سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ

بوگندو نباشیم!

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ

 میخواستم یه پست مفصل درباره فیلمایی که این مدت دیدم بذارم تا از فضای سیاسی در بیام،ولی این دوستمون با این حجم ابراز لطفش مجبورم کرد مسیر رو جور دیگه ای بچینم.

اولا اگه قائل به آزادی مطلق هستید، باید برای افراطی های بوگندوی کثیف هم سهمی قائل باشید!

ثانیا من نه تنها بوگندوی کثیف نیستم. بلکه هفته ای 3 بار میرم حمام. تازه استخری که هفته ای 2 بار میرم رو حساب نکردم.

ثالثا ادکلن هایی که به مناسبت ها و احوال گوناگون استفاده میکنم در زیر آورده ام. رایحه‌هایی که هم به نفس کشیدن خودم کمک میکنن هم دیگران.

     Dior Homme Sport

 ایشون محبوب ترین ادکلن بنده هستن. بسیار خوش رایحه،معتدل و دارای موندگاری بالا. هرجایی ازش استفاده نمیکنم ولی داره تموم میشه. «پدر خوانده»

Lalique White

   بوی خاصی داره و متفاوت. نسبتا گرم با موندگاری خوب. اینو هم هرجایی نمیزنم. مخاطب باهوش میخواد تا به عمقش پی ببره. «زندگی دوگانه ورونیکا»

Bleu de chanel


ایشون به معرفی نیاز دارن اصلا؟! همونقدری که وودی آلن، مشهوره و عالی!  «نیمه شبی در پاریس»

Dunhill Icon Elite

گرم و پر حرارت! سرسنگین،با موندگاری معمولی. اما توی مرحله اول،درگیر میکنه مخاطبو. «ارتباط فرانسوی»

   

Yves Saint Laurent

  

برعکس اسمش؛ یه موجود خنک و نرمال، ولی بی ادعا. «امیلی»

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن: خوشبویی،قشنگ ترین هدیه ایه که اول به خودمون میدیم بعد به دیگران. مخصوصا توی مکان های عمومی و شلوغ.

پ.ن: روایت داریم پیامبر،یک سوم از درآمدش رو برای عطر هزینه میکرد.

نظرات  (۳۵)

۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۷ یا فاطمة الزهراء
اگه مبلغ ادکلن مهم نیست، ادکلن Creed Aventus رو حتما امتحان کنین خیلیییییی خوبه :) 
پاسخ:
این خیلی گرونه دیگه :))) خیلی بیشتر از یک سوم درآمدم.
یعنی یه مشت افراطی خوشبوی تمیز هستید که می خواین کسی جز خودتون نفس نکشه؟ :))
پاسخ:
اگه مخالفت با دولتی فعلی معنیش اینه، آره! D:
پست باحالی بود و جواب کوبنده ای!!!!

راستی یه سوال؟!!!
تولد خواهر کوچیکه چی شد؟
پاسخ:
:))

برگزار شد به خوبی و خوشی و گرمی. ایام شلوغی بود نرسیدم پست بنویسم دربارش.
مجموعا از کادوهایی که براش گرفتم راضی بودم D: خودشم راضی بود.
انصافا در این زمینه حرفه ای و همه چی تمومی! :دی
تو قشنگ میتونی بری تو جمع هوادارهای روحانی و نیرو جذب کنی...عاشق این چیزان... :))
پاسخ:
مخلصیم D:

خط دوم، بار منفی داشت!
این بنده نگارنده با اینکه هفته ای سه بار میره حموم ولی از بوی ادکلن فراریه و نمیتونه بوی ادکلن رو تحمل کنه. و تنها عطری که در کمتر از هشتاد سال گذشته استفاده کرده عطر گل محمدی بوده که هربار از کاشون میخریده :)
.
میزان سنجش افراطی مشته؟ قدیما بهمون میگفتن خروار.
پاسخ:
:/ من قربون اسم این عطرت برم ولی جان من، تو جوونی! چرا آخه!! :))

من اولش مَشتی خوندم D:
حاجی مجبورم کردی بگم
دههننتت سروییس ⁦:-)⁩))))
پاسخ:
D:
چاکریم!
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۵ واقعیت سوسک زده
بنده طوری از  دست  جریانات اصلاح طلب دارم حرص میخورم هیچ عطری حالم را خوب نمی کند غیر از رایحه ی رفتن جناب اقای روحانی :/
+ یه حسی بهم میگه شما جز مرفهین با درد هستید :) ، بی دردها را که اصلا نمیشه تحمل کرد ، با دردها را ، اووووم ، بازم چالش برانگیزند :))
پاسخ:
:))
یه پلن b هم بذارید اگه روحانی نرفت اذیت نشید.
مرفه نیستیم ولی رفاه رو دوس داریم. درد رو هم!
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۲ یا فاطمة الزهراء
بابای منم نمیخرید :| میگفت گرونه :/
آخر خودم خریدم براش عذاب وجدان گرفت بی پول شدم پولشو داد :)) 
پاسخ:
:|
خدا حفظش کنه!
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۶ •✿ آرورا ✿•
منظور ایشون از همه تون کیا بودن ؟ ما هم حسابیم ؟؟
پاسخ:
نمیدونم! مخالف دولتید؟
حاج مهدی این‌ همه عطر ^__^
ماشاءالله :)
خیلی خوبه :)
اینجا رو بوی عطر برداشته که :))



+
آقا ایشون مودب نبودن دلیل نمیشه چون بعضی ها من الجمله شمت مخالف دولت هستین بقیه بیاین با این ادبیات حرف بزنن !!
ایشون احتمالا جوان هستند و خام الانم که جو جامعه بر این بداخلاقی ها متاسفانه حکمفرماست ...
یکی دیگه رییس جمهور میشه مردم بداخلاقی میکنن متاسفانه و این چقدر تلخه تلخ:(
خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه من الجمله ایشون و امثال ایشون رو.
شما هم خودتون رو ناراحت نکنین :) و رو به دوربین نگاه دوستان
 لبخند بزنین :)
هوم ؟:)

پاسخ:
قربون شما.
شایدم جوان هستن و جویای خام. هرر هرر :)) :|
من خیلی لبخندی نیستم. نیشم تا بناگوش باز باشه که موردی نداره؟ D:

:))
اصلا اینجا بد بو ها رو راه نمیدن :)
چرا اینقد بد شدیم و یک انتقاد معمولی که حق هر کسی هست رو پای افراطی بودن میزاریم؟؟ من بیشتر از هر شرایطی از این نگاه هامون ناراضی ام که داره بینمون نفاق میندازه :(
پاسخ:
راه میدیم ولی خوشبو برمیگردونیمشون.

قضیه برای یه شب و یه روز نیست. درست حسابی رشد نکردیم. نه آموزش خوب داشتیم نه پرورش خوب.
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۱۸ •✿ آرورا ✿•
مخالف دولت نه، مخالف عملکرد  دولت، کلا خیلی فردگرا یا فرد ستیز نیستم...

+ من فکر میکردم حاج آقا ها همیشه از این عطرای گل محمدی یا تهش از این عطرایی که کنار خیابون میفروشن میزنن :) شما از حاج آقاهای چهاردرصدی هستین :))
پاسخ:
عملکرد دولت از خودش جدا نیست. والا تیپ آقای روحانی که از بقیه جذابتره :))

نه من جزو اون رفتگرای زحمتکشی هستم که بهشون املاک نجومی رسیده D:
ولی واقعیتش اکثر حاج آقاها همینایی که گفتید رو میزنن :/
بله چه ایده جالبی :)

اوهوم....
پاسخ:
:)
خیلی پیش اومده که تو وبلاگای مختلف دیدم در قالب یه پست جواب نظر دادن ولی پست و لحن شما در کمال احترام و خیلی جالب بود در عین حال کوبنده :))
پاسخ:
چاکریم :)
خیلی خوب بود :)))
بعضیا که ادعای طنز نوشتن دارن بیان یه ذره یاد بگیرن : پی
چه عطرای یونیکی! ماشالا،خدا بیشترش کنه :)
کدوم امیلی؟ املی پولن؟


پاسخ:
قابل نداش D:

آره همون امیلی با نمک فرانسوی.
اوووووه 
عجب ادکلنایی
چه بوی خوبی میده این پست به به

عاغا جان عطر خوشبو نزنین تروخدا
یه عطر معمولی بزنید و درضمن خیلی کم
معتقدم همونقدر که خانم ها نباید عطر بزنن جلوی نا محرم مردا هم نباید بزنن البته منطورم عطرای خیلی خوشبو و تحریک کننده است 
من واقعا اذیت میشم از بعضی عطرایی که مردا توی خیابون میزنن و زیاده و ...
همین قدر که آدم بوی بد نده کافیه بنطرم...


اسم فیلمایی که نوشتین زیرش چیه؟!
پاسخ:
ما هنوز به این مرحله نرسیدیم! هنوز باید بگیم بوی بد دهان و بدن،باعث آزار و اذیت دیگرانه. بذارید بزنن،کم و زیادش پیشکش!

اسم فیلمه دیگه! چیش چیه؟! :/
هان؟
فکر کنم قضیه اس فیلما رو فمستم
لازم نیست بنویسی
پاسخ:
:|
سلام حاج مهدی
عالی بود ، عااالی 😂😂😂
پاسخ:
سلام
ممنون
مخلصیم :))
چه خوشبو :| من یه عطر محمدی دارم، چهار پنج سال پیش جمکران گرفتیم. از اینا :
http://esam.ir/sell/itemImages/295749/amin.k6231_71000-1593065!1.jpg

:)) 
پاسخ:
:)))
آقا چقدر طرفدار داره این عطر!
غیر از جواب محترمانه تون، جواب یکی از دوستان رو هم که دادین خیلی کارشناسا نه بود...

عدم آموزش و پرورش خوب لااقل برای عده ای...

پاسخ:
هم در خانواده هم مدرسه. این یونسکو 30 20 رو کجای دلمون بذاریم حالا!  :/
انقدر اصلاح نکردیم اشتباهات رو که کار به اینجا کشید.
ما برای اینکه خرجمون بالا نره عطرگرمی میگیریم(البته به صورت کاملا حرفه‌ای و حساس و عطرشناس طور). بعد آخر سر نگاه میکنیم میبینم خرجش شده اندازه یه ادکلن\: میخوام تغییر رویه بدم... مخصوصا این پست شما رو‌که دیدم کلا حسادت در درونم به غلیان افتاد. 
آقا آخری میخوره به اسمشا؟ نمیخوره؟|:
پاسخ:
گرمی که اصلا به صرفه نیست! مگه اینکه بخواین همیشه همراهتون داشته باشید که بعید میدونم برای شما احتیاج بشه،برای آدم بداس D:

من اصلا اسم برندشو نمیتونم بخونم! از اولش با این اسمه مشکل داشتم. به گفتن یِه وِه بسنده میکنم :))
یعنی عااالی بود :مشت کوبیدن روی میز
پاسخ:
خودکاره نیفته زمین :))
حاج مهدی خیلی خووووب جواب دادین:))))
پاسخ:
سلام!
مخلصیم
من هرچی دارم از حمایت دوستان دارم :))
جدیدا طرفداران دولت دارن سند 2030 رو، رو میکنن و حرفشون اینه که دروغ و ناروا بستن به دولت برای تخریب و میگن کتاب با سند دو مطلب از هم جداست...

به گمونم شده مثل جریان مستند تکنوکرات...
که نصف قرارداد نفتی رو پنهان کردن و همه چی رو خیلی عالی نشون دادن!!

پاسخ:
خدا به داد مردم برسه
عاغااا من یک عدد خوره ی عطر و ادکلم ینی خانوادتا هستیم !! من عطر میبینم لال میشم @_@ الان یادم رف چی میخواستم بگم
پاسخ:
قابل نداره کدومشو بپیچم براتون
بلو چنلللل اقا 
اقااا DIORRRRRRRR

اقا گریههه 
هفته پیش که رفتم خونه برا پدر اون  DIOR رو خریدم عالی بود خودمم یکم استفاده کردما :|
پاسخ:
:))
اگه خواستید برای منم بخرید اشکال نداره استفاده کنید. فقط یکم. D:
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۰۱ هولدن کالفیلد
بعضی ها تو کامنتها چه ثروتی به هم زدن، ما با این 4%ی ها رفتیم مناظره ی 96%ی ها دیدیم؟
البته تو خودت مشکوکی به 4%! این چه وضعیه، دور و برمون رو همه 4%ی ها گرفتن!
پاسخ:
باشه! من لیست اموالم رو نمایش میدم. بقیه هم نمایش بدن. داداش اونقدری که من جوراب دارم تو هدفون و هندزفیری داری!
حاجی من خیر سرم خواستم مزه بریزم کامنت دومیه رو گذاشتما. :| :| شرمنده.
و الا من خودمم جزء همین «یه مشت!!» مخالفان دولتم!
پاسخ:
نه خوب شد. یه ویرایش کوچیک کردم نوشته رو.
سلام بر حاج سید 4درصدی. ما نودو شش درصدیا که فقط عطر ارزون میخریم. اما حاجی خدایی دور از شوخی این ادکلن ها رو میزنی بوش اگه زیاد باشه ها باعث گناه خلق الناس میشی. یعنی عطرای مردونه از صد فرسخی بوش میاد. ما یکبار کتابخونه دانشگاه بودیم بعد بین کتابخونه دختر و پسر پارتیشن چوبی بود درها هم جدا بود. شما تصور کن در کتابخونه پسرونه از اونور باز شد بوی عطری که زده بود انقد زیاد بود که دخترا این سمت کتابخونه با اونهمه فاصله همه سرشونو از کتاب بیرون آوردن گفتن وای این دیگه چه عطریه.!!! خلاصه حاجی شما تصورات آدمو نسبت به یه حاج آقا بهم ریختی. ما که هرچی دیدیم حاج آقاها فقط عطر گل محمدی به خودشون میزنن. شما ورژن آپدیت شده هستین.
پاسخ:
سلام. من اصلا کتابخونه نمیرم. خیالتون راحت D:
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بخشی از لیست اموالتونه؟!
پاسخ:
همینا و کتابام. با یه لپ تاپ مدل هفت سال پیش.
:دی
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۳۷ هولدن کالفیلد
اما من مستنداتی دارم که شما ادکلن های درجه یک رو سال 1394 به قیمت ادکلن فیک از دستفروش اونم با چونه!!! خریدید! و سر جمع برای همشون 30 هزار تومنم ندادین! :|
:))
پاسخ:
بنده خدا سی تومن اونموقع میدونی چقدر ارزش داشت؟ بگم محسن رضایی اسکناسشو دربیاره؟
سلام حاجی ^_^

:: من چرا هی همش فکر می کردم برا این پستای اخیر شما کامنت دادم ولی الان فهمیدم ندادم! :| خدایا منو شفا بده T_T

:: ماشالله ادکلنا روووو... به به! این جواب چون انگشت اشاره ای بود تو چشم اون آدم بی ادب :))

الان من افسردگی گرفتم! 
یه نگاه می کنم به پست شما و یه نگاه به شیشه عطر پنج تومنیم! =))
پاسخ:
سلام
پیش میاد بالاخره. خوشحالیم که برگشتی. شیشه عطر پنج میلیون تومنی؟ ای 4 درصدی!
ممنونم. خودمم خوشحالم چون به شدت برا شما دوستان دلم تنگ شده بود :)

پنج میلیون؟ 4 درصدی؟ حاجی =)))
از اتاق فرمان اشاره می کنن خدا عطرای 5 هزار تومنی مارک دار رو از دانش آموزا و کنکوریا نگیره! اللخصوص عطر ایفوریا رو :دی
پاسخ:
ما هم همینطور!

باریکلا! اصلا امید من به شما کنکوریای عطر 5 هزارتومنیه!
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

فقط عطر مشدیای قدیم...

لامصب از بوی سیر هم موندگاریش بیشتره :))))
پاسخ:
سلام
ازونا که پیرمردا دم حرم به زور میمالن به آدم :))