سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

مشتری گرامی! در چاله افتادنِ شما ثبت شد.

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

خیلی وقت بود که مطمئن شده بودم نباید از دیجی‌کالا خرید کنم. ولی چیزی که میخواستم رو پیدا نکردم؛ مجبور شدم و خرید کردم و بازم پشیمون شدم. خیلی بده وقتی اسم و رسم پیدا میکنیم و سوارِ کار میشیم با حقه‌های ریز و ظریف، مخاطب/مشتریمون رو فریب میدیم. فروشگاه‌ها،رستوران و فست‌فودی‌ها،هنرمندها و حتی نویسنده‌های مملکت با این ترفند، کاسبی میکنن. واقعا فرهنگ مزخرفیه. بیخودم نیست انقد براش ضرب المثل فارسی داریم!

Image result for ‫دیجی کالا تحریم‬‎

داستان از این قراره که دوتا کالا سفارش دادم و آنلاین پولش رو دادم. چون زمان محدودی داشتم برام مهم بود که سر وقت برسن دستم. دو روز بعد از سفارش، پیام اومد که یکی از سفارش‌های شما توسط فروشنده تامین نشد و از سبد خرید شما حذفش کردیم. دو روز طول کشید تا پولمو پس بدن! و اتفاق بدتر اینکه زمان ارسال سفارشم رو چند روز از زمان قبلی، عقب‌تر انداختن. فقط چون یکی از سفارشام رو نداشتن. و اتفاق خیلی بدتر اینکه الان سومین ماه‌گرد عقد شده و بازم دست خالی دارم میرم پیش همسر!

نظرات  (۲۴)

۰۹ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۰ میرزا مهدی

سلام برادر دیگه دست خیلی ها اومده که دی جی کالا دیگه اون دیجی کالای اوایل فعالیتش نیست......

+

 هدیه هم چیز سرگرم کننده ایه. ولی خودتون رو دریابید. زیباترین لبخندی که بلدی رو رو لبهات بنشون. تا همیشه یادشون بمونه و همیشه یادتون بندازه که همچون لبخندی هم داشتید.و دارید

 

wooowعجب نصیحتی. برم برا خودم هم بفرستمش D:

پاسخ:
سلام. ایشالا دست همه بیاد بلکه مدیرانش هدایت بشوند. 
خیلی خفن بود. رفتم سندش کنم تو گروه فمیلی :)) 
۰۹ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۰ سوته دلان

پست آموزنده‌ای بود؛

یاد گرفتیم از دیجی کالا خرید نکنیم و از اون مهم‌تر به همسرانمون بگیم برامون ماهگرد بگیرن به انضمام هدیه!

 

پاسخ:
به همسرانتون(!) آدرس اینجا رو ندید :)) 
۰۹ مهر ۹۸ ، ۰۹:۴۴ مهتاب ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این که زمان رو عقب انداختن و کالا رو نداشتن، واقعا نشونهٔ بی‌نظمی و بدقولیشونه، ولی پول رو تو سایت هم نوشته تا هفتاد و دو ساعت ممکنه طول بکشه که برگردونن.

 

ولی منم شنیدم این مدل تجربه‌ها رو، گرچه خودم تجربه نکردم و همچنان به یکی دو تا سایت آنلاین دیگه که دیدم، ترجیحش می‌دم.

پاسخ:
چه بنویسه چه ننویسه از اساس کار اشتباهیه و قطعا سودجویی توش هست. هر وقت امکانش بود که ما هم ۷۲ ساعت بعد خرید، پول رو بدیم میتونن این قانون رو اجرا کنن.
۰۹ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۵ سارا خانی

حاجی، هیچ وقت آنلاین پول این فروشگاه های «آنلاین» رو نده. تجربه ثابت کرده کلا وقتی پرداخت در محل می زنی، مرتب تر رفتار می کنن. ولی وقتی پول رو آنلاین میدی، دیگه هر بلایی بخوان سرت میارن، چون خیالشون راحته که پول رو دادی.

 

پاسخ:
دقیقا! هیچ وقت آنلاین نمی‌دادم این سری هولم داد توی درگاه گفتم بدیم بره حالا. 

دیجی کالا خیلی خره

توی توئیتر منشن کردم بهشون گفتم

گفتن که سعی میکنن درستش کنن

از دو سال پیش تا حالا دارن سعی میکنن...

نمیدونم چرا ما نتیجه این سعی رو نمیبینیم

 

با این که خودمم تازه عقد کرده محسوب میشم ولی اینکه برای ماهگرد کادو میگیرید باعث شد گوشه بالا سمت چگ لبم بره بالا :-D (به معنی "این لوس بازیا چیه")

 

 

پاسخ:
یه رقیب کله گنده قوی با قابلیت های جدیدتر لازم داره تا آدم بشه. والا همینه که هست.

برووو بررووو اونموقع گه تولد میلیونی برات میگیرن لب و لوچه رو کج کن D: 
۰۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۴ محمدعلی ‌‌

دیجی کالا که دیگه واقعا مُرده. به معنای واقعی کلمه! -_- 

پاسخ:
نه بابا همچنان صدر فروش آنلاین و رتبه الکساس

به کل پست حالا خیلی کار ندارم، اون جمله ی اخر😊

فقط بگم : اوخی😞

خانومتون اگه وبلاگو می خونه کلی ذوق کرده الان

پاسخ:
آره خداروشکر کافی بود D: 
۰۹ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۷ سوته دلان

می‌خواستم از طرف بقیه هم جمع ببندم که اشتباه لپی شد! :)

+ اتفاقاً آدرس شما رو به عنوان یه مرد نمونه میدیم که بقیه هم از شما یاد بگیرن!

 

پاسخ:
ما در خدمتیم . خدا بخیر کنه :)) 

من عادت به خرید اینترنتی ندارم حقیقتا فقط چندبار کتاب خریدم :)

یعنی هرگاه اسم درگاه اینترنتی و پرداخت انلاین و این چیزا میاد، یاد اون پرداخت انلاینی می‌افتم که نوشته بود ۴۹۰۰۰ تومان ولی من فکر کردم نوشته ریال و خیلی هم با دقت دست گذاشتم روی صفرش تا مطمئن بشم که ۴۹۰۰ تومنه، بعد که پیام بانک اومد فهمیدم چکار کردم :|

یه شاخه گل می‌گرفتید و بهشون میگفتید که چقدر تلاش کردید که یه هدیه پیدا کنید، مطمئنم همین تلاش خیلی از بیشتر از هدیه خوشحالشون میکنه:)

پاسخ:
پس از پیشگامان برداشتن صفر از پول ملی هستین. :)) 

بله شاخه گل رو که باید گرفت به هر صورت :)) :/ 

جوونی کجایی که یادت بخیر. چه بهترین دورانیه دوران نامزدی و عقد 

ایشالله که سالیان سال، همینقدر پرعشق سالگردعقدتون رو جشن بگیرید

 

 

ولی ما هنوز از دی جی کلا خرید می کنیم. البته در حد خرید دستمال کاغذی و اینا که ارزون تره بیرونه :دی

پاسخ:
حالا شما همچین پیرتر از ما نیستین مونده حالا تا جوونی یادت بخیر :) 
حالا که اینطور شد شما هم ایشالا عروسی بچه تون :)) 
خیلی ممنونم.
۰۹ مهر ۹۸ ، ۲۳:۲۴ محمدعلی ‌‌

اون که متاسفانه آره. از لحاظ کیفیت و تعهد و ایناش گفتم که مُرده...

پاسخ:
آری 
۱۰ مهر ۹۸ ، ۰۶:۱۷ آقاگل ‌‌

حالا ان‌شاءالله از چاله که در اومدی، دیگه در چاه نیفتی سید.

پاسخ:
:) نمی‌دونم چرا بعید نیست :/ 
۱۰ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۳ مونولوگ های یک مسافر بین راهی

والا قدیمی ها تاریخ تولد خودشونم نمیدونستن چهل سال زندگی مشترک خوب و خوش داشتند الان مردم به عدد سال تولد مهریه می گیرن به قاعده یک عمر جهیزیه میبرن ، سالگرد ازدواجشون مثل عروسی خرج می کنند گویا جدیدا ماهگرد هم میگیرن ! نهایتا دور از جون شما بعد چند وقت میرن طلاق میگیرن ، حالا چرا معلوم نیست :|

پاسخ:
اون دور از جون شما رو هم نمیگفتید دیگه لازم نبود :)) 

۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۰:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ولی بهتون نمیومد اهل ماهگرد گرفتن باشیدD: اون هم با این حساسیت!

پاسخ:
تا الانم نگرفتیم اتفاقا. یعنی یه جوری شد این پست همه فکر کردن چیکار کردیم حالا! 
الآنم که برای سومینش نیت کرده بودم اینجوری شد! 
۱۱ مهر ۹۸ ، ۱۹:۵۴ بانوچـه ⠀

خیلی از هدایا هست که نیاز به خرید ندارن... کمی زن‌ها رو بلد باشین می‌تونین حسابی خوشحاش کنین :)

پاسخ:
بله بله هرچی جای خودش باشه خوبه.

خواهشا دیگه ماهگرد رو به کادو وصلش نکنین، قرار نیست همیشه با کادو جشن بگیریم که مراسم ها رو. همین چیزهای کوچیک، نامه، گل، لبخند، بوسه و یه چیزهای ساده می‌تونه کلی خاطره خوب بسازه.

به امید روزهای بهتر و جیب‌های پر پول‌تر برای شما :)

پاسخ:
اسیر شدیما :/ من از روز اول تقریبا هیچی نگرفتم. یعنی نرسیدم یا پول کافی نداشتم. اینم نیت کرده بودم یه کادوی کوچولو بگیرم که این شد. حالا انقد هی گیر بدید همه! :/ 

خب ما طایفه دومادیم باید به نفع شما نظر بدیم:)

گیر دادن نیست، دلگرمی دادن برای شماست که نگران جیب خودتان نباشید، ان شالله که اوضاع بهتر بشه و همون کارایی که تو این سه ماه نتونستین بکنین، در آینده انجام بدین. 

پاسخ:
لطف دارین شما. انشاءالله گره کور همه جوونا باز بشه.

حالا حاج مهدی یه بار خواست کادو ماهگرد بخره که اونم به لطف دیجی کالا اینجوری شد. قبل از ماهگرد چهارم یه کادو خیلی خوشگل و بدون مناسبت آماده کنید ببرید با همسرجانتون و خوش بگذرونید. :)

پاسخ:
:)) 
ایشاللا ایشاللا 
۱۴ مهر ۹۸ ، ۰۹:۰۶ احسان ‍‍

من زیاد خرید اینترنتی انجام میدم و فقط یه بار از دی جی کالا خرید کردم  و همون دفعه هم خوب بود و سر موقع رسید. :|

پاسخ:
قبلا خیلی خیلی خوب بود! 
۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۷:۰۷ مهدی صالح پور

خدا نگه داره اینستاگرام و تلگرام رو؛ سفارش میدی، همون روز پیک میکنه یا پست میکنه؛ پولشم کارت به کارت میکنی و خلاص. فقط باید مراقب باشی گیرِ اقلیتِ کلاهبردار نیفتی.

پاسخ:
اینم کاری نداره یه روند اعتمادساز براش طراحی کنن.
۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۵ مهدی صالح پور

چون پلتفرم ایرانی نیست، سخته. اینستاگرام زیربار تاییدیه های ایرانی نمیره

پاسخ:
هوووم
۱۶ مهر ۹۸ ، ۰۸:۰۷ حامد سپهر

ماهگرد دیگه نمنه:)))

خرید باید چشم تو چشم باشه والسلام

پاسخ:
:)) مگه دوئله
۲۶ آبان ۹۸ ، ۲۲:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے

#هدیه_های_خود_را_از_ما_بخرید

#فروشنده_کیف_های_زنانه

من هر موقع نخ دندون استفاده میکنم یادتون میکنم. چون دندونام پر کرده هستن نخ هی ریش ریش میشه لابه لای بعضی دندون ها که میره. 

یادش بخیر. چه قدر دوران باحال و هواییه عقد 

ان شاءالله که همه ی همه ی همه ی اونایی که آرزوش رو دارن بهترین یار و همراه کنارشون قرار بگیره.

ان شاءالله همیشه جیب تون پر مایه در جهت خرید کادو برای همسر گرانمایه. 

عاقبت بخیر باشید.

پاسخ:
واقعا؟! عکسی آدرسی چیزی هم میذاشتین. 

نخ دندون اورال بی بگیرین مدل نایلونی. گرون هست ولی اصلا ریش ریش نمیشه.

ممنونم. انشاالله همه در آرامش و خوشبختی باشن. اگه بذارن...! 
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے
پاسخ:
خیلی ممنون. اینترنت آزاد بشه سر میزنم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">