سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ

حاج میلاد مهدی‌پور

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ

این پُست، برای اون عزیزی که خصوصی گفتن چرا دیگه از خواهرکوچولوت چیزی نمی‌نویسی. اتفاقا می‌خواستم بنویسم از حرکت فوق‌العاده‌ای که توی مراسم افطاری عمو انجام داد. ولی لازمه‌ش توضیحاتی بود که از بیان‌شون معذور بودم... تا رسیدیم به این چند شب‌ِ والیبالی.

از بازی اول ایران، گیر داده به من و همه‌ی خانواده، میگه «مهدی شبیه میلاد عبادی‌پوره!» بهش گفتم «ترجیح میدم شبیه مرندی باشم تا عبادی‌پور!» بازم اصرار پشت اصرار! به پدر و میمِ عزیز و پسرخاله و خاله و هرکسی که ناظر بازی بوده هم گفت که میلاد شبیه مهدیه!  امشب که خوب بازی کرده میگه «ببین چقدر خوبه میلاد! اصلا ازین به بعد به جای مهدی صدات میزنیم میلاد!» بعد نشسته کنار دستم و با هر امتیاز ایران، بغل گوشم صدا می‌زنه «آفرین میلاد! میلاد! میلاد!». میدونید برای آدمی مثل من که مسابقه‌های ورزشی زنده رو باید با دقت و توی سکوت نسبی ببینه، خیلی دشواره صبوری توی این شرایط! با یه «اه» کوچولو از کنارش بلند شدم و رفتم روی مبل نشستم و ادامه بازی رو نگاه کردم. نزدیکای پایان ست و امتیازهای حساس بود که میلادشون یه امتیاز سرویس گرفت و خواهرکوچیکه با یه پرش از روی میز پذیرایی، شیرجه اومد توی بغلم‌ُ جیغ زد«میلاااااااد»! تا خودمون رو جمع و جور کنیم ایران امیتازای بعدی رو هم گرفت و بازی تموم شد. بعد انگار که موید قوی پیدا کرده، اومده جلوم وایساده میگه: «حالا که ایران برد دیگه قبول کن شبیه میلاد عبادی‌پوری!».

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن: از سامان فائزی درخواست دارم یه شادی بعد از گل، توی صورت میلاد عبادی‌پور هم بره!

این آهنگه که بعد بُرد پخش کردن چی بود؟ آهنگ کم‌شاد مخصوص شام رحلت امام؟ الان صداوسیما نگران روح امامه یا چی؟

چه رنجی کشیده مسئول آرشیو شبکه ورزش که یه ترانه‌ی ملی کم‌شاد پیدا کنه!

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۳/۱۵
مهدی

نظرات  (۲۴)

خیلیم شبیه نیستینا.. ولی خب هرچی خواهر کوچیکه بفرمان
پاسخ:
دقیقا نکته همینجاس که هیچ شباهتی ندارم! فقط خوشش میاد بره روی اعصاب من! :))
اه! اصلا چرا قبول نمی‌کنید شبیه میلاد عبادی‌پورید؟ حاج میلاد :)))
پاسخ:
خود میلادم راضی نیست به خدا! :))
آهنگ کم شادش خیلی خوب بود ⁦:-)⁩))
باید ایندفعه با دقت بهت نگاه کنم ببینم شبیهی؟!
پاسخ:
:| حاجی ما یه شب تا صبح تو صف بودیم باهم! تو دیگه چرا! :))
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۱ هولدن کالفیلد
بیشتر شبیه عادل غلامی ای :))
پاسخ:
فقط مرندی! همین که گفتم! D:
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۶ مـــحـــدثـــه ...
چقدر خوب که از خواهر کوچیکه نوشتین، چند وقت بود هی می خواستم بیام اعتراض کنم که چرا دیگه ازش نمی نویسین، ولی هی یادم میرفت.
منم خواهرکوچیکه دهه هشتادی دارم...کلا حرف، حرف اوناست...حرفاش رو بپذیرین،چاره ای نیست واقعا.
پاسخ:
من نمیدونم چی توی ژن اینا نهاده انقدر اعتماد به نفس‌ و استبدادشون سرازیره!
دیگه چ خبرا میلاد ؟ :-D
یه ذره شباهتو دارین
پاسخ:
پینت‌بال میریم دیگه اونجا شباهتو نشون میدمت! D:
داغون اهنگه بودم یعنی:دی
یه شادی ریزی داشت!
پاسخ:
خود خواننده شرمنده بود از همونش!
من که موفق به دیدار نشدم ولی میشه حدس زد با میلاد مو نمیزنی! عین هندونه ای که کامیون از وسطش رد شده باشه :d
.
میگن مسئولای صدا و سیما سه روزه رفتن آهنگ بر طبل شادانه بکوب رو دانلود کردن از شانسشون برد ایران خورد به شب رحلت امام! 
پاسخ:
دعای خود امام پشت این تیم بود! والا کی فکرشو میکرد 3 1 لهستان رو له کنیم!
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۲۵ ماهی کوچولو
چطوری چنین قضاوتی داره آبجی کوچکیه شبیه نیستین که o_O
پاسخ:
بهش بگید قبول نمیکنه! البته اگه صرفا به قبول نکردن بسنده کنه! :))
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۵۰ واقعیت سوسک زده
خواهرها یه چیزهایی در مورد برادرها میدونن که اونا خودشون هم نمیدونن !
:)
پاسخ:
:|
جمله ترسناکی بود!
سخت نگیرید، عه یعنی داداشی پیدا میشه رو حرف آبجی کوچیکه حرف بزنه؟؟ واقعا که آخ آخ :|| اصلا همزاد هم این :))
پاسخ:
واللا من حرفی نزدم! من فقط می‌خواستم والیبال ببینم!
کم شاد :)))
پاسخ:
D:
وای اهنگ کم شاد :)))) اتفاقا در همون حین داشتم پروژه تایپ میکردم دیدم یه اهنگ بیخود گذاشتن بعد ته دلم گفتم خدایا این چیه کاش زودتر تموم شه.

خواهر کوچیکتون چند سالش بود ؟؟؟
امان از دست این خواهر کوچیکا :|
پاسخ:
کلاس پنجمه چه پنجمی!
چه خوب که هنوز وبلاگ می نویسید :-)
پاسخ:
سلام
چقدر خوب که شما هم همچنان می‌نویسید! توقع نمیره از متاهلا :))
شاید بخاطر محاسن شاید هم بخاطر نگاه در لحظه اول، شبیه هستین... :) 

پاسخ:
در یک هزارم ثانیه اول هم شبیه نیستم :))
به خاطر یه شباهت جزئی انصافه بچه‌ی مردم کور بشه؟ :)

آهنگِ کم‌شاد خیلی خوب بود :))
نمی‌فهمم اصلا چه اصراریه موسیقی پخش کنن. دودقیقه دوربین رو تو ورزشگاه نگه دارن ما از دیدنِ ادا اصولِ بازیکن‌ها شاد می‌شیم خب. 
پاسخ:
کور که نشد! همش 7 تا بخیه خورده.

نمیشه خب! :)) موقع بازی هم نسیه پخش میکنن دیگه بعد بازی واویلاس! تابستونم هست نمیشه از مردم بلاد کفر توقع کنیم زحمت سانسورچی ما رو کم کنن.
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آهنگ کم شاد:)))))
آخه مرندی و عبادی پور اصلا شبیه هم نیستند!!
پاسخ:
یه شباهتای ریزی دارن دوتاشون ساعد خوب میزنن.
کم شاد که چه عرض کنم... خیلیم آهنگ خسته‌ای بود|:
حالا واقعا شبیه نیستید یا چی؟ ((:
پاسخ:
خوانندش یه کتکی خورده بود قبل اجرا.
نه حقیقتا هیچ شباهتی وجود نداره!  
چیکار دارین فاطمه سادات طفلی رو؟ بزارین هرچیزی دلش میخواد بگه بچه.خوش باشه. نزن توی ذوقش حاجی.
پاسخ:
:/ کاش یکی برای ما هم اینطوری دل می‌سوزوند!
ای وای تبریک بگم یا تسلیت خواهر منم کلاس پنجمه چه  پنجمی :|
:)))
پاسخ:
خدا صبر بده!
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۵ مردی بنام شقایق ...
سلام


عه!

من میگفتم شبیه یکی هستینا!
تازه فهمیدم شبیه کی هستین :)))
پاسخ:
سلام
:/
هر دو مو دارید و دوتا چشم و یه دماغ و ریش و یه دهن... شباهت بیشتر از این؟! جفتتونم دوس داره...تمومه دیگه...
هیچوقت به خواهر کوچیکه نگید اه و برید:( هیچوقت...لطفا😔
پاسخ:
قانع شدم!
اه من خیلی لطیفه اونجوری که شما فکر میکنی نیست :))
من هم فکر می کنم شبیه هستین.
پاسخ:
شباهت دو طرف داره ها! اینکه فقط عبادی پور رو دیدید کفایت نمیکنه برای تشخیص! :))
همین طوره.
و ما، هم مشبه رو دیدیم هم مشبه ٌبه رو. :)
پاسخ:
:|