سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۱ ق.ظ

۵

عقب‌ماندگی

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۱ ق.ظ

اون‌موقع که علاقه به فیلم و سینما باعث شد پاتوقم بشه فرهنگ و آزادی و مغازه‌های خاصی که دی‌وی‌دی فیلمای خارجی روز رو داشتن،این کارا از نظر اطرافیانم قرتی‌بازی بود.حتی خودمم نیم‌نگاهی به قرتی‌ بودن دنیای سینما داشتم. همچین بی‌راهم نبود،اما همه چیزِ قصه هم این نبود و نیست!

حالا که تونستم ایده‌های ذهنی‌م رو تبدیل به نمایش بصری کنم،با شوق و ذوق ادیت کنم و تیتراژ بسازم و موسیقی براش انتخاب کنم...می‌بینم و حس می‌کنم که دیر شده! کسی از دیدن کارهام لذتی نمی‌بره. چرا؟‌ چون ایده‌های سرم برای دوره‌ایه که یه نوجوان بودم! اون‌موقع که فیلم،قرتی‌بازی بود. اون‌موقعی که گرایش به هنر، قبح ذاتی داشت نه حتی عرضی! اون‌موقع که معلم پیر و دلسوز می‌گفت بچه‌ها دنبال هنر نرید که توش پول نیست...که بیراهم نمی‌گفت؛ ولی به این فکر نمی‌کرد که صدتا دویست‌تا ایده، در حال تولد،منجمد شدند!

و زمانی یخ‌شون باز شد که فصل خریداری‌شون گذشت!

دارم تجربه‌ی خودمُ روی خواهرکم پیاده می‌کنم. می‌ذارم ایده‌هاش رو مطرح کنه. می‌ذارم اجراشون کنه. توی پرش نمی‌زنم. بهش نمی‌گم قرتی‌بازیه... خواهرکم می‌تونه "من" باشه. یه من فعال و سر زنده،که ایده‌هاش رو به موقع، تبدیل به کار می‌کنه.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۸
مهدی

نظرات  (۵)

به قولِ دوستان: دمِ شما گرم :)
اینم ویژگی ما بچه بزرگتر ها
کاملن میفهمم این پست رو


پ ن : منم اومده بودم درمورد داداشم  پست بزارم این پست رو خوندم اصلن نابود شدم :/
پاسخ:
نابود نشو!
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۱ هولدن کالفیلد
آفرین، بابای من اینقدر نذاشت من دنبال فیلمسازی یا موسیقی برم - موسیقی حرامه دیگه :| - کلا زندگیم به بطالت گذشت! :|
پاسخ:
...
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۴ مــــــــ. یــ.مــ
خیلی خوبه که آدم یکی رو داشته باشه که بتونه بهش فرصتی رو بده که از خودش سلب شده:)
خواهر کوچم آرزوست
البته امیدوارم یه موقع اونجوری نشه که بخوای موفقیت هایی که نتونستی رو توسط اون بدست بیاری :| شاید مثلا اون راه دیگه ای بره 
پاسخ:
:)) توسط اون باشه، موفقیت من نمیشه دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">