سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۲ ب.ظ

۸

بلاگردون

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۲ ب.ظ

سلام. گروهی از دوستان در اینجا (بلاگردون) در حال Cpr وبلاگ‌ و وبلاگ‌نویسی هستند. با ذوقِ خوش و عزم جزم و نیت واقعا خالص. منم با دعا و مناجات همراهیشون می‌کنم. دوست داشتین دنبال کنید و در عملیات احیا سهیم بشین.

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۵
مهدی

نظرات  (۸)

خدا عوضشون بده!

پاسخ:
خیر ببینن.
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من حدس زدم یکی از اعضا شما باشین! حتی عکس هم شبیه‌تون بود! 

پاسخ:
ِD: احسنت!
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۲ بلاگردون بلاگرونه

: )

پاسخ:
به به مخاطب جدید! D:

پدر روحانی برای ما هم دعا کنید:)))

کارشون خیلی تر و تمیزه، ان شاالله موفق باشند

پاسخ:
شما اول اعتراف کنید دستگاهم اون طرفه کارت بکشید بعد بیاین درخواست دعا بدین.

ایشاللا.

یه لحظه فک کردم میخوای بگی منم اونجا کمک میکنم! گفتم بابا تو خودت نمیرسی ۵ دقیقه کارای خودتو کنی. قول همکاری هم دادی؟...

که بعدش دیدم نوشتی با دعا و مناجات، خیالم راحت شد :-))

اقاااا کفشامو بیار ، فیلما رو اوکی کن، برنامه سبلان و اون مسیر بیراهه جدید که برات توضیح دادم رو بچین. (همون که توی فیلم نشون دادم، دو وجبه) و عینکم هم بیار ، کلکچال هم بیا ، ، خسته م. 

برای این بچه ها هم دعا کن ، من آمین میگم

پاسخ:
:)) مرد حسابی دعای من نبود ازون سفرها و کوه ها زنده بر میگشتی؟ 
ولی برای سبلان و اون بیراهه (آره دو وجبه) باید دعانویس استخدام کنم خودم جواب نیستم. 

خودتم توشونی؟

اقا من هی منتظرم مثل هولدن که یهو کتابش اومد بیرون، تو هم یه فیلمی، مستندی، کتابی چیزی ازت بزنه بیرون :-D

پاسخ:
در حد دعا و همراهی هم دلانه :)) 
محصول من یهو بیرون نمیزنه امین جان...طول می‌کشه صبور باش . 

بعد یه نگاهم به این پیج بنداز:

https://www.instagram.com/masood.zre/

 

چهره، سبک صحبت، صدا

شبیه خودت نیست؟

 

پاسخ:
:))) اینو از کجا گیر آوردی . آره تقریبا شبیهه. فقط دندونای من مرتب تره تپقم کمتر میزنم :)) ازین اعتماد به نفس ها هم ندارم ویدیو از خودم بگیرم. 

باااااااشه اقا حله

من که سه ساله منتظرم :-D

 

****

 

شدیدا طرفدارشم

مدت هاست دنبالش میکنم

این بنده خدا دو تا کسب و کار تو امریکا و یکی تو ایران داره

مثل خودمون تازه سربازیش تموم شده و کلی هم از سربازی شاکیه

خیلی ادم باحالیه دنبالش کن اطلاعات مفیدی میده

پاسخ:
انقد منتظر حضرت بودی تا الان ظهور کرده بود :))
.
فالو کردم. خوبه. البته چند ماهه از فریلنسری درومدم ولی بازم به کار میاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">