سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

سفر نویسنده

توالی حادثه‌ها...

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

۹

سرکه7 ساله شدم

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

یک.

از سفرهای اربعین،کلی یادداشت و عکس و فیلم دارم.اما هیچ وقت نتونسم جایی به اشتراک بذارمشون.همیشه حس کردم حق مطلب،با قلم و قاب دوربین اداء نمیشه. اقیانوس رو هیچ وقت نمیشه توی قاب کوچیک دوربین جا داد،نمیشه با کلمه‌های محدود،توصیفش کرد. فقط باید درونش باشی تا بفهمیش، تا حس و حالش بشه عین‌الیقین.

همه‌ی احساس من از سفر اربعین، بیشتر از یک خط و یک نگاه نمیشه. همین یک خط و یک نگاه رو عاجزم از نشون دادن و بیان کردن. یه بار،محمدطلوعی با همون پُز روشنفکریش سر کلاس گفت اینقدر که میگی محشره محشره،دو کلمه داستانی توصیفش کن! گفتم:

«نه که نتونم؛ نمی‌شه!» بعد، دوستانه و صادقانه گفتم تو که سوریه رو به عشق تموم کردن رمانت تجربه کردی،کربلای اربعین رو هم برو ببین.  

دو.

آخرین باری که اونجا بودم 7 سال پیش بود. طبعا مثل بار اولی‌ها ذوق دارم که از الان، وسایلم رو جمع می‌کنم. چارشنبه حرکته و قراره 4 سال تا رسیدنش طول بکشه! عوضش به قدر کافی فرصت دارم از همه دوستای  دیده و ندیده وبلاگی و غیر وبلاگی حلالیت بخوام. انصافا اگه اشتباهی ناراحتتون کردم آدم باشید و حلال کنید! :| اگه حلال نمیکنید و چیزی توی دل‌تون مونده همین‌جا بنویسید تا برای جبران خدمت‌تون برسم.

کامنت‌دونی باز است.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶

نظرات  (۹)

۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۴ هولدن کالفیلد
تو هیچ قدم مثبتی در راستای تاهل من برنداشتی! انگار نه انگار در قبال من مسئولی! من نمیگذرم ازت عمرا! :|
:دی
پاسخ:
مرد حسابی! تو که تا انتهاشو بریدی و دوختی دیگه قدم من به کجاش میرسه آخه! :))
سلام
سیدجان.. میخوام بهتون یه زحمت بدم... وقتی رفتین حرم حضرت عباس، اون ورودی که نقل شده حضرت از اسب افتادن، توی اون ورودی به نیت من سلام کنین و این ذکرو بگید.. یا کاشف الکرب عن وجه الحسین، اکشف کروبنا بحق اخیک الحسین..
زیارتتون قبول، کنار نخلهای بین الحرمین به یاد جامونده ها باشین.
پاسخ:
سلام بر مخاطب دیرینه‌ی نیمه‌خاموش!
ممنونم
زحمتی نیست،چشم حتما به شرط رسیدن و حیات انجامش میدم.
۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۰ انــــــ ـار
التماس دعا

التماس دعا داریم.

سفر بی خطر.
پاسخ:
سلامت باشید. 
۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۸ عاشق بارون ...
ان شاء الله به سلامت برید و برگردید. :)
پاسخ:
ممنونم
سعی می کنیم آدم باشیم:دی
سفر به سلامت. التماس دعا.
پاسخ:
سعیتان مشکور D:
سلامت باشید. چشم
خوش ب حالتون....خیلی خیلی التماس دعا
سلام،

برای ما هم دعا کنید. دعا کنید آرزوش به دلمون نمونه.

تا الان که حتما برگشتین. انشالله قبول بوده باشه
پاسخ:
بله متاسفانه برگشتم...
ممنونم قبول حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی