سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

فانتزی‌های خواهرکوچولو

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

برام چایی آورده گذاشته روی میزم. توی سرویسِ فنجون‌نعلبکی مورد علاقه‌ی عروسکش! اون قند کوچیکه تا قُلُپ آخر چایی، آب نشد تو دهنم! ولی چسبید! خستگیم در برفت و در برفت در برفت!    

معمولا دو سه ماه زودتر شروع می‌کنم کادوهای تولدشو تهیه میکنم! والا پس‌اندازی برام نمی‌مونه! D: غیر از مبایل و تبلت و عروسک، پیشنهاد هدیه تولد بدید. با آدرس دقیق که کجا دارن D: با تشکر!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۹
مهدی

نظرات  (۳۴)

چند سالشه خواهرتون؟ :)
پاسخ:
کلاس پنجمه
یه گلدون گل واسه این دلبر خانم بگیرید و ازش بخواهید مراقبش باشه :)
پاسخ:
پیشنهاد خوبیه ولی داره توی خونه.مادرمم حواسش نباشه خشک میشن بدبختا! :))
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۰ گمـــــــشده :)

اگه نقاشی دوست داره براش یه سری کامل وسایل نقاشی بگیرین. ازینا که یه کیف بزرگ هستن پر از خرت و پرت های نقاشی. البته خودمم ندیدم ازینا ولی مطمئنم باید باشن

:دی

یه ماه دیگه تولد خواهرمه. من هنوز نمی دونم باید براش چی بگیرم

:{

پاسخ:
:))
آره دیدم! پیشنهاد خوبیه.
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۵ פـریـر ...
خب من اگه پیشنهاد هم بدم آدرس نمی تونم بدم :/ شما آنجا و ما اینجا :))
پاسخ:
شما خب چیزی بگید که اینجا هم یافت بشه.
حالا تو که نظرات مارو تایید نمیکنی
چه نظری بدیم؟!

اما خب میدیم دیگه تایید کردن نکردنش پا خودتون

اول اینکه چون دوسه ماه مونده تا تولدش و ذهنش به کادو تولدش نمیره از خودش بپرسید چه چیزایی دوست داره
خودتون واردید اما یه سر به کانون پرورش فکر کودکان بزنید و بازیای فکری خوب و جذاب بگیرید براش یا ترتیب یه روز خاص و هیجان انگیز رو بدین براش نه اینکه کادو بخرید نه یه روز خاص رو براش رقم بزنید چه میدونم مثلا ببریدش کوه، موزه یا جایی که خودش دوست داره با برادرش یا خانواده اش بره، اصلا بهش بگو دونفره داداش خواهری تنهایی باهم یه روز رو بگذرونید و باهاش حرف بزنید و به حرفاش گوش بدین و ....


درضمن کادو دادن باید ذاتش برای ادم مهم باشه اینکه بچه مون به هوای اینکه چون از سر راه تیاوردیمشژهمه چی داشته باشه، مستعد رفتار و افکار عجیب و غریب میکنه دلبندمون رو


من اگه بودم بیشتر از هرکادویی دوست داشتم برادر بزرگترم دوستم داشته باشه باهام مهربون باشه بوسم کنه به آغوشم بکشه و ...
چیزایی که میدونم احتمالا شما ازش دریغ نمیکنید ان شا,الله
پاسخ:
کانون خوبه. ولی ازونجا زیاد هدیه گرفته!
ببین شما هرچی بگی بازم برای یه دختر، هیچی به اندازه روز تولدش مهم نیست.فقطم کادو میخواد و جشن و بند و بساط. شما نگران برنامه کوه و تفریح و ماچ و بغلش نباش! :))
درضمن فانتزی به تفکرات برمیگرده اما چایی آوردن واسه اعضتی خانواده یک عمله که خواهرت رو داره واسه زندگی آینده اش آماده میکنه و این کارا دست تمرینه!
پس فانتزی نیست
پاسخ:
یعنی چی؟ چایی ریختن تمرینه برای زندگی آینده؟!‌ همین شماها زن رو با کلفت جابجا کردیدن دیگه!  :|
من که نمیدونم چه جور علایقی داره دقیقا
ولی سید، هرچی خریدین، من خودم پیشنهاد میکنم یه دست لباس راحتی ولی با زمینه ساده براش بگیرین، بعد روی تی شرت لباس رو بدین یه عکس خانوادگی ازتون چاپ کنن
یا یه عکس دوتایی بگیرین، اونو چاپ کنن
با لحاظ کردن فیلترای خانواده😅
پاسخ:
لباس که عالیه ولی ازوناس که خاله‌ها و دیگران می‌گیرن(مدیونید فکر کنید از گشتن توی بازار بدم میاد :/)
ولی تصورشم خنده داره عکس یه مرد ریشو روی لباس راحتی دختر خانواده! :)) 
چشمه تازگی ها یه مجموعه منتشر کرده از کودکانه های شاملو
پاسخ:
هوووم! بررسی می‌کنم. ممنون!
ست خودکار رنگی و پاک کن های رنگی و دفتر های فانتزی
ماگ های بچگونه
کتاب های مورد علاقه اش
جامدادی های گرون :)))
از این گوی هایی که موزیکال اند
از این برچسب هایی که به دیوار اتاقا میزنن و دیوار رو تزیین میکنن برا اتاقش
استیکر چیزهایی که دوست داره. مثلا قلب ، پروانه ، برج ایفل ، مینیون و...
پیکسل چیزایی که دوست داره که بزنه به کیف مدرسه اش
قاب گوشی از این عروسکی گنده ها :دی
قاب عکس های خوشگل ، یا مثلا یه عکس دو نفره تون که دوسش داره رو بدید رو شاسی بزنن
از این برگه های نوت که بزنه به کتابش یا دور و بر اتاق
اووووو کلی چیز میشه خرید. من الانم از گرفتن اینا خوشحال میشم :)))
من اگه بودم یه پکیج از همه اینا میخریدم. اخه ادما با یه عالمه کادو کوچولو خوشحال تَر میشن تا یه دونه کادوی گنده
پاسخ:
بابا دم شما گرم! خیلی عالی بود! غیر عکس دو نفره‌ش! :))
البته به من اگه یه کادوی گنده مثل خونه بدن خیلی خوشحال‌تر میشم تا چیزای کوچولو :/
دخترمون عاشق این اقای ریشوئه
بعدم تنها که نه، عکس دوتایی، عکسم خودش بگیره، سلفی مثلا
لباسم که نمیخواد بازار برین اصلا
یه صفحه رو میفرستم الان، مدلای جالب داره
اینترنتی خارجی سفارش بدین😅
پاسخ:
الله اکبر! :)) خیلی ممنونم.
شما هرچی بگی برای یه دختر هیچی به اندازه روز تولدش مهم نیست؟!!
فکر نمیکنم البته برای همه اینطور باشه! همونطورکه برای ما نبود! جشن های ادنطوری! همیشه کیک تولد رو پدرم واجب میدونسته اما جشن نه برای من نه خانواده ام مهم نبوده
بسته به تربیت خانوادگی هر فردی داره




هرجور دوست داری فکر کن
اما نمیتونی با ذات ادما مقابله کنی
خواهرت برات چایی ریخته آورده چون توی ذاتش اینه مثل همه ی دخترا
اگه البته اطرافیانشون خرابش نکنن
چایی اوردن نشونه کلفت بودنش درآینده نیست، نشونه ی مهربونیشه. و داره اینو تمرین میکنه....
همونطور که به کرات غیرت رو توی پسر بچه ها دیدم
پاسخ:
من با ذات کسی مقابله نکردم! :)) چرا یه موضوع ساده رو انقدر پیچیده میکنی شما! دوتا کادوی تولد معرفی کردن انقدر سخته؟
یه سر برو یه شهر کتاب خفن همه‌چی دار اینقده گزینه‌ی دخترونه شامل این مواردی که الانور هم نامبرده میشن اقلامشون :)
رنگی رنگی هم یه عالمه ست و لوازم و چیزهای دخترونه داره که یه سری شهر کتاب‌ها نمایندگی‌شو دارن، میشه همونجا کلی چیز میز پیدا کرد:))
پاسخ:
بله بله! خود اونجا بسه برای یه تولد.
کتاب
پازل
وسایل نقاشی
یا بازی های فکری مناسب سنشون
کلا هر چیزی هم خریدید میتونی در کنارش خوردنی ها یا شکلاتای خوشمزه هم بذارید

من وقتی کلاس پنجم بودم٬ این چیزا به عنوان کادو میتونستن خوشحالم کنن :)

پاسخ:
دم شما گرم! البته شکلات بذارم نرسیده دستش خودم میخورم :/
۱۹ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۸ آندرومدا :)
سایت رنگی رنگی چیزای باحال و خصوصا دخترونه ای داره... کتاب دوس داره؟؟ 
پاسخ:
کتاب داستانی بله.
۱۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۱ هولدن کالفیلد
دستش رو عین آدم بگیر، به عنوان کادوی تولدش یه حداکثر مالی انتخاب کن، ببرش یه عصر بیرون، ببرش کتابفروشی و سی دی فروشی و رستوران و شکلات فروشی و لباس فروشی، بگو امسال هر چی ذوق داری بخر! با هم میخریم! بعد هم یه شام خوب بهش بده!
از این بهتر من وجدانا بلد نیستم!
پاسخ:
عین غیر آدم چجوری میشه؟‌ :/ خب این بچه صاحاب داره فقط من نیستم که دنبال تولده براش!
من اگه به جای خواهر شما بودم یا حتی همین الان که اندازه ی دوتا خواهر شما هستم دوست داشتم در یه جعبه بزرگ رو باز کنم از توش یک عالمه بادکنک بزنه بیرون به اضافه ی یک عااالمه خرید کوچولوی خوشگل.
مثلا یه کتاب جیبی خوب شعر. یه عروسک . یه جاسوییچی. یه ماگ. یه گلدون کوچولو. یه کیف قشنگ و...
البته از برادرام هیچ وقت انتظار این همه سلیقه خرج کردن رو نداشتم.
نه اینکه یه کادو رو باز کنم توش یه دونه وسیله گرون خوب باشه. 
پاسخ:
:)) تفاوت نگاه دخترانه و پسرانه.
البته با ایده شما برای خواهرم موافقم.
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۵ פـریـر ...
نقاشیش خوبه؟؟؟ از این مداد رنگی های صد و چند رنگه بخرین! ذوق ذوقی میشه این همه مدادرنگی ببینه ^_^

:: یا ببینین چیا نیاز داره و دوست داره داشته باشه؟ اونا رو بخرین...چیزای کوچیک کوچیک ولی زیاد :)

:: بشقاب و کاسه و لیوان و یه ست یک نفره ی غذا خوری بخرین(همینایی که گفتم و اینا) و بعد بدین عکسشو روشون بندازن .یاد گاری می مونه :) 

پاسخ:
خوبه. ولی اشباعه از مداد رنگی. قطعا از داشتن مدادرنگی بیشتر بازم خوشحال میشه‌ اما من دنبال چیزیم که نداشته باشه.

الان با نظر شما دیگه به این اجماع رسیدیم که چیزهایی کوچیک کوچیک ولی زیاد باشه. فقط خدا حوصله‌شو بده به این برادر :))
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۲ آندرومدا :)
اگه کتاب با محتوای داستان بلند انتشارات پرتقال کتابای ژانر نوجوون داره..
پاسخ:
اوهوم! ممنونم!
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۲ هولدن کالفیلد
عین غیر آدم مدل خودم و خودته :|
پاسخ:
آهان! :/
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۳ اسپریچو ツ
کادوها رو ببرید به سمت چیزهای کوچیک و رنگی رنگی مثل استیکر، دستبند، دفترچه یادداشت، جعبه های فلزی و چوبی ، پاکن های فانتزی و ....
این جعبه های فلزی خیلی خوبن ولی من ادرسش رو تو شیراز بلدم:دی
پاسخ:
خوشم میاد از خوب کسانی کمک گرفتم. همه نگاهها مشترکه! :))
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۰ اسپریچو ツ
اقا مثل این که پیشنهاد تکراری دادم:|
حباب ساز هم خوبه، دسته کلید فانتزی، تیله، گوشواره، کیف پول ( از همین الان اقتصادی بار بیاد:دی )، لاک و غیره (((:
پاسخ:
:))
اینا رو هم داره. سطح توقعش بالاتره از من! :/
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۱ اسپریچو ツ
گیره کاغذ فانتزی برای این که یادش بمونه به درس و کتاب هم اهمیت بده:دی
پاسخ:
اینا رو میزنیم توی ادامه لیست خرده ریزای بغل بشقابی :))
۲۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۰ פـریـر ...
آره خییییلی خوبه! چیزای کوچیک کوچیک عالیه ^_^ هی یکی و می بینی میری سراغ بعدی و هی ذوق می کنی :))

حوصله؟ پاشین پاشین! تنبلی کار زشته :دی از همین الان هر وقت می رین بازار هرچی چشمتونو گرفت بخرین :))
پاسخ:
هر وقت میرم بازار :| آخرین باری که رفتم بازار دو ماه پیش بود، دستشویی داشتم اونجا نزدیک بود مجبور شدم برم! 


۲۱ دی ۹۵ ، ۱۲:۲۷ یک دختر شیعه
برین شهر کتاب اون جا خیلی چیزای رنگی رنگی داره^_^
پاسخ:
:))
من یه جامعه آماری از سلیقه دخترهای ایرانی بدست آوردم با این پست.
"چیزای رنگی رنگی!" بالاتفاق!
خوشم میاد همه با من موافق بودن :)))

یه پیشنهاد دیگه هم دارم که البته یه کم لوسه! کادوهاشو تو اتاقش تو جاهای مختلف قایم کنید بعد بهش بگید بره پیدا کنه بعد هی که پیدا کرد بگید بازم بگرد هنوز هست :))) خودم گفتم لوسه که! ولی خب جذابه! :دی
پاسخ:
خوبه تا تولد سال دیگش مشغول گشتن باشه، بازم هست! :))
هی میام نظرای این پُستُ میخونم هی متاسف میشم چرا برادر بزرگتر ندارم!
...
دردونه مون بزرگتر که شد بعد من برای تولدش ایده میدم
ایده مو بردین به قهقرای بد بودن:دی
پاسخ:
:)) حالا اینکه چقدر ازین نظرات عمل بشن خدا داند!

نه اتفاقا پیشنهاد شما خیلی تخصصی بود من جا زدم! :))
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۲:۳۸ פـریـر ...
آقا مهدی شوخی می کنیییییییین؟؟؟؟؟ جدا؟؟؟؟ آخه چراااا! O_O
خب من پیشنهاد میدم خیلی سریع این عادتو ترک کنین چون بعد ازدواج به شدت دچار مشکل میشین :)

:: خب بازار نه! به هرحال از خونه که بیرون میرین... از پیش چارتا مغازه که رد میشین؟ وسایل اونا رو ببینین! :)
پاسخ:
بعدِ ازدواجی مشکل پیدا میکنم که شبیه خودم نباشه! D:


حله!
 
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۲:۴۲ פـریـر ...
ولی خداااوکیلی پیشنهاد هولدن چققققدر خووووبه! چققققدر عالللیییه برا یه خواهر نوجوون مثلا! آقای هولدن نمیشه شما بیای بشی داداش من؟ :)))) 

# یه_داداشم_نداریم_برامون_کادوی تولد_بگیره :| :))
پاسخ:
:|

پیشنهاد هولدن عالی بود!
متفاوت تر از هرچیزی!
اگه روز تولدش نمیتونید ببریدش بیرون بهش بگید کادوت اینه که مثلا فلان روز میریم گردشو اینا:))

پاسخ:
روز تولد روز جشن تولده دیگه. هرجا هم بریم باید جشن باشه و کادو و شمع و فشفشه.

۲۳ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۸ פـریـر ...
ینی واقعا خانومی تو دنیا پیدا میشه که خریدکردن و وول خوردن تو بازارو دوست نداشته باشه؟ :)) اگه پیدا کردینش به عنوان قهرمان بهمون نشونش بدین :))

:: خوبه پس :)
پاسخ:
من تلاشمو میکنم شمام پیدا کردی زحمت بکش معرفیش کن به من! :))
@حریر
خب نمیشه از همه نوع خریدی بدت بیاد!
من به شخص در برابر خودکار های رنگی و ماگو کلا چیزای جینگول نمیتونم مقاومت کنم!
سایر خرید هارو دشمنم! میپندارم...






۲۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۱ פـریـر ...
چشم :))
پاسخ:
مچکر!
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۲ פـریـر ...
@رستاک

خب منم میگم خرید چیز خوبیه دیگه! عالیه...همه مدلش خوبه و به آدم روحیه میده :))
من کلا با خرید خیار و گوجه و سیب زمینی هم مشکلی ندارم :)))
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

بنظرم بهش جوراب بدین :)))


بذارین اونم یه ذره تو غم ما شریک باشه دیگه ^_^
پاسخ:
سلام

دیر گفتی دیگه حاجی!