سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

یادداشتی از یک مصرف‌کننده‌ی بی‌خاصیت

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

Related image

مستند Plant earth 2 محشر تازه‌ی BBC one ،اول باعث شد موی‌کنان ذکر بگیرم«ای‌بابا!خدایا تو دیگه کی هستی!».بعد،کرور کرور حسرت بخورم از زیست تکراری و بی‌هیجانی که دارم. ملامت کنم خودم رو بابت همه‌ی ماجراجویی‌هایی که دنبال نرفتم و کشف‌هایی که نکردم و رشدی که نکردم و آدم بی‌خاصیتی که شدم! بله!‌ این تاثیر دو قسمت از این مستند محشر کبراس که پشت هم تماشا کردم و بدون اغراق،نه پلک زدم نه نفس کشیدم نه از جام تکون خوردم! فقط موهای سرم رو دونه دونه کندم که چرا من جای اون فیلم‌برداری نیستم که برای شبیه‌سازی شیرجه رفتن عقاب از کوهستان برفی، سوار پاراگلایدر میشه و اون فیلم‌های فوق‌العاده رو می‌گیره...که باعث میشه بیننده ذکر بگیره «ای بابا! خدایا تو دیگه کی هستی!»


 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
مهدی

نظرات  (۱۴)

۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۸ مهربآنو ...
واقعا عالیه :)
من ندیدم ولی
یه کم می داشتید خوب بود (:
پاسخ:
حیفه اینجا بذارم مجبور میشم کیفیت‌شو بیارم پایین.
باید با کیفیت اصلی دیدش.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۵۰ مهربآنو ...
کامنتم رسید؟ 
صدا میاد؟
می گم یه کمشو می ذاشتید ببینیم خوب می شد :) 
پاسخ:
بله.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۵۱ واقعیت سوسک زده
اوووف planet earth ...

کلا یه بررسی میدانی انجام بدیم، اکثریت از کارایی که نکردن و جاهایی که نیستن در حال حسرت خوردنن
من هر دفعه مستندای زیر ابو میبینم اینطوری میشم

پاسخ:
اینو هم ببینید حتما.
آخ آخ! منم همیشه حسرت این چیزا رو می خورم! حسرت دیدن همین صحنه ها
مسابقه ماشین/ موتور
پارکور...

هعی :/ :(
پاسخ:
به! پس طرفدار هیجانی!


۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۴ گمـــــــشده :)
تامین هیجان خون از اوجب واجبات یک جوان است
والا
:))
پاسخ:
ما پیرمردی بیش نیستیم
هوم؟! خب منم دلم خواست
زیااااد
اما چه فایده واقعا وقتی هیچ کاری نمیکنم


میگم خدا خوشش میاد به خودتون بگین بی خاصیت؟!
بهتره بجاش بگین کامل گرا!!
پاسخ:
وقتی هیچ کاری نمی‌کنیم نباید آرزوی خاصی هم بکنیم.
کامل‌گرا که ویژگی عادی و ذاتی بشریته! 
چرا اصن حسرت منو بر نمی انگیزانند اینا؟؟؟؟
من بیشتر حسرت فرصت هایی که از دست دادم رو می خورم تا چیزایی که هیچ وقت نداشتم.
پاسخ:
چون فکر می‌کنید هیچ‌وقت فرصتش فراهم نمیشه براتون.
اون فرصت‌های از دست رفته هم مثل همینا.
اینجور که از ظواهر امر پیداست هممون مصرف کننده‌های بی‌مصرفی بیش نیستیم :|
هعــــــــــی :/
پاسخ:
و با همین دنده ادامه میدیم مسیر رو .
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۳ اسپریچو ツ
اینقدر تعریف این مستندو شنیدم که ندیده عاشقش شدم:دی
پاسخ:
روزی یک قسمت،صبح‌ها یا شب‌ها توصیه می‌شود.
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۴۳ چشم به راهم ...
اینجا از اون جاهایی بود که، بعد از چندین ماه نیومدن و ندیدن و نخوندن، یادم نرفته بود!

پادرمیانی کنید برای ما، پیش مادر سادات...
پاسخ:
دم شما گرم! پادرمیانی؟؟ من پای خودم گیره! :))
آرزوی خاصی هم نمیکنم البته
اما دوست که میتونم داشته باشم


کمالگرایی جزو ذات بشره نه کاملگرایی
کامل گرایی ادم رو به سمت بیماری سوق میده
پاسخ:
نه دوستم نداشته باشید. یعنی چی! که چی اصن!

منم کمال‌گرای کامل‌طلبی هستم. سوقم نه همین الان بیمارم.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۴۴ هولدن کالفیلد
بذار فصل عوض شه، من رو برمیداری با دکتر میم سه تایی میریم یه شب جمعه کویر، من عاشق ستاره جاتم :دی
پاسخ:
بریم. فوق‌تم با خودت بیار
اگه غول چراغ جادو رو داشتم نه پول میخاستم نه  چیز دیگه، آرزو میکردم مث یه پرنده آزاد باشم و به همه ی جاهایی بکر دنیا سفر میکردم
پاسخ:
چراغ جادو بی‌ادبهه  D: