سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

۸

آخرین جمعه‌ی کوهی

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

یه لحظه استوپ! می‌خوام خدای عزیزم که ابرهای گل گلی و سفید پنبه ای و باران‌زا و برف‌زا رو

می‌فرسته تو آسمونِ آبی شهرما شکر کنم. خدایا! شکرت! خدایا ممنون! خدایا خیلی باحالی!

ابرهای خوشگل! مرسی که هستین! خدایا شکرت! خدایا شکرت! خدایا شکرت.

من ده ساله تو کلام وحی شیرجه می‌زنم‌و درمیام. یکی از حیکمانه‌ترین تعبیرهای خدا که باهاش

روبرو بودم آیه‌ای از قرآنه که همه‌مون بارها شنیدیم:

برگی از درخت نمی‌افتد مگر با آگاهی و (اراده) خداوند.(انعام/59)

بذارید خیلی زود خاطره‌ی عبرت‌آموزم رو براتون تعریف کنم که با توجه به پست قبلی، نگید این آقا

ازون بی‌ادباس که حتی به کار خدا هم ایراد می‌گیرن.

ما رفتیم کوه مثل همیشه. کلکچال به خودش ندیده همچین جمعه‌ی قشنگ و خلوتی. و ما دیدیم.

کیف کردیم. حض بردیم. اون بالا بالاهاش نزدیک قله زدیم زیر آواز درحالی که آب بینی‌مون تو هوا

یخ می‌زد. در حالی که باد از جا بلندمون می‌کرد. تا اینکه زیر قله، صحنه‌ی فوق العاده‌ای دیدیم.

ابرهای گرد پنبه‌ای محاصره‌مون کردن و دیگه هیچی نمی‌دیدیم جز ابر و مه. عکس گرفتیم چون

این تصویرا برای همه‌ی کوه‌نوردای این مسیر، نوبره!

وقتی میومدیم پایین، من به دوتا چیز فکر می‌کردم. همین تو نبودی دیروز با یه ضرب المثل معروف از

خجالت این خوشگلا دراومدی. حالا ببین چه تحویلت گرفتن!

بعد 4.5 ساعت رسیدیم پایین دم ماشین خوشحال و شاد و خندان و البته زانوهای لرزان. دومین چیزی

که بهش فکر می‌کردم این بود که چقدر می‌خندیم اگه سوییچ ماشین نباشه! (همینجوری الکی) و

سوییچ ماشین نبود! خیلی جدی و واقعی.

بله دوستان! سرتون رو درد نیارم. یادتون باشه یک: به نعمت‌های خدا بد و بیراه نگید،بهتون بدل

می‌زنن! یادتون باشه دو: اگه رفتین کوه، سوییچ ماشین رو تو جیب کاپشن نذارید. اگه تو جیب کاپشن

گذاشتید توی برف‌ و یخ، غلت نزنید! می‌افته گم می‌شه مجبور میشین تا خونه پیاده برین.

اینم بخشی از این جمعه‌ی زیبای عبرت‌آموز:

سال نویتان مبارک!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸

نظرات  (۸)

خیلی هم عالی
البته پست قبل رو مثلش خیلیامون روزی یبار، دو روزی یبار، هفته ای یبار، بالاخره یبار در طول عمرمون تجربه ش کردیم و میکنیم!! من اسم همچین حالاتیمو میذارم خود لوس کنی برای خدا!
بد نیست:پی
...
سال نو شما هم مبارک سید
پر از برکت و شادی و رزق معنوی و مادی و سلامتی باشه برای شما و خانواده
برای هممون دعای خیر کنین
شما که پارتیتون کلفته:)
...

پاسخ:
متاسفانه یه توقع خاصی از ما هست که از بقیه نیست. هرکاری هم می‌کنیم کم یا حذف نمی‌شه.

ممنونم، شما هم سال ممتازی داشته باشین کنار خانواده‌تون.
البته پارتی کلفت،تنها جایی که به کار نمیاد تو سیستم خداست متاسفانه :/
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۲ مــــــــ. یــ.مــ
کسی هست که دلش نخواسته باشه تو بچگی ابرا رو تو دستش بگیره ؟
:)
جنگل ابر شاهرودم اواسط آذر یه همچین حالتی داره:)))تقریبا

پاسخ:
من دوست داشتم شیرجه بزنم توشون.

جنگل ابرهم بی‌نظیره. ما توی خرداد رفتیم. ابرهای توی خود ما می‌باریدن.
اولین سوالی که مطرح میشه اینه که حض یا حظ؟

دومیش هم اینه که جدا سوییچ نبود؟ جدا همینقد منطقی برخورد کردین؟ بابا ایول!
پاسخ:
:/ نمی‌دونین دچار چه تشویشی میشم اگه ازم غلط املایی بگیرن. نکنید با قلب ما بازی!
عرضم به حضورتون که یه حظ داریم به معنای بهره و نصیب. یه حض داریم به معنای برانگیختگی.

من قسمتای منطقی‌شو نوشتم براتون :))
به به
منم دیروز کوه رفتم ولی هنوز حال ندارم درباره ش پست بذارم:))
آدم چه صحنه هایی می بینه اون بالا
ولی چه ضدحالی خوردین آخرش
واسه اون زانوهای لرزان هم مویز،گردو و بادام بریزید تو جیبتون،انرژی میده به پاهاتون،البته شایدم از سرما میلرزیدن
پاسخ:
ایول! چقدر خوب! بالاخره یه وبلاگی کوه‌رونده رویت شد!

نه زانوهامون بخاطر دویدن می‌لرزید. عجله داشتیم و شیب رو کلا دویدیم. هرچند به هیچ جا نرسیدیم آخرش! :/
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۵ واقعیت سوسک زده
بهشون میگن کومولوس .ابرها را می گویم !
پاسخ:
نمی‌دونم توده‌های به این خوشگلی چرا باید اسمای به این خشنی داشته باشن!
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۲ واقعیت سوسک زده
خشن نیست . به کلم وگل گلم نزدیکه !
سلام
سلام داداش مهدی عزیز
نیاز به زیاد گشتن توی وبلاگت نبود برام تا بفهمم کدوم مهدی هستی
برا من که مدت ها با فکرت زندگی کردم و به حرفات فکر رکدم و گاهی چشام بارونی شد از یادآوری بعضی حرفا و رفتارا
برام نیاز به گشتن تو این وب نبود تا بفهمم کی هستی
همین که از نظرات یک وبلاگ وارد وبلاگ داداش مهدی شدم و با اولین پست سینمایی مواجه شدم و ارد قسمت درباره م شدم و چشمم خورد به پست آخرین جمعه ی کوهی فهمیدم داداش مهدی خودمونی
نگرانت بودم
خوبه که هستی مجدد
خوب و خوش باشی همیشه
پاسخ:
سلام
خوش اومدی قربان!
ممنونم سال خوب و خوشی داشته باشی شما هم.

سعی میکنم دیگه اینورا پیدام نشه البته
پاسخ:
چرا آخه! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">