سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ

۴

روزهای زندگی2

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ

از یک دوره‌ای به بعد،که معمولا توی بیست و پنج سالگی اتفاق می‌افتد،متوجه می‌شوید که از هیچ چیز لذتی نمی‌برید. آن‌گاه اگر خوش‌اقبال باشید و از چیزی لذت ببرید،می‌فهمید آن چیز، همان است که به شما تعلق دارد،و شما به آن.( و تا قیامت از هم جدا نمی‌شوید D: )

این روزها، تنهاترین لذت زندگی‌ کنونی‌ام را تجربه می‌کنم؛ لبخند رضایت شاگردهایم؛ بعد از یک گپ،یک کلاس،یک فوتبال یا یک بازی.

نظرات  (۴)

اخ چقدر منتظر بودم یکی اینو بگه
که از یه جا به بعد دیگه چیزی نیست که ازش لذت ببری...من فکر میکردم علائم افسردگیه!!!
دقیقا و دقیقا
البته شما خوش اقبال بودین که دو خط اخرو دارین!
پاسخ:
چنگ انداختم گرفتمشا. فقط اقبال نبود😉
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۵ هولدن کالفیلد
بیام بهشون روانشناسی یاد بدم؟ :دی
پاسخ:
به من یاد بدی بهتره
چه خوب
که فهمیدید از چی واقعا لذت می برید...
پاسخ:
همچین راحتم نیست... باید ادامه‌ش داد از کف نره
دقیقا الان تو این دوره گیر کردم😫...
امیدوارم تا یدو سه سال دیگه منم این لذت رو تجربه کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">