سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۳۲ ق.ظ

برای رنجیدن گرد آمده‌ایم

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۳۲ ق.ظ

خواهر‌زاده‌ی هفت هشت ساله‌ی رفیقم بعد از یک سال تحمل سرطان خون، دیروز از دنیا رفت. دختر بچه‌ی نازنینی بود. هرچند از رنج و درد استخوان‌سوز رها شد اما زیادی زود بود برای زندگی نکردنش. اینجا همان جایی‌ست که گیر می‌کنم و کارهای بالاسری‌ام را هضم نمی‌کنم. خصوصا اینکه دو سال نشده است مادر میانسال رفیقم فوت شده. قاب عکس پدرشان هم که تا یادم می‌آید گوشه‌ی دیوار خانه بود.

موافقین ۱۹ مخالفین ۱ ۹۹/۰۲/۳۱

نظرات  (۱۶)

آخ چقدر تلخ :(

چه عذابی داره تحمل اینهمه داغ نبودن :((

خدا صبر بده به رفیقتون.

پاسخ:
پیمونه شون خیلی بزرگ شده دیگه واقعا منم نمی‌دونم چطوری تحمل میکنن.

کاش با درد و رنج کمتر بود

اما در کل...

فکر نمیکنم چیز زیادی از دست داده باشه

ایشالا که باقی راه زندگی عالی داشته باشه

اون بنده خدا که رفت

اینا که موندن عذاب میکشن

 

یکی از دوستان دوره راهنمایی رو که دورا دور در ارتباطم هم شرایط مشابهی داره

داداشش کورونا گرفت

حالا مادرش

سکته و کرونا با هم!

 

 

باقی بخش های مشکلاتش رو ترجیح میدم نگم...

 

 

دیگه داستان فیلم های ایرانی و ترکی برام غیرواقعی نیست خلاصه

اینجوریه اوضاعش

چیزیم نیست ادم بتونه کمک خاصی بکنه

 

غیرطبیعی اوضاعشون بده

ایشالا که نجات پیدا کنن فقط

پاسخ:
خوب نیست اینجوری نگاه کردن ولی آدم وقتی زندگی و مصائب آدمای دیگه رو میبینه در برابر مشکلات خودش فقط میخواد دهنشو سفت ببنده. 

سلام 

نگید تور و خدا.

اون عزیز از دست رفته، قطعا وظیفه ش تو این دنیا رو به کمال رسونده بوده که وقت رفتنش رسیده...

اگر باور کنیم که ما تو این دنیا فقط برای خودمون نیستیم و وظیفه ای داریم، به این باور میرسیم.

 

شاید اون بچه فقط به خواست خدا اومد تا میزان صبر و تحمل پدر و مادری رو ورز بده و بره.

این روزها درگیر پیرمردی 96 ساله هستم که روزی ده بار میگه چرا نمیمیرم. و من مدام میگم فکر کن ببین چه کار ناتمومی داری.... ولی متاسفانه...

 

 

.

 

پاسخ:
سلام. من وجه احساسیم اینطور موقعا به وجه فلسفیم غالب میشه. تفسیر و تبیینم نمیتونم بکنم چون در مقابلش با عقل ناقصم ده تا تضاد و نقیض میبینم. 
ولی امیدوارم همه عاقبت بخیر بشیم. 

ای وای..🥺

این حجم مصیبت واقعا سخته...

پاسخ:
خیلی خیلی . 

خدا هیچ وقت باری بیشتر از تحملمون رو دوشمون نذاره الهی :(

پاسخ:
انگار تحملشم باهاش میده...والا اینطور مصیبتا نابود کننده ن.‌

فکر کنم اینجا همونجاییه که نه فقط شما، بلکه هیچ کس دیگه هم کارای بالاسری رو درک نمیکنه... اینجور وقتا آدم به هزارتا چیز شک میکنه... 

پاسخ:
شک پدیده ترسناکیه. من که فراری ام ازش ولی ول کن نیست.

خدا بهشون صبر بده   

  خواهرزاده  دوستتون دختر بچه بود یا پسر ؟

پاسخ:
نوشته ام ؛ دختربچه نازنینی بود.‌

منم پستشون رو دیدم دلم ریخت... 

خدا صبرش بده.

بعضیا چه سخت امتحان می‌شن...

پاسخ:
سخت و سنگین و عجیب 

وقتی دوستم که تک فرزند هم بود بعد از تحمل یه عالمه سختی زندگی و بعدتر مبارزه با سرطان غدد لنفاوی تونست سرپا شه و سرکار میرفت و هرروز با حال خوبمون حال میکردیم، فکر کردم خدا خواسته به همه امون حال اساسی بده که همه چی خوبه یهو زد با یه نشتی گاز و انفجار خیلی تلختر بردش. خلاصه که بعضی دردها رو حتی اگه بشه تحمل کرد هم باز روزهایی داره برا دق کردن. 

چقدر غصه داره شرایط دوستتون.

پاسخ:
ای وای ! خدا صبر بده به خانوادش. 

دختر همسایه ما 7سالش بود چند روز پیش به خاطر سرطان از دنیا رفت پیش خودم فکر کردم شاید همین خواهرزاده دوستتون بوده 

پاسخ:
کدوم شهر؟ 
البته انقد زیاد شده توی بچه ها که عجیب نیست این هم زمانی. 
۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۲۵ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

چه میدونیم ما

که تو نامه ی حکمت اون بالاسری چیا نوشته

فقط میدونیم که حکیمه

و حکیم کار بیهوده نمیکنه

پاسخ:
:) 

اقای معتمد؟

خدا بهشون صبر بده خیلی سخته 

پاسخ:
بله 
۰۲ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۳۶ miss writer •میترا محمدی•

فکر میکنم خدا کسایی که بیشتر دوست داره رو زودتر پیش خودش میبره شاید به این خاطر که دوست نداره کسی به جز خودش اون آدم رو دوست داشته باشه

پاسخ:
چه تفسیری! 

طبیعیه که ما حکمت‌های خدا رو نمیفهمیم ولی خب فکر کنم بهتر میشد اگه خدا تصمیم میگرفت دلیل بعضی حکمت‌هاش رو بهمون نشون بده!

ما که معصوم نیستیم و قرار هم نبوده معصوم باشیم احتمالا، که با بعضی تند بادها و حکمت‌ها پامون نلرزه[ سعی کردم نگم که از جا کنده شدیم!]

 

+ خدا رحمتشون کنه و به دوستتون و خانواده‌اش صبر بده ان‌شاءالله

پاسخ:
و یه وقتایی توقعش از ما خیلی بالاس. بالاتر از ظرفیتی که حداقل خودمون تصور می‌کنیم. 
خدا همه رفتگان رو بیامرزه. 
۰۳ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۴۲ فاطمه حسینی

:) خدا صبر بده

پاسخ:
آمین 
۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۱ قاسم صفایی نژاد

خدا رحمت کنه و صبر بده به بازماندگان. خیلی سخته. آدم طاقت مریضی بچه هم نداره.

پاسخ:
خیلی سنگینه خیلی. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">