سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ب.ظ

رستگاری در قرن بیست و یک

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ب.ظ

دور نیست که دستم رو بذارم روی قرآن که خوندن و مشاهده و دیدن و شنیدنِ هر «خبری» توی نت رو به خودم حروم کنم. رستگاری توی این قرن، با دوری از اینستاگرام و سایت‌‌ها و کانال‌های خبری به دست میاد.

#دروغ

#شایعه

نظرات  (۱۷)

بهتر نیست راه دروغ و شایعه شناسی رو فرا بگیری

پاسخ:
نه بهتر نیست فرا بگیرم.

مشکل از اینستاگرام نیست حاجی

بیا اینستاگرام خانم منو ببین

همه یا دارن ازدواج میکنن یا تلاق میگیرن

 

اصلا از مملکت خبری نیست

عکس العمل ما نسبت به پست های اکسپلور، لایکها، کامنت ها و ... باعث میشه اینستاگرام علاقه ما رو پیدا کنه

 

خلاصه که مشکل از خودمون

کرم از خود درخته

خودمون درست بشیم این ابزارا هم نتیجه درست رو نشون میدن

پاسخ:
من تقریبا هیچی رو توی اینستاگرام لایک نمیکنم. فالوورم خیلی کم و فقط دوستای خودمو دارم. حالا این هیچی. کانالا و واتساپ و ... چی؟

تلویزیون هم سمت دیگه ماجراست. 

پاسخ:
تلویزیونمون که یه لاک پشت پیر و خسته ست.

بیا مثل من رستگار شو

الان دارم با میخ و سنگ این پیامو مینویسم

پاسخ:
با میخ و سنگ روی تبلت فقید؟
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۶ פـریـر بانو

بعد بهمون می‌گن شما چه آدم بی‌خبری هستی! چرا واکنش نشون نمی‌دی؟ حیف اون قلم که دست تو بی‌خیاله! :(

پاسخ:
:))

این کار رو که شما می خواهی انجام دهی (دوری از خبر) من دارم انجامش می دم ماه، خیلی

هم کیف می‌ده:)

پاسخ:
خدا قبول کنه. 
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۹ ...:: بخاری ::...

منم چند صباحیه از لحاظ اینترنتی، وگان شدم. نه گوشت خبر میخورم نه لبنیات تحلیل سیاسی.

به درک هرکی ام بگه بی خبری. اون خبرا که باید برسه، میرسه الحمدلله. اونا هم که نرسیده، نرسیدنشون ما رو که نکشته، بقیه رو نمیدونم.

پاسخ:
چقدر سبک میشه روح و روان آدم ! 

شما قرآن گیرت اومد کارای دیگه هم میتونی بکنی باهاش-_-

پاسخ:
:))) مشکل همینه که قرآن گیر نمیارم ‌.

جان؟

پاسخ:
جانت سلامت 

پس من یه نیمچه رستگار هستم که اینستا و تلگرام و واتساپ رو کامل کنار گذاشتم و اکانت رو حذف کردم؟

اینکه میگم نیچه؛ چون بعضی وقتا اخبار تلویزیون رو می‌بینم.

پاسخ:
شما عاقبت بخیر شدی رفت. 

واتس اپ بدبخت که دیگه چیزی نداره که

پیامه فقط

تلگرامم مثل اینستاگرام

خودت تو کانال و گروه ها میری دیگه

 

در مورد ایسنتاگرام هم

دوستاتو عوض کن حاجی

لایک و کامنت های اونا هم روی مطالبی که برات میاد موثره

پاسخ:
:/ میخوای کلا سیم کارت رو بفروشم بذارم کنار. 

بابا من یک مدت گفتم خبر فقط خبر ورزشی. بعد این طوری شد که سر ماه نشده، روزانه شش تا خبر ورزشی اعصاب‌خوردکن به گوشم می‌رسید. : |

 

پاسخ:
چه دورانی درست کرد این کرونای لعنتی. 

سلام 

موافقم 

پاسخ:
سلام. :) 

من خیلی به این فکر کردم تا حالا و هر بار به این نتیجه رسیدم که بی خبری چاره‌ی کار نیست.

پاسخ:
با وضعیت دوره ی ما ، در بی خبر ترین شرایطم باز خبر میاد سراغمون

آره باید هر سوراخی که ازش خبر میاد رو مسدود کرد و چشارو بست به واقعیتا.

بهتره از منابع بهتری به جای توییتر و اینستا و تلگرام استفاده کرد.

پاسخ:
به واقعیتا؟ دو سوم خبرا شایعه و دروغن باقیشم با تحریف پخش میشن.

گفتم که!

منابع باید عوض شن.

پاسخ:
منبع معتبر معرفی بفرمایید . 

همانا من که رشته ام سیاست هست هم خبر نمی خونم و نمیبینم در عوض کتاب میخونم فلسفه عرفان روان، روحم رو بیش از این خشدار نمی کنم

پاسخ:
و گروهی از آن ها سری را که درد نمی کرد دستمال نمی بستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">