سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۱۳ ب.ظ

نود و نه

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۱۳ ب.ظ

یه بار با یکی دعوام شد. ازم بزرگتر بود و احترامش برام مهم بود. گفتم تهش میخوای بزنی؟ بزن. صورتمو بردم جلو. یه سیلی کبابی خوابوند تو گوش چپم. کم نیاوردم. گفتم بزن. میخوای بزنی بازم بزن. یه دونه دیگه محکم خوابوند تو گوش راستم. دستش سنگین بود. خیلی سریع میزد برای همین درد و سوزش زیاد بود. میخواستم کم نیارم. دوباره با نعره‌ی حیدری گفتم بزززززن... که زااارررت. این دفعه جوری زد توی گوش چپم که دستمو گذاشتم روی صورتمُ مثل نوزادا بغض کردم. سرم گیج میرفت ولی نمیخواستم کم بیارم و عین درخت وایسادم جلوش. اونم جوری بهم نگاه میکرد که خون و تعجب از چشماش می‌ریخت پایین. تند تند نفس نفس می‌زدیم و دستامون می‌لرزید. دیگه نه اون جرأتِ زدن داشت. نه من جرأت گفتنِ بازم بزن. امروز که یهو متوجه شدم سال 98 داره تموم میشه یاد این دعوای با مزه افتادم. رو بنای زندگی توی سال 98 همین اتفاق‌های عجیب و غریبی بودن که همه ایرانی‌ها تجربه کردن و همچنان میکنن. زیربنای زندگی شخصی خودمم همین شکلی بود. کائنات میزد. میگفتم هااا! بازم بزن و میزد. انسان میزد. باز میگفتم بزن و میزد. بغض میکردم. کوتاه میومد و دوباره میزد. سخت بود. توی دو سه هفته‌ که اندازه‌ی دو سه سال گذشت، به خاطر فشارایی که موازی با مشکلات سربازی پیش میرفت ده کیلو وزن کم کردم. اینکه به سر روحم چی اومد خودم دونم و خدایم. ولی خب... همیشه از دل حوادث خیلی بزرگ اتفاقای خیلی بزرگ بیرون میان. من بعدِ اون دعوا، رابطه‌ی خیلی خوبی با اون شخص پیدا کردم و اون هم با من، حتی بعدها با هم کار مشترک انجام دادیم. حالا هم بعدِ حوادثِ انگار بی‌پایان سال 98، که مشت اول تموم نشده مشت دومش میومد؛ چیزای نابی به دست آوردم که هیچ‌وقت نداشتمشون. شاید اگه این حوادث نبودن. زندگی آروم‌تر بود و بی‌حاشیه‌تر. ولی وجود اونا بود که وادارم کرد از جای گرم و نرم بپرم و به اندازه چندسال جهانم رو بزرگتر و قوی‌تر و قشنگ‌تر بکنم.

=============================================================

پ.ن: دیگه آرزوی سلامتی و آرامش سوسول‌بازیه و منسوخ. با این اوضاعی که بر احوال جهان می‌رود برای همگی آرزوی جنگجو

و قوی بودن می‌کنم. سال نو مبارکتون.

پ.ن: خیلی مشتاقم یه عیدی بدم به همه دوستانی که دنبال کار و درآمد هستن. اسنپ و تپ‌سی نیست :))

یه ذکر خاص و مجرّب و خیلی ساده‌ست که یکی از عزیزای زندگیم بهم گفت. نمیدونم بگم...نگم...قضیه محمدرضا گلزار نشه سوژه

کنین ما رو. D: ولی خداوکیلی خودم ازش جواب گرفتم با اینکه خیلی جدی باور دارم اسباب منطقی باید جور بشن تا کارها جور

بشن ولی خب انگار بعضی چیزا هست که اسباب منطقی رو هول میدن و به هم میرسونن بدون اینکه ما بفهمیم.

اگه دوست داشتین خصوصی/ناشناس پیام بدین عیدی رو براتون بنویسم بعد که مُردم نگید حاجی خسیس و بخیل بود.

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۹
مهدی

نظرات  (۲۱)

۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۳۶ فاطمه حسینی

😂😂 خلاصه که سال نو مبارک

پاسخ:
ایشالا که مبارک باشه واقعا.

والا ۹۸ تنمون رو هم بی‌جون کرد هم دوباره جون داد، هم خوشی بود هم با غم‌‌هاش خوشی‌‌ها رو کم‌رنگ میکرد ولی در هر صورت روزگاره دیگه میره و میاد، الهی این‌سال بهتر باشه برامون، توان و تحمل ما هم بره بالاتر :)

سال‌نوتون هم از همین الان مبارک، برکت این سال بیشتر باشه ان‌شاءالله :)

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون. یعنی یه لحظه فکر میکنم 98 با سیل شروع شد با کرونا خودشو تحویل 99 داد...تموم این تن و بدنم می‌لرزه :)) ولی عیبی نداره ما قوی هستیم.
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۳۲ محمود بنائی

حاجی کار خیر که دیگه پنهانی نمیخواد، پدرم هر روز میگه من میگم تکرار کن، بعد مثل معلم های دبستان میگه: و  میگم: و میگه: جعلنا میگم: جعلنا.....

خلاصه میگیم: 
وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

_________

بجنگ! :) 

پاسخ:
اوه! این برای پنهان شدن از دید دشمن نبود؟ :)) دستت درد نکنه.

سلام

اول از همه میخواستم بخاطر اون نرو ماده ای که خوردی، نوش جان بگم ولی بعدش بخاطر تمثیل زیبات با سال 98 کوتاه اومدم:)

آپارات یه ویدئو برای خلاصه سال 98 گذاشته بنظرم بد نیست ببینی...

هر چی ذکر و ورد بلدی بگو چون معلوم نیس فردا باشیم:(

بنظرم دیگه باید هاردای لب تاب و گوشی هامونو پاک سازی کنیم و خودمونو برای عالم برزخ آماده کنیم..میگم شما که دستت تو کاره گوشی میشه برد تو عالم بزرخ؟:)

من حقیقتش اونجا حوصله ام سر میره....پیامک میشه فرستاد از اونجا؟ برزخ پارتی چی؟ داریم؟ میشه با درگذشتگان پارتی برگزار کرد؟:)

 

پاسخ:
سلام 
واللا تو اون شرایط که میگن هیچی جز اعمال همراه آدم نیست و باید دنبال برگ بگردی که خودتو بپوشونی از نگاه بقیه، شما گوشی ببر باهاش کارتو راه بنداز ایشالا که جوابه :)) 
حوصلت سر رفت بیا کمپ من و دکتر میم کاملا سرگرم میشی .
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۴۸ محمود بنائی

😅 مشکلات این روزها که از صدتا دشمن بدتره، البته من وقتی میرم سرکار هم میخونم. 

پاسخ:
برای سرکار که باید حرز بست به سر تا پا D: 

چیزای نابی به دست آوردم که هیچ‌وقت نداشتمشون

برگرفته از writer-journey.blog.ir

پاسخ:
:) 
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۲۹ פـریـر بانو

احتمالا واسه همینه که می‌گن دردی که نکشتت قوی‌ترت می‌کنه. اکثرا این سختی‌ها هستن که آدم رو می‌سازن... کوله‌بار تجربه‌ می‌شی برای از این به بعد زندگیت :))

 

عیدی من رو لطفا بذارین لای قرآن بعدا میام ازتون می‌گیرم. =))

پاسخ:
این دیگه کوله‌بار نیست، کوهِ باره D:

عیدیش خاصیت فیزیکی نداره‌ها زودتر تا داغه تحویل بگیرید چون الان بیست سی نفر گرفتن رفتن ممکنه تموم بشه
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۵۱ بانوی ایرانی

سلام

این عبارت به ذهنم اومد: "یا من یعطی من لم یسئله".

 

ان‌شاءالله سال پیش رو برای همه سرشار از خیر و برکت و سلامتی باشه.

پاسخ:
سلام. یطعی خیلی هم یعطی  D:

ممنونم و همچنین برای شما.

عیدتون پیش پیش مبارک^_^ 

ایشالا سال ۹۹ پر باشه از خنده‌های از ته دل براتون [لبخند چپلوک] 

پاسخ:
خیلی ممنون عید شما هم مبارک. و همچنین و همچنین.

نمیدونم چرا خیلی بی ربط طور یاد مجتبی شفیعی و خواجه تو کلیپ هاش افتادم. :))

عیدتون پیشاپیش مبارک. 

پاسخ:
ممنونم برای شما هم مبارک. ندیدم کاراشو ذهنیت ندارم ازش

سلام. عیدتون مبارک:)

واسه ادامه تحصیل و کنکور و اینا ذکر ندارین؟ :)

پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک. 
نه دیگه از کنکور و درس خوندن ذکر شروع کنین تنبل میشین😁 

عیدتون مبارک :) 

با آرزوی سلامت و سعادت :)

پاسخ:
عید شما هم مبارک. ایشالا که رضایت از زندگیت بالا بره امسال.

گاهی لازم داریم بدجور بخوریم از روزگار و ادما و اتفاقا تا بهتر رشد کنیم.گرچه هر رشدی هزینه ای داره و گاها هزینه ها گزافن.

عیدتون مبارک.ان شاالله سال بعد بیشتر رشد کنیم و البته با هزینه های کمتر. 

🙄عیدی هم میشه بگیرم؟

پاسخ:
عید شما هم مبارک. با هزینه کم رشد زیاد ... ایشالا خدا همینو بخواد برامون :)) 
بله خصوصی می‌فرستم براتون.
۰۳ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۱۰ ...:: بخاری ::...

چرا من انقد دعواهه رو دوس داشتم که الان دارم میخندم؟! :دی

 

سالتون عید.

پاسخ:
از بیرون واقعنم خنده داره . 
و همچنین

:))ان شالله

مرسی 

پاسخ:
خواهشمندم

 سلام . عید شما مبارک . به کسی که اهل کامنت نیست هم عیدی می دین ؟

پاسخ:
سلام. عید شما هم مبارک. بفرستم ایمیلتون؟

سلام عیدتون مبارک منم اون ذکر رو میخوام ولی وبلاگ 

ندارم که برام خصوصی بفرستین چیکارکنم؟ 

​​

پاسخ:
سلام. آدرس ایمیل بذارین.‌عید شمام مبارک.

ایمیل ندارم 

مگه ذکر نیست همین جا بنویسید کپی میکنم 

پاسخ:
می‌خوام عمومی نباشه. واقعا ایمیل ندارین؟ :/ 

سلام صبح بخیر

بله لطفا

پاسخ:
سلام. شب بخیر. چشم

کامنت گذاشتم جواب ندادین گفتم ایمیل ندارم 

پاسخ:
بله بله .‌ 
بعد از نمازهای واجب؛ ۱۴ بار بگید یا جواد الائمه ادرکنی. 

 ممنون

پاسخ:
خواهش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">