سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ب.ظ

حاج‌مهدی هستم!

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ب.ظ

دیدم دوستان اصرار دارن دیگه تغییر نام دادم!‌  زین پس!‌ داداش‌مهدی را با نام غیر انحصاری «حاج‌مهدی» بشناسید! 

پ.ن: چقدرم بهم نمیاد!‌ D:

پ.ن: الان دوستان ناشناس نگران نشن که من پایه‌های عرش خدا رو دارم به لرزه در میارم با این نام‌گذاری جدید! :/

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
مهدی

نظرات  (۲۸)

از اونجایی که توی سن جوانی به سر میبرین "داداش مهدی" قشنگ‌تر بود :))
پاسخ:
راستشو بخواید جدیدا خواهرکوچیکم اصلا تحویلم نمی‌گیره،هیچی ندارم دربارش بنویسم! :)) اصلا داداش‌مهدی بودن کشته شده درونم!
ضمن اینکه شاعر میگه: پیر شدم! پیر تو ای جوونی!
آسد مهدی که بهتر بود که.
پاسخ:
من همگام با رای مردم حرکت میکنم‌! D:
به به! چه نمیاد بهتون واقعا:دی
پاسخ:
میارمش! D:
نه حاجی.
همین خوبه 
حاج مهدی ⁦:-)⁩)
پاسخ:
مخلصم!
ســلااااام حاااج مهدی..

:کمپ ترک چیز.. استغفرالله
پاسخ:
سلام علیکم! خداوند شما را هدایت فرماید انشاءالله! D:
حالا نمیشه من همون سید صدا کنم؟😜
حس معنویش بهم میچسبه
پاسخ:
شما هرطور راحتید صدا کنید. این فقط اسمیه که کامنت میذارم باهاش. وجه معنویشم خیلی بالاس! :))
به شخصه با همون قبلی موافق تر بودم :))))
پاسخ:
خب این "تر" رو میذارم به حساب اینکه با همینم موافقید! تشکر!
تا داداش خوبی نباشید نمیتونید حاجی خوبی بشینا!!!!
پاسخ:
داداش خوبی بودم که ترقی کردم!
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۰۹ واقعیت سوسک زده
شهید نشید یه وقت :))
پاسخ:
شدم شما بیاید سر مزارم...اونجا دیگه بگید کوه! نه تپه! :))
تغییر اسمتون مبارکه آقای حاج مهدی :))
پاسخ:
اسمم که سرجاشه! کنیه تغییر کرد. ممنونم! :)
به به! حاج مهدی :)) سلام علیکم ^_^
پاسخ:
علیکم السلام! :)
حاج مهدی. :))
داداش مایی. دادا
فرقی هم نداره.
کوه رفتین یک کم به جای من سر به سر دکتر بذارین. با تشکر 
پاسخ:
آقا مخلصیم!
ما جلسه اول، مهمونامون رو نمک‌گیر می‌کنیم :)) ایشاللا مشتری شد سر به سرش میذارم حسابی!
مبارکه:)
پاسخ:
ممنونم!
سلام 
خدا خیرتون بده.. خیلی هم بهتون میاد گرچه من همیشه به نام سید یادتون میکنم.
پاسخ:
سلام.لطف دارید شما! 
اصلش، خودم همین سید و سیدمهدی رو بیشتر دوس دارم.
شما مگه سید هم بودی من خبر نداشتم؟
حاج مهدی هم خوبه. شما چون رویت شدید هر اسمی هم بگذارید اول چهره تون میاد در نظر. حاجی باشید یا داداش یا سید خیلی فرقی نمیکنه :)
ولی خب ارتقاء شما رو به مقام حاجی تبریک میگم
پاسخ:
ممنون.
سید هم بودم و هستم. در کل،هرچیزی که بهم نمیاد هستم! :))
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۹ یا فاطمة الزهراء
اینم خوبه اونم خوب بود مهم اینه خودتون دوست داشته باشین
فقط برای من یه چند روزی شاید غریبه باشه :)) یعنی خوبه بیان سیستم بلاک نداره
مورد داشتیم یکی از هم گروهی ها که شماره اش رو نداشتم تو تلگرام اسمشو عوض کرده وقتی اومده پی وی من بلاکش کردم به مدیر گروهم گفتم این عضو جدید خیلی پرروعه معلوم نیست کیه چیه اومده پی وی من خیلی صمیمی حرف میزنه انگار دوست قدیمی منه :)) وقتی فهمیدم کیه میخواستم دیلیت اکانت کنم برم تو افق :))))) 
پاسخ:
:)))
شما توی مجازی، اصل رو بر بلاک گذاشتی پس! مگر اینکه خلافش ثابت بشه!
البته اگه به معنویاته که این بهتره:))
کَبلایی حاج سید مهدیِ فلان
مثلا😜
یه تم ۵۰ سالگی نهفته درشِ
پاسخ:
75 سالگی حتی!
حاجی بهتر میچرخه تو دهن:))
پاسخ:
نکته ظریفش همینجاس!
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۱۱ واقعیت سوسک زده
اون موقع دیگه شما خودتون با واقعیتها روبرو شدید لازم نیست من یاداوری کنم بگم تپه :))))
پاسخ:
اون دنیا بر اساس فضل خدا،من اورست رو هم فتح کردم! :))
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۴۶ یا فاطمة الزهراء
با توجه به جواب کامنت دخترک :
شما قاتلم هستی؟ :)) 
پاسخ:
بله! نگفته بودم؟
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۱۷ یا فاطمة الزهراء
حالا که شما قاتلی :دی بیا یه چند موردی هست ثواب داره قتل شون اینا رو بکش خیر از جوونیت ببینی :دی
پاسخ:
مگس،پشه،سوسک و خانواده بندپایان اگه هست در خدمتم! عکس بدید،جسد تحویل بگیرید
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۲ یا فاطمة الزهراء
اینا رو دوست دارم من :)) 
موشه موش :)) 
پاسخ:
موش؟؟‌ :| شرمنده کاری از دستم برنمیاد!
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۵۱ واقعیت سوسک زده
اونجا ابعاد بزرگترند برادر من اورست اونجا همون تله خاکه ، ای بابا ...
:)
پاسخ:
نفرمایید! من جاء بالحسنه فله عشر امثالها! می‌خوره به عبارتی... یه قله چهل‌هزارمتری ناقابل!
ِD:
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۲ چشم به راهم ...
داداش بهتر بود ولی!
پاسخ:
دیر گفتید دیگه!
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۴۵ واقعیت سوسک زده
بفرمائید حساب بفرمائید ، کل دنیا در برابر اخرت ، چونان حلقه در بیابان است . هر طور حساب کنیم چهل هزار هم باز به چشم نمیاید .هیچی اصلا
پاسخ:
اوه اوه! خوب شد خدا نشدید شما! :))
حاج مهدی حالا کی رفتین حج ؟:))
من‌که دهنم نمیچرخه بهتون بگم حاج مهدی یا داداش مهدی :)
من‌ با همون آقا مهدی راحترم :))


البته شیخ مهدی هم خوبه :دی 

پاسخ:
در عنفوان نوجوانی!
شما هرطور راحتید قبوله.
البته شیخ نمیگن به ما چون سیدیم!
واقعا سیدین ؟:)
واقعا رفتین حج ؟^_^
زیارت قبول حج (فتحه رو ح است )آقا :)
سید مهدی بازم سخته :))
ممنونم.

پاسخ:
دروغم چیه! :))
خیلی ممنون

نامی بس نیکوست 
پاسخ:
قربون شما!