سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۸ ب.ظ

۹

فیلم‌های داغ با طعم معمولی

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۸ ب.ظ

جوکر ۲۰۱۹ بد بود. بازی فوق العاده فینیکس؟ به من چه که خوب بود! فیلم فیلم بدی بود

روزی روزگاری هالیوود؛ بسیار سرگرم کننده و بسیار تارانتینویی. شاید مثل فیلمای قبلش تاپ نباشه ولی قطعا فیلم خوبیه. همین :|

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۶
مهدی

نظرات  (۹)

۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۹:۰۱ פـریـر بانو

خب دلایلش رو هم بگین دیگه؛ آگاه شیم ما هم! :))

پاسخ:
جوکر کارت پستال بود. یه کارت پستال با ظاهر قشنگ که یه بار ببینیش میندازیش کنار. اما فیلمنامه اصلا توی درآوردن پیچیدگی یه شخصیت روانی خوب نوشته نشده. حوادث فیلم، حادثه هستند منطق مشخصی ندارن.فقط اتفاق میفتن که کارگردان به نقطه اوج محبوبش برسه. برای مثال:جایی که جوکر اون سه نفر رو توی مترو کشت. تا یه سکانس قبل‌تر حتی از درست دست گرفتن سلاح عاجز بود! چطوری انقد تیرانداز ماهری شد؟ 
۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۶ مهتاب ‌‌

جوکر فاجعه بود:/

 من حالا همه‌چیزشو تحمل کردم ولی حتی پایان‌بندی‌ش هم که می‌تونست خوب باشه افتضاح بود! حس می‌کردم کارگردان دو تا سکانس پایانی براش گرفته که یکی رو استفاده کنه، بعد دلش نیومده هر دو رو گذاشته:/

 

روزی روزگاری از اینا شد که دفعهٔ اول تونستم تقریبا نصفش رو ببینم ولی بیش‌تر از اون حوصله‌م نکشید. حالا احتمالا در ادامه بقیه‌ش رو ببینم.

قشنگ می‌تونم یه شاخص ابداع کنم که نشون بده هر فیلم نیاز به چند بار قطع شدن و دوباره تماشا شدن داره.

پاسخ:
و واقعا نمی‌فهمم این شلوغ کاری منتقدا رو. فکر کنم فهمیدن فیلم خوبی نیست روشون نمیشه توی این هیاهو مطرح کنن.
من وسط هالیود ۳بار رفتم چایی گذاشتم و اومدم ناهار و شامم خوردم :)) 
 دیدنش حوصله میخواد و شناخت قبلی از سبک تارانتینو

جوکر، سیاسی هست? من ندیدم 

پاسخ:
میگن ضد نظام سرمایه داری و فلان و بهمان است. می‌تونه باشه ولی فیلم خوبی نیست :| 

جوکر رو هنوز ندیدم. 

ولی فیلم تارانتینو بنظرم مثل سریال «وضعیت سفید» ایران بود. نوستالژی بازی واسه امریکاییهای فیلم باز :-)) اگه فیلم باز قدیمی بوده باشی و آدم ، ماجراهای شارون تیت و پولانسکی رو از قبل بدونه ، خیلیی بیشتر فیلم بهت میچسبه. و اینکه از اول میدونستم که تارانتینوی الاغ ، ته داستان رو عوض میکنه و قصه خودشو میگه :-)))

و آیریش من؟؟

پاسخ:
کاملا خاطره بازی بود. باردار بودن زن پولانسکی که فهمیدی. همون شب که قرار بود بکشنش فیلم رو تموم کرد.
یعنی اون سکانس کشت و کشتار که شروع شد نفسم بالا نمیومد.دیوانه ست این بشر. 

آیریش من :/ باید یه شبانه روز وقت بذارم برا دیدنش

آخر فیلم «حرومزاده های بی آبرو» هم هیتلر رو کشتن! :-))))

توو این فیلم که کلا ماجرا ختم بخیر شد! :-)) بچه شارون تیت هم حتما بدنیا اومده ، الان حالش خوبه :-)))

پاسخ:
:)))
۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۱ آقاگل ‌‌

من درسم هنوز به اینجا نرسیده. 

پاسخ:
برسون زودتر امتحانا نزدیکه

جوکر فقط اون جوکر نه این جوکر

این جوکر مسخره ست ولی اون جوکر مسخره ی ناب

پاسخ:
کدوم بالاخره؟ :))  جوکر دارک نایت؟ 
۰۱ دی ۹۸ ، ۰۰:۰۶ دوا نویس

به شخصه به عنوان آدمی که قبل دیدن هر فیلمی اونو چند ماه به انحای مختلف اسپویل می‌کنم برای خودم حس می‌کنم لمس شدم نسبت به خوب بودن و نبودن فیلم. کلا فازم اینه که خب لابد یه چیزی داشته که بعد این همه اسپویل نشستم دیدمش دیگه. برای جوکر این چیزه فقط خنده‌های لعنتی خواکین فنیکس بود تقریبا. ارزشش رو داشت البته در حد ویدئو کلیپی که برای rebellion لینکین پارک در آوردن. بقیه‌ش اضافی بود.

پاسخ:
آفرین. دقیقا! 

بابا مگه پایان نامه اجازه نفس کشیدنم میده ؟؟

:|

قبل تر از همه دانلود کردم و به همه دادمشون اما خودم ؟؟؟ هر روز به صفحه ی ورد خیره میشم :(((

پاسخ:
اجازه نفس‌کشیدن میده سخت نگیرید بابا! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">