سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ق.ظ

۹

لطفاً (بی هماهنگی) داخل نشوید

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ق.ظ

بالای مغازه گل فروشی نوشته بود لطفاً در انتخاب دیگران دخالت نکنید. بالای دیوار یه املاکی هم نوشته بود در معامله دیگران دخالت نکنید. شاید اینا برای کاسبی خودشون این درخواست ها رو نوشتن. ولی بهترین اصل فرهنگی ای بوده که این مدت یاد گرفتم. البته قبل از اینم روحیه دخالت نداشتم. ولی حالا بیشتر از قبل ضرورتش رو فهم کردم. برای مردم کشورم آرزوی پختگی بیشتر در روابط اجتماعی رو طلب میکنم. الهی آمین. 

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۸/۰۶/۳۰
مهدی

نظرات  (۹)

۳۰ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

توی زندگی بقیه هم سرک نکشیم!

پاسخ:
ایضا! 

خب حوصله‌امون اگر سر رفت چی؟

پاسخ:
اسراف نکنید :)) 
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۳۸ سربازِ روزِ نهم
طاهرا مبنای فقهی هم داره
پاسخ:
روایت صریح داریم در معامله دخالت نکردن رو. 
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۴۴ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹

اخ اخ گل گفتن بخدا.دسته جمعی میریزن تو مغازه.مادر یه مدل خوشش میاد.پدر یه مدل.عمه میگه این نه اون.خاله میگه اون نه این.مادربزرگ میگه اونیکی.خلاصه هرکی یه تزی میده برای خودش.آخرم میگن بریم فکرامونو بکنیم بیایم.فکر کن این قوم بتونن به نتیجه برسن و بیان!ماشالا همه صاحب نظر.حالا اینا به کنار.غریبه میاد یه جنسی رو که نَفَر دیگه پسندیده و میخواد بخره رو میبینه.میگه خانوم این قشنگ نیس اونیکی قشنگتره.خب خانوم اونیکی رو پسند نکرده این یکی هم با حرف شما دلشو میزنه و کلا منصرف میشه نمیخره و میره.اصلا یه داستان هایی داریم با این ملت.کاش این جمله رو سر در همه مغازه ها مینوشتن.تو انتخابِ ملت دخالت نکنید توروخدا.بذارید یه لقمه نون حلال نصیب ما کاسب های زحمتکش بشه.با تشکر.

پاسخ:
آدرس مغازه رو بدید یه سر بیایم نظر بدیم D: 
همون گل فروش گفت چندبار شده که مشتری گل شو انتخاب کرده بوده بعد یکی از در اومده گفته این چیه انتخاب کردی زشته. مشتری رو پرونده خودشم هیچی نخریده و رفته :/ 

ولی یه قانونی هست که میگه هر چی کمتر سر تو زندگی کسی ببری بقیه دقیقا برعکسش عمل میکنن:|

 نمیدونم شاید پیش خودشون فکر میکنن بلد نیستی و اینجوری میخوان روشش رو بهت یاد بدن! :|

#داغ_دیده 

 

پاسخ:
:))
اونایی که سرک میکشنم معمولا آمادگی لازم برای سرک کشیدن دیگران رو دارن نمیشه راحت انتقام گرفت ازشون

چه سوسول طورانه! :| :)

 

پاسخ:
آرزوم؟ دلم خیلی خوشه :))

باشد که رستگار شویم

پاسخ:
ایشاللا

خیر؛ 

اینکه میگن و میگین تو زندگی مردم سرک نکشید و دخالت نکشید خیلی سوسول‌وارانه بود! :|

خب پس فضولی‌مون رو چجوری ارضا کنیم؟! :)

خدا هیچ چیز رو بی دلیل نیافریده! :)

 

پاسخ:
آهان من معذرت میخوام :))

اصلا شما اگر خودت دنبال زندگی خودت باشی، وقت نمیکنی سرتو بکنی توی زندگی مردم

 

کسی که دخالت میکنه توی زندگی ملت احتمالا خودش هدفی نداره

موفقیتی نداره

 

من توجه کردم توی کارها و کلاس هایی که خودمون میذاریم، همیشه کسانی بیشترین انتقاد رو دارن که خودشون هیچ کاری نکردن

کسانی که کار مشابه رو انجام دادن یا میدن، کمترین انتقاد رو دارن

اگر مشکلی هم ببینن میرن توی زندگی خودشون اصلاح میکنن یا نهایتا در حد یه پیام کوچیک...

 

انتقاد تندها مال بیکاراس

حتی به خود من توجه کنی میبینی که اوج انتقاد و گیرم به نظام هم زمان سربازی بود

زمانی که وقت نداشتم برم دنبال هدف خودم و زمان بیکاریم زیاد بود

الان مشغول کار خودمم

تا ایرادی میبینم سریع به این فکر میکنم که نکنه منم این اشتباه رو توی کسب و کار کوچیک خودم انجام بدم 

پاسخ:
من منتظرم تو کتابتو بنویسی و بیام به جشن امضاش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">