سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

خانه کاغذی

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

سریال خانه کاغذی(Money heist) رو دیدین؟ اگه ندیدین ببینین. اگه دیدین نظرتون چیه؟

Image result for خانه کاغذی"

اسپانیا رو دست کم گرفته بودیم! گفتیم حالا فوتبالشون خوبه دلیل نمیشه سینما و سریالشونم خوب باشه انقد!

نظرات  (۱۱)

من شنیده بودم خیلی خوبه.

ندیدم 

پاسخ:
ببین حتما .‌
۱۷ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

اون موقعی که تلویزیون پخش می‌کرد چند قسمتی دیدم. نمی‌دونم چرا حس می‌کردم ایده فیلم تکراریه و قبلا هم چنین داستانی دیدم! ولی باز هم دوستش داشتم چون کلا از این مدل داستان‌ها خوشم میاد. البته بهم گفتند ترجمه تلویزیون کلا خیلی متفاوته بهتره برم نسخه اصلیش رو ببینم.

پاسخ:
نه نه نه اصلا نسخه تلویزیونی و فیلیمو و اینا خوب نیست. رسماً سناریو و شخصیت پردازی ها و حتی قصه رو عوض کردن! 
۱۷ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۲۱ محمدعلی ‌‌

واقعا از این موقعیت که می‌تونم تصمیم به دیدن سریالی فیلمی چیزی بگیرم، خرسندم :دی گذاشتمش توی لیست انتظار :))

پاسخ:
بسم الله 

الان که تو ترکم. ولی احتمالا جزو فیلمایی نمی‌بود که برای دیدن انتخابش می‌کردم. داستانش جالب و تمیز به نظر می‌رسه ولی همینجوری جذابیتی برام نداره دیدن این داستان. ضمن اینکه تعداد قسمتاشم بالاست. آخرین سریالی که در ۷-۸ سال اخیر موفق شم کامل ببینمش ۱۳ قسمت داشت سر جمع :)

پاسخ:
 گروگانگیری و سرقت از بانک کلیشه ترین سوژه ممکنه برای سریال و فیلم. ولی این سریال خیلی خوب حمله کرده به کلیشه نشدن. 

اون که بله. گفتم داستان تر و تمیزی داره به نظرم و انصافا تلاش خوبی کرده. شاید اگه کتاب بود می‌خوندمش بدون فکر. ولی خب سر فیلم انتخاب کردن سخت‌گیرترم و سر سریال که دیگه هیچی :) خدایی چجوری سریالا رو تا ته می‌بینید؟ من حتی موقع خوندن خلاصه اپیزودا تو ویکی‌پدیا هم می‌ترسم به تهش نرسم :)

پاسخ:
سریال دیدن اینجوریه که لحظه‌شماری می‌کنی وقت خالی گیر بیاری بشینی ده قسمت پشت هم ببینی D:  

همین دیگه. شماها بعدش عذاب وجدان اتلاف وقت نمی‌گیرید؟ فقط من اینجوری خرابم؟

پاسخ:
نه من حس وقت تلف کردن ندارم. گزاره سرگرم کننده بودن و فراغت رو بذارم کنار ، کلاس آموزشیه فیلمنامه‌نویسی و فیلمسازیه برام. ضمن اینکه خیلی از این سریالها ناظر به اطلاعات واقعی ساخته میشن و اطلاعات عمومی و حتی تخصصی ریز و گسترده‌ای از جهان، به آدم میدن. و قصه خوب، دیالوگ‌های خوب و مضمون درست، به بزرگ شدن جهان‌بینی آدم کمک می‌کنه. لقمه آماده‌تر و راحت‌تر از کتاب. بازم بگم؟ 

نه

همون سرگرمی و فراغت کفایت می‌کنه :) من خرابم

پاسخ:
:/ 
۲۴ بهمن ۹۸ ، ۰۲:۲۲ ...:: بخاری ::...

ندیدم.

اسپانیا همین ک اسپانیولی حرف میزنن خودش ینی دو هیچ از هه جا جلوئه.

(وی اسپانیولی دوست دارد.)

پاسخ:
جدی؟ :)) من که موقع حرف زدنشون حس میکنم کلا دارن قرقره می‌کنن.
۲۵ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۲۹ ...:: بخاری ::...

نه قرقره که مال فرانسویه.

(وی فرانسوی دوست ندارد.)

پاسخ:
برای قافش نمیگم برای تند تند حرف زدنشون میگم ، کلا انگار عجله دارن می‌خوان برن
۲۵ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۲۹ ...:: بخاری ::...

+ چطور با اون حجم «س» تو یه زبان بهش میگید «ق»رقره؟!

پاسخ:
:)) 
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۱:۲۵ اقای ‌ میم

خیلی تعریفشو شنیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">