سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ

۹

سی دقیقه‌ست که پشت میزِ محل کار، وقت خالی پیدا کردم. سی دقیقه‌ست که به صفحه‌ی بیان خیره شدم. سی دقیقه‌ست که یک جمله هم برای نوشتن پیدا نمی‌کنم. فاجعه!

موافقین ۱۷ مخالفین ۶ ۹۹/۰۴/۰۷
مهدی

نظرات  (۹)

سرانه ساعت مفید کاری در ایران:        "03 '00  00

تو از خوبیهات بگو ما شرمنده شیم:)

 

پاسخ:
دشمنت شرمنده. شما هم آیلاند میشی حواست باشه شاگردا اسکیرین ریکورد نکنن خدای ناکرده.
۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۸:۳۴ محمدعلی ‌‌

فکر کنم بدونم چه حسی داره... سخته واقعا.

 

خوبین؟ اوضاع خوبه؟ :)

پاسخ:
خداروشکر. شما خوبی؟ چه دانشجویی شدین شماها. :))

واقعا سر کار ، ۴۰ دقیقه وقت خالی داری؟؟!!!

که ۱۰ دقیقه شیشه بزنی ، ۳۰ دقیقه هم قفلی بزنی روی مانیتور؟

 

پاسخ:
10 دقیقه شیشه؟؟ چه خبره!

سخت میگیری لابد

شر و ور بنویس کم کم میرسی به جاهای خوبش

پاسخ:
از شر و ور نیز عاجزم
۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۹ محمود بنائی

از رازهای دیگران بنویس، مثلا هرچی از دکتر میدونی، اصلا ثواب هم داره! 

پاسخ:
:))) 
رازای اونو نگه داشتم برا سری مستند شوک. 
۰۸ تیر ۹۹ ، ۲۰:۵۷ محمدعلی ‌‌

ممنون.

آره، گیر افتادیم اصن -_-

پاسخ:
تو رو خدا فقط دکتر مهندس نشین بعدا . شغل های فاصله دار از جون آدم انتخاب کنینD: 

یکی از خوبی های وبلاگ نویسی، تقویت نوشتن بود  من اون موقع ها یه نکته از شما یاد گرفتم که خیلی کاربردی بود برام، نمیدونم بحث چی بود که گفتید هر نوشته ای باید آخرش یه ضربه داشته باشه و تموم بشه، حالا هرچی بنویسم سعی می کنم رعایتش کنم حتما 

نمیدونم چه ربطی به پستتون داشت البته! :) 

پاسخ:
جدی؟ جالب بود. :)) پس کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره شدم. 
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۸ آقاگل ‌‌

اینا از عوارض سر کار رفتنه. برای همینه که من سر کار نرفتم تا حالا.

پاسخ:
آقاگل=آقازاده
۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۷ سوته دلان

رها کردیم، چون نمیاد!

 

پاسخ:
هعییی امان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">