلام 
طاعات و عبادات قبول ...
تو این ماه رمضان  با زبان روزه که انتظار ندارین کل پست رو بخونم ؟:))
من نخوندم :دی 
ولی عوضش آهنگ‌ رو گوش دادم :)
 اومدم تشکر کنم بخاطر آهنگ‌ واقعا عالی بود 👏👏
ممنونم ...
پاسخ:
سلام. از شما هم قبول
با زبون روزه دقیقا به کجا فشار میاره خوندن یه متن؟ :))
خواهش میکنم. دست نوازندش درد نکنه.
عشق بیشتر از درد، ترس داره.
وقتی نیست ، می ترسی. وقتی هم هست می ترسی از یه روزی نبودنش
عشق بیشتر از درد، حرص میاره.
به خاطر همون ترسه هر وقت هست می خوای با حرص زدن لحظه ها رو نگه داری. نذاری رد شن. می خوای یکی بگیریشون و توی بغلت جمعشون کنی.
عشق درد داره، ولی درد مال اولشه. بعدش هزار و یک دردسر داره که حسرت دردش به دلت می مونه.
ولی می دونی چیه؟ زندگی بدون درد و ترس و دردسر اصلا زندگی نیست.
پاسخ:
مکمل خوبی بود! :)
میبینم که مخالفین بر تو تاخته اند:))
پاسخ:
من اینا رو میشناسم اینا میخوان تو پیاده روها خیابون بکشن :))
حالا چرا پنج تا دیسلایک؟ :))
پاسخ:
همه کله ها باد داره انگار! D:
عشق اگه عشق باشه با رفتن معشوق نمیمیری!
خوش باشه به خوشیش خوشی
قبول دارم که از درون تهی میشی ولی نمیمیری که بهتر بود میمردیم!
وابستگی هاست که اگه طرف بره نابودی...

آهنگ انقدر خوبه که میشه باهاش به دیار باقی شتافت!
پاسخ:
من 6،7 ساله باهاش مأنوسم!
حاجی یکی دوتا خانوما گفتن احتمالا میان به خاطر اینکه گفتی النگوهاشون رنگی میشه :-D
اگه اومدنت صد در صده اعلام کن بهم
پاسخ:
:|
تو قاموس من میگنجه به یه خانم ایرانی، تیر شلیک کنم! حتی اگه پلاستیکی باشه.
هیییییییییییم...
ولی میارزه، به مردنش، به ضجه زدنش، به خنده هاش، اخماش. پاک باشه، ناب باشه ولی دیوونه کنه بازم میازره.
من حس میکنم واقعنی یه عشق خالص تو وجود دونفر باشه میشه سالها با یاد دقایقش زندگی کرد.
پاسخ:
میگن لذت اون یاد کردنا از بودن با خودش بیشتره!
متن تاثیر گذاری نبود برام
واقعیت بود اما تلثیر گذار نه


تاثیر گذار اون متن های "تو ای پری کجایی" و اون اسپری رنگیه
که هر بار خوندم یواش یواش این بغضه ته گلوم رو سفت چسبید و چشام تر شد و به هق هق افتادم...
من عاشق نبودما...
حس اون متنا قوی بود‌...


عشق اگه آخرش به هم نرسیدن باشه خیلی بده ... که اغلب هم یه اتفاقی واسه این عشقا میوفته...
انکار شدنی نیست سید.. سرکوب شدنی هم نیست.... فراموش کردنی هم نیست....
عاشق که بشی و نرسی بهش یا بذاره بره یا اتفاق دیگه ای بیوفته تا عمر از یادت نمیره... هیچ وقت
نمیدونم چیه واقعا...
کاش نسبت به خدا اینطور بودیم....
بعضیا مثل من خیلی بد جنسن! 
جنسشون جوریه ک طعم عشقو نمیتونن بچشن...

داستان دوستت غم انگیز بود...

التماس دعا سحرا و افطارا و کلا این ماه.... خیلی...
پاسخ:
محتاجیم به دعا.
اون پری کجایی و اسپری رنگی ها خیلی صریح بودن. اونموقع میتونستم اونجوری بنویسم الان نه.

به قول معروف عاشقی خیلی خطرناکه حسن؟ 
پاسخ:
جیزه!
کدوم پیرمرده؟!
حرفای خودت نبود مگه؟
پاسخ:
:|
حالا ما کتاب خون نیستیم
شما نباید منبع بزنی؟
:|
فکر کردم متن خودتونه


با این حساب قبل اینکه جواب پیامای قبلیمو بدین حرفامو خطاب به شما پس میگیرم!
کلی نوشتم شون...
پاسخ:
:|
:|
اگر چه دل به کسی داد، جان ماست هنوز
به جان او که دل م بر سر وفاست هنوز
چو مرده باشم اگر بگذرد به خاک لحد
به بانگ نعره برآید که جان ماست هنوز...!!!
پاسخ:
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت:
آمدم! نعره مزن، جامه مدر، هیچ مگو!
به چشم و البته دهان :)
من چون مطلبی رو میخونم با صدا میخونم :)))
سلام :)
ممنونم
پاسخ:
وعلیکم السلام. آخ آخ خدا به داد همکاراتون برسه!
صدای کوچولو نه بلند بلند :))
ولی جلوی همکاران هیچوقت نخوندم:))
مراعات حالشون کردم:) 

پاسخ:
آخه من یه همکاری دارم توی اتاق، از اولین لحظه ای که میاد تا آخرین لحظه ای که میره همه کارا و فکراش بلند بلنده. کلا اون تایمی که ایشون هست بازدهی من میاد زیر 50 درصد. :))
چرا؟
محافظه کار شدی؟
یا عطر عشق پریده از سرت؟
یا عاقل تر شدی؟!!


حیف کلاه سرته اگرنه  دوتا از اون تیرا میخورد نظرت بر میگشت!
پاسخ:
:|
نه داداش ما کلمون داغ نیست که دیسلایک زدیم 

با قیافت حال نکردیم حاجی
پاسخ:
:|
عقلت به چشمت نباشه خب!
من نه لایک زده بودم و نه دیسلایک! اما از اونجایی که واقعاً نفهمیدم این پست کجاش شیش‌تا دیسلایک داشت، در راستای آهنگ قشنگی که آخرش لینک کردین، لایک رو زدم :|
پاسخ:
6 - 6 مساوی! :))
سلام
اولین عشق معمولا ماناترین و دل انگیزترین عشقه.. بعدها حتی زمانیکه دنیا کف دستته و خوشبختی کل زندگیتو گرفته ، تنها جای خالی قلبت همون عشق اوله ..
پاسخ:
سلام. خدا نکنه :|
آستین ما رو گرفته گفته نرگسی... نرگسی تویی؟

عشقه دیگه... از اول همین بوده. در به در کنه و بره و ساختمون ویرونه به جا بذاره. بعد اگه از ساختمونه بپرسی اگه یه بار دیگه برگردی عقب باز میری سراغش یا نه، میگه بگو هزار بار برگردم، باز دلمو میدم دستش. اصا قرار عشق همینه دیگه. یه دردی که دلت طلب میکنه. 
پاسخ:
 طلب می‌کنه یا کرم داره! :))
پست چرا 6 تا دیس لایک خورده ؟! -_-
لایک زدم ... حیفه لایکا با دیس لایکا برابر باشن ... حداقل به خاطر اهنگ دی:
نظری در مورد عشق ندارم ... هنوز نمیدونم خوبه یا بد >_<
پاسخ:
از خاصیتای این موضوعه که میتونه همزمان، به یه میزان موافق و مخالف داشته باشه.
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۳ ماهی کوچولو
لایکا و دیس لایکا چه رقابت سرسختانه ای دارن
پاسخ:
۲قطبی سنگیینی شکل گرفته
ها ها ها ها با لایک من یه لایک از دیسلایکا جلو افتادیم :دی

:: اینقدر که از عشق گفتن و دردسراش و... من الان از عشق ترسیدم! این پست رو خوندم بیشتر اینجوری :/ شدم. عاشق نشیم ینی؟ :دی
پاسخ:
هر لایک تو هم‌وطن، مشتی به دهان دشمن! D:

نه شما حالا کنکور رو بده مهم‌تره :))
با لایک خود، مشت محکمی... کوبیدیم!
پاسخ:
:))
درود بر تو!‌
تازه این لایک برای اون لینک نیست که اصلا بازش نکردم!
متن به این دقیقی! با این صلابت! با این حکمت...
پاسخ:
صلابت و دقت از خودته داداش.
تو داری بهونه میاری حاجی.
این قصه ها رو درمیاری که از زیر بارش فرار کنی؟ ⁦:-)⁩)

پاسخ:
من که میوه ممنوعه‌ست برام! بالاخره کشیشی گفتن،قوانین کلیسایی گفتن!‌ 
هووووم و کوفت
اصن گرفتم اون لایکمو
8 -8 
: p

من لفتم :))
پاسخ:
:|
هش لایک هش دیسلایک :)))))

من که فراریم از همه نوعش اسمش میاد بدنم رعشه میره
میگم خب چه کاری همه ی موارد گفته شده ؟ مجردی خوش میگذره دیگه :)))
پاسخ:
پست‌های شما که بوی خدافظی با مجردی میده! :))
نه بابا اینا همه ش حاشیه های الکی و دل خوش کنکیه اطرافیانه ما که فعلا نه ظرفیت خدافظی داریم نه آمادگی 
پاسخ:
همه همینو میگن اولش! 2روز بعدش دارن خرید سفره عقد میکنن :))
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۳ פـریـر بانو
ها والا! دقیقا :)))

:: آره خب منم که الان قصد عاشق شدن ندارم. کلی پرسیدم :دی

:: راستی حاجی یه چیز جالب! همین دو دقیقه پیش یاد شما افتاده بودم که یهو کامنتتون رو دیدم! ینی دیگه دارم مومن درگاه ضرب المثلِ "دل به دل راه داره" میشم :)))))
پاسخ:
حالا همچینم فکر نکن که منتظر قصدت می‌مونه‌ها! d:

چه خوب! دل به دل لوله‌کشیه حتی!  :))