سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۰۷ ق.ظ

ولی مرگ که خبر نمیکنه...

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۰۷ ق.ظ

ده کاری که قبل مرگ انجام میدم؟ به نظرم فرقی نداره چون همین الآنم قبل مرگ حساب میشه. چه چهل سال دیگه وقتش برسه چه پنج دقیقه دیگه. 

اول، زمینه می‌چینم به مرگ عادی نمیرم. عادی مردن، خیلی حالگیری به نظر میاد.  

دوم، به خانوادم می‌سپرم هوای خانوممو داشته باشن.

سوم، یه سفر میرم مشهد؛ با خانومم.

چهارم، میرم توی یه جنگل بکر، شب‌مانی.

پنجم، میرم کویر، برای شب‌مانی و خیره شدن به آسمون شبش.

ششم، یه مهمونی برگزار می‌کنم و به صدتا فقیر و کارتن خواب، پیتزا میدم. 

هفتم، فیلمی که میخوام رو می‌سازم. 

هشتم، مستندی که می‌خوام رو می‌سازم.

نهم، هر چی بلدم به چندتا نوجوون علاقه‌مند آموزش میدم. 

دهم، میرم پیاده‌روی اربعین و اون چندتا فقیر و کارتن خواب رو با خودم میبرم. 

 -----------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن: به دعوت حامد عزیز بود. با تأخیر انجام شد پوزش. 

موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
مهدی

نظرات  (۲۹)

آقا سلام

ما هم جزو اون فقیرا به حساب بیار...

 

پاسخ:
سلام.‌ الان که بیشتر فکر میکنم احتمالا خودم همه پیتزاها رو بخورم :)) 

مورد ۶ و ۹ خیلی خوبن واقعا:)))

پاسخ:
در خدمتیم :))

خوب پس هیچی دیگه:))

پاسخ:
داداش شرمنده ها :)) 

عِب نداره میچرخم یه جا دیگه پلاس میشم:))

 

پاسخ:
:)) ایشالا اون دنیا هم پپرونی پر پنیر بیارن برات.
۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۳۱ شارمین امیریان

سلام.

حالا که میخواید مهمونی بدید حداقل یه غذای مفید جوندار بدید به بندگان خدا. پیتزا آخه؟!  ^_^

پاسخ:
سلام.
پیتزا سبزیجات میدم خوبه؟ :)) ولی پیش اومده با آدمای بی بضاعت، صحبت داشتم به شدت دوست دارن پیتزا رو و خیلیاشون یه بارم نخوردن.

درباره "مورد نهم، هر چی بلدم به چندتا نوجوون علاقه‌مند آموزش میدم."

1- نرم افزار ocam رو دانلود کن

2- یه هدست ارزون در حد 100 تومن بخر (این گزینه مستحبه، نخریدی هم میکروفون خود سیستم جوابه)

3- با ضبط از دسکتاپ آموزش چیزهایی که بلدی رو شروع کن

 

به همین سادگی من تا حالا نزدیک به 200 ساعت آموزش ساختم و تقریبا هرچیزی که بلدم به صورت ویدیویی موجوده تا نه تنها چند نفر که چند صد نفر یاد بگیرن و حالشو ببرن

حالا من بابت یه بخش بزرگیش دارم پول میگیرم کهتو دوست داشتی نگیر

 

و اینم بگم که اگر قرار باشه وصیتی در مورد آموزش هام بکنم اینه که درآمد حاصل از آموزشهام  رو بدن به نیازمند

ولی رایگانش نکنن

چون مفت که میدی یه عده هم در حد یه آموزش مفت بهش نگاه میکنن و اون استفاده ای که باید رو نمیکنن

 

آهان اینم بگم

ویدیو از دسکتاپ گفتم که کمتر درگیر کارهای ادیت و کیفیت دوربین و بهم ریختگی ظاهری و ...بشی و بشینی ضبط کنی

زودتر ببینیم کیف کنیم

پاسخ:
پیشنهادت مثل خودت به‌روز و خوبه. ولی آموزش حضوری و سر کلاس واقعی رو با هیچی نمیتونم عوض کنم. این قید «علاقه‌مند»م برام خیلی مهمه. کسی که بشناسم و بدونم پس فردا روزی یه چیزی ازش در میاد.

مورد ششم رو هروقت احساس کردی توانایی نصفش رو داری خبرم کن نصف دیگه اش با من

پاسخ:
:)) بازم به تو! دکتر میم که سریع رفت وایساد تو صف.

۶. من پنیر پیتزا نمیخورم، این چند وقت هم توی گرمخونه شهرداری فقط آش دادن. الان دکتر گفته شیشلیک فقط خوبه

۱۰. پاسپورت دارم

پاسخ:
:)) به آش اون بدبختا هم رحم نمیکنی؟

پاسپورت؟ تو میخوای بیای؟ همین سفر آخرمون میشه!

منم کارتن خوابم مشمول پیاده روی اربعین میشم؟

پاسخ:
چجوری تشخیص بدم الان؟

تشخیص نمیخواد اعتماد کن اجرت با خدا

پاسخ:
آهان سوال حقیقی نبود.
ما در خدمتیم ایشالا

 من چون صورتمو با سیلی سرخ میکنم باور نمیکنی کارتن خواب باشم واسه همین تشخیص دادن سخته 

حاجی تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد دربیابانت دهد باز 

پاسخ:
:)) 
یه کار میکنید خودت کارتن خوابا بگن نخواستیم اینا رو ببر جا ما. 

اول: ایشالا عمر طولانی و باعزت و پر خیر و برکت داشته باشین.

دوم: روا نیست در این‌روزهای بی‌فست‌فودی اسم پیتزا رو بیارین آقای حاج سید مهدی! (اشک‌ریختن به پهنای صورت، های‌های، هق‌هق)

سوم: من هم همش دلم می‌خواد یه مجموعهٔ آموزشی عروض و قافیه و اینا بسازم، ولی هنوز جرئت نکردم. :-

 

پاسخ:
بابا کاری نداره که! تو خونه درست کن از بیرون بهتر نشه بدتر نمیشه.‌ هم پیتزا هم مجموعه آموزشی.
ممنونم و همچنین . 

راست میگن آخوند جماعت آب از دستش نمیچکه

پیتزا هم شد قوت غالب ؟ یه بره کبابی ، پلو میگویی 

پلو ماهیچه ای ، والا به خدا 

پاسخ:
همین دیگه ونک به بالا باشی پیتزا برات رنگی نداره. نمیدونی برای پیتزا چقدر خوشحال میشن. 

حالا کفش پیاده‌روی از کجا پیدا کنم؟ با دمپایی‌های نوان‌خانه بیام اذیت می‌شم؟



پاسخ:
تو وبلاگیا انقد کارتن خواب داشتیم بی خبر بودیم؟ :| 

اتفاقا چندباری پیتزا درست کردیم ولی امان از رنگ و بوی فست‌فودی‌هایی که ساندویچ کثیف می‌ذارن جلوت. :))

پاسخ:
مزه روغن سوخته که طعم ده تا غذا میده. چربی مضاعف. آره خب :)) 

مهم اون زمانیه که از الان دارید تا لحظه مرگ این ممکنه هر زمانی باشه

نتیجه این میشه که کارایی که دوست دارید انجام بدید رو به فردا نندازید.

پاسخ:
بله بله همینطوره 

منم فقیرم، پیتزای منو کنار بذار اومدم

پاسخ:
@hasan Rouhani
حسن روحانی بیا کامنتای اینجا رو بخون چیکار کردی با این ملت تو! 

مورد ۱۰ خیلی جالب بود؛ چندتا کارتون خواب ببری کربلا ...

توی این مورد و اون پیتزا ها اگه کمک خواستی رو منم حساب کن.


ممنون از لبیکی که به دعوت گفتی

پاسخ:
قربانت . تا اینجا سه تا بانی داریم خداروشکر. 

نهم: مگه چی بلدی؟

پاسخ:
خوندن و نوشتن 

مطمئنی؟!

پاسخ:
سواد قرآنی هم دارم تازه. 

من قول هوا.. رو هم حفظم تازه! اونم هزار بارشو

سربازی تموم شد؟ الان علافی یا دوباره فتی حوزه؟ 

 

پاسخ:
من 8 بارم کربلا رفتم.
سربازی خیلی وقته تموم شده. استاد میخوای باقی سوالا رو بیا pv بپرس مزاحم کسب بقیه نشیم :))

پس یه بار بیا کوه شما از اون بالا پرتت کنیم که به مرگ طبیعی نمیری

پاسخ:
این غیر‌ طبیعیه؟ هر ماه n نفر از کوه میفتن میمیرن دیگه .‌

بهتر از اینه که تو خواب به خاطر چربی زیاد و فشار خون بالا سکته کنی دور از جون!

پاسخ:
صد در صد! عوضش شما هم به مرگ عادی از دنیا نمیری. چی جذابتر از اعدام :))

واقعا چیز جذاب‌تری وجود نداره اما دلیلش هم مهمه خب:)))

پاسخ:
این حجم از ارادت به خودم رو کی رسیدم جمع‌آوری کنم. :))

انقدر وضعیت دوستان بلاگر مثل خودمه که دیگه شرم و حیا رو کنار میذارم ، یه دونه پیتزا رو هم برای من کنار بذارید لطفا، برای کربلا هم که خواستید ببرید یه پیام بدید سریع خودم رو میرسونم! [ایکون چهره‌ی مظلوم]

پاسخ:
:))
اگه دوستان کارتن خواب و فقیر اینجا رو خونن خودشون پیام میدن وبلاگیا رو ببر ما راضییم.

من احتمالا قبل از اینکه وقتم تموم بشه میخوام حداقل به چند تا از آرزوهای دور و درازی که دارم برسم و طعم زندگی رو چشیده باشم

پاسخ:
مشکل همگانیه که کلا منتظریم یه روزی برسه این کارا رو بکنیم...

مثل اینکه باید به جای شماره ۱۰ یک تور کربلا مخصوص بلاگران تدارک ببینید.:))

پاسخ:
:)) بله مصادره شد رفت . 

خب اینجا چی داریم یه نوجوون علاقه مند به ادبیات نمایشی🙂 نظرتون چیه که مورد "نهم" رو به زودی شروع کنیم؟!😊

پاسخ:
خب پس منم قبلش برم آماده مردن بشم . 

ای بابا این چه حرفیه.. خدا نکنه.. خدا حفظتون کنه🙂

پاسخ:
درس اول؛  مرگ حق است.  سلامت باشی. 
به نظرم شما برای شروع یه نوشته از خودت بفرست که از نظر خودت بهترین نوشته ست. بعد ببینیم چقدر کار داریم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">