مشتری گرامی! در چاله افتادنِ شما ثبت شد.
خیلی وقت بود که مطمئن شده بودم نباید از دیجیکالا خرید کنم. ولی چیزی که میخواستم رو پیدا نکردم؛ مجبور شدم و خرید کردم و بازم پشیمون شدم. خیلی بده وقتی اسم و رسم پیدا میکنیم و سوارِ کار میشیم با حقههای ریز و ظریف، مخاطب/مشتریمون رو فریب میدیم. فروشگاهها،رستوران و فستفودیها،هنرمندها و حتی نویسندههای مملکت با این ترفند، کاسبی میکنن. واقعا فرهنگ مزخرفیه. بیخودم نیست انقد براش ضرب المثل فارسی داریم!
داستان از این قراره که دوتا کالا سفارش دادم و آنلاین پولش رو دادم. چون زمان محدودی داشتم برام مهم بود که سر وقت برسن دستم. دو روز بعد از سفارش، پیام اومد که یکی از سفارشهای شما توسط فروشنده تامین نشد و از سبد خرید شما حذفش کردیم. دو روز طول کشید تا پولمو پس بدن! و اتفاق بدتر اینکه زمان ارسال سفارشم رو چند روز از زمان قبلی، عقبتر انداختن. فقط چون یکی از سفارشام رو نداشتن. و اتفاق خیلی بدتر اینکه الان سومین ماهگرد عقد شده و بازم دست خالی دارم میرم پیش همسر!
سلام برادر دیگه دست خیلی ها اومده که دی جی کالا دیگه اون دیجی کالای اوایل فعالیتش نیست......
+
هدیه هم چیز سرگرم کننده ایه. ولی خودتون رو دریابید. زیباترین لبخندی که بلدی رو رو لبهات بنشون. تا همیشه یادشون بمونه و همیشه یادتون بندازه که همچون لبخندی هم داشتید.و دارید
wooowعجب نصیحتی. برم برا خودم هم بفرستمش D: